AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #21 Skrevet 14. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke klandre han for at han gikk videre. Du besvarte jo ikke hans interesse. Da er det naturlig at han gikk videre. Men det betyr ikke at han ikke liker deg fortsatt. Hvis han spør igjen, så synes jeg du skal møte han. Du er redd, men det kan være et skritt videre for deg å bare prøve å bli bedre kjent med han. Dere trenger ikke bli kjærester med en gang. Kanskje kan dere være venner i første omgang. Anonymkode: e06bf...4b0 Nei, jeg kan ikke det. Og da er det nesten verre. Jeg har alltid likt å gjemme meg bak dette egentlig, for når jeg har vært forelsket før, så har jeg heller aldri tatt steget. "han er slutter å ta kontakt fordi jeg var uinteressert", for jeg turte aldri å vise følelser. Jeg aner ikke hva det kommer av. Jeg er enig i at man ikke må bli kjærester med en gang. Jeg datet en fyr i 2 år før jeg fant ut at jeg ikke hadde følelser for han. Huff, dette er jo egentlig de tingene man angrer på at man aldri finner ut av, men likevel virker alt så stort at man tror man setter arr i sjelen av å handle. Jeg driver å møter en fyr nå, men jeg klarer ikke å forelske meg i han. Anonymkode: 783eb...337
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #22 Skrevet 14. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sett på Romeo og Julie 😛 Men dette med at det er typisk jenter å vente er nesten litt irriterende, så jeg tenker jo at jeg fortjener å ha det vondt. De andre jentene som venter også. Og så er det alltid en irriterende dame som har erfart det samme, slik som deg nå. Ikke at du har fortjent noe dårlig behandling, men jeg blir så irritert fordi jeg ser at det er jo flust av damer som gjør samme feilen. Hvorfor gjør damer dette? Og hvorfor fikk han ikke opp øynene for deg? Avviste han deg og du prøvde å overbevise han eller? Jeg vet ikke om jeg vil ta kontakt. Fordi jeg er redd jeg blir midlertidig morro. og igjen, for godt til å være sant at jeg kan få ønsket oppfylt. Aldri i livet om jeg forteller han det rett ut. Jeg er vant til å ha det slik. Anonymkode: 783eb...337 Vi damer er oppvokst og formet til å være håpløse romantikere hehe. Alt fra disney filmer til jenteserier og jentefilmer... Og musikk... 98% av sanger på topplistene av kvinnelige artister handler om kjærlighet. Man vokser opp, man erfarer, man blir klokere på medmennesker og menn og innser at ting er ikke sånn som på film. For mitt vedkommende han jeg satt meg på vent for i 2 år mente han likte meg men tok aldri noe ordentlig intiativ, han var som din fyr som tok kontakt sporadisk en gang i blandt, noen ganger 5 ganger på en uke som vi chatta, andre ganger 1 gang på 5 måneder. Han andre var likedan, og selvom vi også fysisk holdt på i korte perioder av gangen gjennom de 4 årene så ble det mer og mer tydelig for meg at han likte andre jenter bedre for han var jo mer med de, mens jeg bare var ei han hadde når han kjeda seg og ikke kom på noen andre å ha som tidsfordriv (chatting eller fysisk), vi chatta hver dag nesten over flere år og jeg turte ikke gi alt og da fikk jeg heller ikke alt. Når han omsider fikk seg dame og flyttet med hun fortalte jeg han at jeg lurte på hva han egentlig hadde ment med meg og tenkt om meg og da sa han beklager for å ha gitt meg falske forhåpninger for jeg hadde mistolket all hans kontakt, for han var jeg bare en "venninde" og ikke noen han egentlig ville date eller satse på, til tross for at han både sendte hjerter og sa han hadde lyst til å ta meg med på kino og hytta si og at familien hans ville like meg osv. Tingen er at du skal ikke sette deg på vent for noen , for den som syntes du er den rette vil bergta deg med en gang. Og du må lære deg til en annen gang at du også må gi noe tilbake, ellers prøver de med en annen dame istedet og går videre. Det beste er ærlighet, åpenhet om følelsene og tankene sine for da er det ingen som mistolker hverandre hvertfall. Du sier du er vant til å ha det slik at du ikke sier noe rett ut, men se hvor det har ført deg, prøv noe nytt neste gang Det er en mann der ute som vil oppfylle ønsket ditt, men denne mannen er nok ikke den for deg. Kom deg ut av hekten, og les evn boka til Sissel Grana som heter Hekta Anonymkode: 19901...d99
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #23 Skrevet 14. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi damer er oppvokst og formet til å være håpløse romantikere hehe. Alt fra disney filmer til jenteserier og jentefilmer... Og musikk... 98% av sanger på topplistene av kvinnelige artister handler om kjærlighet. Man vokser opp, man erfarer, man blir klokere på medmennesker og menn og innser at ting er ikke sånn som på film. For mitt vedkommende han jeg satt meg på vent for i 2 år mente han likte meg men tok aldri noe ordentlig intiativ, han var som din fyr som tok kontakt sporadisk en gang i blandt, noen ganger 5 ganger på en uke som vi chatta, andre ganger 1 gang på 5 måneder. Han andre var likedan, og selvom vi også fysisk holdt på i korte perioder av gangen gjennom de 4 årene så ble det mer og mer tydelig for meg at han likte andre jenter bedre for han var jo mer med de, mens jeg bare var ei han hadde når han kjeda seg og ikke kom på noen andre å ha som tidsfordriv (chatting eller fysisk), vi chatta hver dag nesten over flere år og jeg turte ikke gi alt og da fikk jeg heller ikke alt. Når han omsider fikk seg dame og flyttet med hun fortalte jeg han at jeg lurte på hva han egentlig hadde ment med meg og tenkt om meg og da sa han beklager for å ha gitt meg falske forhåpninger for jeg hadde mistolket all hans kontakt, for han var jeg bare en "venninde" og ikke noen han egentlig ville date eller satse på, til tross for at han både sendte hjerter og sa han hadde lyst til å ta meg med på kino og hytta si og at familien hans ville like meg osv. Tingen er at du skal ikke sette deg på vent for noen , for den som syntes du er den rette vil bergta deg med en gang. Og du må lære deg til en annen gang at du også må gi noe tilbake, ellers prøver de med en annen dame istedet og går videre. Det beste er ærlighet, åpenhet om følelsene og tankene sine for da er det ingen som mistolker hverandre hvertfall. Du sier du er vant til å ha det slik at du ikke sier noe rett ut, men se hvor det har ført deg, prøv noe nytt neste gang Det er en mann der ute som vil oppfylle ønsket ditt, men denne mannen er nok ikke den for deg. Kom deg ut av hekten, og les evn boka til Sissel Grana som heter Hekta Anonymkode: 19901...d99 takk for svar. Ja jeg vet nok at åpenhet og ærlighet er det beste, og det var jeg ikke med han her. Jeg tror likevel ikke situasjonen var helt lik for oss. Du ble tross alt med han. Men så handler han med å være med andre, og spør deg når ingen andre kan. Slik var det ikke her. Han prøvde flere ganger å invitere meg, men jeg leste da bare meldingen og la fra meg igjen tlf. Jeg sitter ikke bokstavelig talt på vent. Men siden det er uærlighet i spillet her så slår det tilbake på meg på en måte. Hva mener du med "bergta"? Hva gjør en mann da? Hva skulle han egentlig ha gjort når jeg ikke svarte på invitasjonene? Han skrev også rett ut at han likte meg, ville bli bedre kjent og at han ville ligge unna dersom jeg hadde noe på gang med noen andre. Jeg har blitt kvalm av at jeg holdt alt inne, for jeg følte hele tiden at vi kanskje kunne vært noe mer. Å kalle det en hekt vet jeg ikke om er riktig. Jeg har lest om det, og det er ofte hvis en person møter deg, avtaler ting med deg, tar kontakt av og til for så å bli helt fraværende, ikke møte opp/avlyse i siste liten, drive med andre og alltid holdet håpet oppe. Hadde han møtt meg, avlyst flere ganger og møtt flere damer i stedet så hadde jeg skrevet rett ut hva jeg mente og at jeg ikke hadde giddet. Men pga egen uærlighet har det ført meg dit du sier, til ingensteds. Anonymkode: 783eb...337
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #24 Skrevet 14. august 2018 Ts du minner meg faktisk litt om han jeg er interessert i, faktisk. Sånn Mtp å ikke ta sjansen på dem man er interessert i. Er usikker på hva han tenker og føler om meg, er også selv redd for å være rett på sak Anonymkode: 5fac1...eaa
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #25 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: takk for svar. Ja jeg vet nok at åpenhet og ærlighet er det beste, og det var jeg ikke med han her. Jeg tror likevel ikke situasjonen var helt lik for oss. Du ble tross alt med han. Men så handler han med å være med andre, og spør deg når ingen andre kan. Slik var det ikke her. Han prøvde flere ganger å invitere meg, men jeg leste da bare meldingen og la fra meg igjen tlf. Jeg sitter ikke bokstavelig talt på vent. Men siden det er uærlighet i spillet her så slår det tilbake på meg på en måte. Hva mener du med "bergta"? Hva gjør en mann da? Hva skulle han egentlig ha gjort når jeg ikke svarte på invitasjonene? Han skrev også rett ut at han likte meg, ville bli bedre kjent og at han ville ligge unna dersom jeg hadde noe på gang med noen andre. Jeg har blitt kvalm av at jeg holdt alt inne, for jeg følte hele tiden at vi kanskje kunne vært noe mer. Å kalle det en hekt vet jeg ikke om er riktig. Jeg har lest om det, og det er ofte hvis en person møter deg, avtaler ting med deg, tar kontakt av og til for så å bli helt fraværende, ikke møte opp/avlyse i siste liten, drive med andre og alltid holdet håpet oppe. Hadde han møtt meg, avlyst flere ganger og møtt flere damer i stedet så hadde jeg skrevet rett ut hva jeg mente og at jeg ikke hadde giddet. Men pga egen uærlighet har det ført meg dit du sier, til ingensteds. Anonymkode: 783eb...337 Ja men altså du hadde sjansen og tok den ikke. Han har elsket andre damer etter deg og dere hadde aldri noe på gang sånn egentlig. Det er to ting du kan gjøre, legge fortiden bak deg og gå videre en gang for alle og avskrive han som noe aktuell for deg, eller ta kontakt med han og fortelle han at du liker han og tror han kan være aktuell for deg og spørre om han tenker det samme om deg. Egentlig så kjenner dere ikke hverandre engang så det kan jo hende at du til og med innser dere ikke passer sammen om dere begynner å date. Foreløpig er du bare forelsket og interessert i illusjonen du har om han. Istedet bør du vri det om til en nysgjerrighet på hvem han er og om dere passer sammen, og gjøre noe for å bli mer kjent med han og finne ut av hva han egentlig vil. Det er veldig vanlig at gutter sier de liker deg, også sier de det samme til 12 andre jenter også, så du skal ikke vektlegge de ordene så mye når du egentlig ikke kjenner han engang. Uærligheten som du kaller det er at du har vært redd for å møte han når han har villet møte deg fordi du er redd for å bli såra , og da må du legge vekk den frykten før du er klar for å date noen som helst, ikke bare han men hvem som helst, for et forhold bygges på ærlighet og åpenhet, husk det og ta det til deg Anonymkode: 19901...d99
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #26 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja men altså du hadde sjansen og tok den ikke. Han har elsket andre damer etter deg og dere hadde aldri noe på gang sånn egentlig. Det er to ting du kan gjøre, legge fortiden bak deg og gå videre en gang for alle og avskrive han som noe aktuell for deg, eller ta kontakt med han og fortelle han at du liker han og tror han kan være aktuell for deg og spørre om han tenker det samme om deg. Egentlig så kjenner dere ikke hverandre engang så det kan jo hende at du til og med innser dere ikke passer sammen om dere begynner å date. Foreløpig er du bare forelsket og interessert i illusjonen du har om han. Istedet bør du vri det om til en nysgjerrighet på hvem han er og om dere passer sammen, og gjøre noe for å bli mer kjent med han og finne ut av hva han egentlig vil. Det er veldig vanlig at gutter sier de liker deg, også sier de det samme til 12 andre jenter også, så du skal ikke vektlegge de ordene så mye når du egentlig ikke kjenner han engang. Uærligheten som du kaller det er at du har vært redd for å møte han når han har villet møte deg fordi du er redd for å bli såra , og da må du legge vekk den frykten før du er klar for å date noen som helst, ikke bare han men hvem som helst, for et forhold bygges på ærlighet og åpenhet, husk det og ta det til deg Anonymkode: 19901...d99 Ja jeg vet at egentlig bare er interessert/nysgjerrig. Det kan hende jeg hadde funnet ut at vi ikke passet sammen dersom vi datet. Det var bare at når jeg begynte å like han allerede før ble kjent så turte eg ikke. Og eg tør faktisk ikke å inngå noe hvis menn så lett kan få interesse for andre damer. Tenker at han kanskje hadde prøvd seg på andre damer selv om vi var sammen også. Så det er bedre at han ikke får noe. Jeg tenker som du skriver sist, at jeg ikke bør involvere meg med noen så lenge jeg har denne frykten. Jeg føler jeg har en slags plikt til å ikke vise følelser pga jeg er kvinnen. For vi skal brukes og kastes. Ikke at han gir de vibbene, men leser man nok her inne så virker det jo slik. Det ender bare med at han dumper likevel, liksom. Og hvis en mann vise interesse med så mange på en gang, så synes jeg med en gang at de bare blir kjedelige. Jeg vil ha en mann som vet hva han vil ha, ikke noen som jakter flere kvinner samtidig. Herregud, skulle jeg jaktet flere menn samtidig hadde det vært ikke vært noe spesielt med noen av dem liksom. Men nå vet jeg ærlig talt ikke hvor mange han skriver med om gangen. Anonymkode: 783eb...337
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #27 Skrevet 14. august 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men altså du hadde sjansen og tok den ikke. Han har elsket andre damer etter deg og dere hadde aldri noe på gang sånn egentlig. Det er to ting du kan gjøre, legge fortiden bak deg og gå videre en gang for alle og avskrive han som noe aktuell for deg, eller ta kontakt med han og fortelle han at du liker han og tror han kan være aktuell for deg og spørre om han tenker det samme om deg. Egentlig så kjenner dere ikke hverandre engang så det kan jo hende at du til og med innser dere ikke passer sammen om dere begynner å date. Foreløpig er du bare forelsket og interessert i illusjonen du har om han. Istedet bør du vri det om til en nysgjerrighet på hvem han er og om dere passer sammen, og gjøre noe for å bli mer kjent med han og finne ut av hva han egentlig vil. Det er veldig vanlig at gutter sier de liker deg, også sier de det samme til 12 andre jenter også, så du skal ikke vektlegge de ordene så mye når du egentlig ikke kjenner han engang. Uærligheten som du kaller det er at du har vært redd for å møte han når han har villet møte deg fordi du er redd for å bli såra , og da må du legge vekk den frykten før du er klar for å date noen som helst, ikke bare han men hvem som helst, for et forhold bygges på ærlighet og åpenhet, husk det og ta det til deg Anonymkode: 19901...d99 Siden du skriver at et alternativ er å gjenoppta kontakten, hva tror du er sjansen for at han kan få følelsene tilbake? Hva om de andre jentene gjenopptar kontakten for eksempel? Hvem tror du han vil velge da? Jeg kunne aldri tenkt meg mine tidligere flammer igjen. Ikke om de ga uttrykk for å ville noe seriøst en gang. Har jeg mistet interessen så er den borte. Det blir jo ikke så gøy å bli evt date/bli kjæreste dersom han bare ser på meg som "noen" . Anonymkode: 783eb...337
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #28 Skrevet 14. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke du skal spekulerere over hvorfor han ikke har kontakt med den og den lenger. Det er jo ikke egentlig din sak. Men nå ser det jo heldigvis ikke ut som han har kjæreste for tiden. Og du er tydelig interessert. Så det er viktig at du gjenoppretter kontakten med han nå når du har sjansen til å vise at du er interessert likevel. Han tror jo sikkert at du ikke er interessert eller ikke tilgjengelig. Så send han en melding for å vise at du tenker på han. Anonymkode: e06bf...4b0 Det er kanskje min sak på den måten at det kan hjelpe meg å finne ut hvordan han egentlig er. Kanskje de fant ut at han ikke var bra. Kanskje damene var problemet, hvem vet. hvordan kan jeg sende han en melding, når han så lett går til andre? Anonymkode: 783eb...337
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #29 Skrevet 14. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Siden du skriver at et alternativ er å gjenoppta kontakten, hva tror du er sjansen for at han kan få følelsene tilbake? Hva om de andre jentene gjenopptar kontakten for eksempel? Hvem tror du han vil velge da? Jeg kunne aldri tenkt meg mine tidligere flammer igjen. Ikke om de ga uttrykk for å ville noe seriøst en gang. Har jeg mistet interessen så er den borte. Det blir jo ikke så gøy å bli evt date/bli kjæreste dersom han bare ser på meg som "noen" . Anonymkode: 783eb...337 Det aner jeg ikke. Ikke for å såre deg men jeg tror ikke han har hatt noe følelser for deg før heller. Han har vært nysgjerrig på deg og funnet deg fin/interessant og prøvd å legge inn aksjer hos deg enten for å få sex/ha en flørt, eller for å bli kjent med deg for å se om han kan utvikle følelser for deg. Det er sånn dating fungerer. Jeg tror han ville valgt en av de andre jentene han faktisk har hatt en greie med og følelser for ovenfor deg om han ikke visste hvor interessert du var i han og han har hatt interesse for deg på den måten (kan jo hende at hans tidligere interesse bare var for sex eller noe useriøst) , med mindre det er stygge årsaker til at de sluttet å holde på og de er helt ferdig med hverandre, og det kan det jo godt være siden de har slettet hverandre som venner osv. Nei er ikke noe gøy eller poeng å bli kjæreste med noen som bare ser på deg som "noen". Man skal jo være spesiell helst, men det er vanskelig for folk å vite eller føle før de kjenner deg godt, så da må du jo gi de sjansen til å bli kjent med deg, og du må også bli kjent med de før du kan vite om de faktisk er noe spesielt for deg eller om du bare innbiller deg til å tro det fordi du så gjerne ønsker det. Anonymkode: 19901...d99
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #30 Skrevet 14. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det aner jeg ikke. Ikke for å såre deg men jeg tror ikke han har hatt noe følelser for deg før heller. Han har vært nysgjerrig på deg og funnet deg fin/interessant og prøvd å legge inn aksjer hos deg enten for å få sex/ha en flørt, eller for å bli kjent med deg for å se om han kan utvikle følelser for deg. Det er sånn dating fungerer.Jeg tror han ville valgt en av de andre jentene han faktisk har hatt en greie med og følelser for ovenfor deg om han ikke visste hvor interessert du var i han og han har hatt interesse for deg på den måten (kan jo hende at hans tidligere interesse bare var for sex eller noe useriøst) , med mindre det er stygge årsaker til at de sluttet å holde på og de er helt ferdig med hverandre, og det kan det jo godt være siden de har slettet hverandre som venner osv. Nei er ikke noe gøy eller poeng å bli kjæreste med noen som bare ser på deg som "noen". Man skal jo være spesiell helst, men det er vanskelig for folk å vite eller føle før de kjenner deg godt, så da må du jo gi de sjansen til å bli kjent med deg, og du må også bli kjent med de før du kan vite om de faktisk er noe spesielt for deg eller om du bare innbiller deg til å tro det fordi du så gjerne ønsker det. Anonymkode: 19901...d99 Det er dette jeg er redd for hele tiden. Jeg tenker jo at det er mulig å få følelser for folk, men jeg er ikke den heldige kvinnen...det er bare for godt til å være sant. Og jeg har jo mindre lyst til å gjenoppta kontakten nå som han mulig kan ha hatt en greie, for da blir jeg bare en rebound. Og åpner jeg følelsene kan han jo se sitt snitt til å få sex, late som han elsker meg osv for at jeg skal fortsette å være sammen med han, men så treffer han ei ny han virkelig liker, eller hun andre tar opp igjen kontakten så velger han meg brått vekk. jeg vet ikke hva det er, mulig noen av oss bare er mindre attraktive og ikke blir sett som kjærestemateriale? nå har jeg heller ikke no rykte på meg for å legge meg ned eller rote rundt, så det er ikke der det ligger. Anonymkode: 783eb...337
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #31 Skrevet 15. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er dette jeg er redd for hele tiden. Jeg tenker jo at det er mulig å få følelser for folk, men jeg er ikke den heldige kvinnen...det er bare for godt til å være sant. Og jeg har jo mindre lyst til å gjenoppta kontakten nå som han mulig kan ha hatt en greie, for da blir jeg bare en rebound. Og åpner jeg følelsene kan han jo se sitt snitt til å få sex, late som han elsker meg osv for at jeg skal fortsette å være sammen med han, men så treffer han ei ny han virkelig liker, eller hun andre tar opp igjen kontakten så velger han meg brått vekk. jeg vet ikke hva det er, mulig noen av oss bare er mindre attraktive og ikke blir sett som kjærestemateriale? nå har jeg heller ikke no rykte på meg for å legge meg ned eller rote rundt, så det er ikke der det ligger. Anonymkode: 783eb...337 Nei det er ikke for godt til å være sant at noen skulle få følelser for deg, men ingen får det av å knapt kjenne deg! Det har gått lang tid siden dere inngikk kontakt , og dere møttes aldri , så selvfølgelig har han hatt andre i mellomtiden. Det er veldig selvutslettende å innbille deg at fordi han har hatt andre damer så kan han ikke like deg. For ALLE så har det alltid vært noen før en! Det må du nesten bare lære deg å akseptere. Det betyr ikke at alle etter noens første interesse/forelskelse er rebounds fordet, de fleste lærer seg å lukke et kapittel og gå videre med livet og finne nye å like og være forelsket i. Ja det KAN skje at han ser sitt snitt i å ha sex og later som han liker deg mer enn han egentlig gjør, sånn er mange menn. Men det betyr ikke at du ikke er attraktiv eller blir sett på som mindre kjærestemateriale fordet. Tvert i mot betyr det at han er egoistisk og dust. Slutt å ta ting så innmari personlig. Du kjenner han ikke og dere har aldri hatt en greie . Han sa han likte deg for kjempe lenge siden og du har hengt deg opp i det. Han har hatt andre damer han har hatt sterke følelser for i ettertid, men det betyr ikke at han ikke vil bli bedre kjent med deg fortsatt om du tar initiativ til det, eller at han vil like deg noe mindre enn de om han først skulle bli forelsket og få følelser for deg. Som sagt, det er kun to ting du kan gjøre: Glem han og gå videre og lær av det til en annen gang at du må tørre å hoppe ut i ting og ikke gruble og uroe deg så mye. Eller hopp ut i det nå og slutt og uroe degså mye og ta kontakt med han å spør åssen livet hans er, om han har kjæreste, om han kunne tenke seg å treffes fordi du har tenkt på han, og om han er på jakt etter kjæreste nå eller trives som singel (og bare vil ha sex). Det siste kan aldri garanteres uansett hvordan svar de gir, så det er viktig å ta seg god tid til å bli kjent med hverandre og hverandres mål og intensjoner før du evn har sex med han eller utvikler enda sterkere følelser og forhåpningertil han. Er ikke mer jeg kan si nå! Du virker veldig fastkjørt i et spor og i tanken=illusjonen og fantasien om denne mannen. Hvis du nekter å gå videre som normale folk så må du gjøre noe annet med saken enn å sitte å gruble i allefall. Lykke til! Anonymkode: 19901...d99
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #32 Skrevet 15. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke for godt til å være sant at noen skulle få følelser for deg, men ingen får det av å knapt kjenne deg! Det har gått lang tid siden dere inngikk kontakt , og dere møttes aldri , så selvfølgelig har han hatt andre i mellomtiden. Det er veldig selvutslettende å innbille deg at fordi han har hatt andre damer så kan han ikke like deg. For ALLE så har det alltid vært noen før en! Det må du nesten bare lære deg å akseptere. Det betyr ikke at alle etter noens første interesse/forelskelse er rebounds fordet, de fleste lærer seg å lukke et kapittel og gå videre med livet og finne nye å like og være forelsket i. Ja det KAN skje at han ser sitt snitt i å ha sex og later som han liker deg mer enn han egentlig gjør, sånn er mange menn. Men det betyr ikke at du ikke er attraktiv eller blir sett på som mindre kjærestemateriale fordet. Tvert i mot betyr det at han er egoistisk og dust. Slutt å ta ting så innmari personlig. Du kjenner han ikke og dere har aldri hatt en greie . Han sa han likte deg for kjempe lenge siden og du har hengt deg opp i det. Han har hatt andre damer han har hatt sterke følelser for i ettertid, men det betyr ikke at han ikke vil bli bedre kjent med deg fortsatt om du tar initiativ til det, eller at han vil like deg noe mindre enn de om han først skulle bli forelsket og få følelser for deg. Som sagt, det er kun to ting du kan gjøre: Glem han og gå videre og lær av det til en annen gang at du må tørre å hoppe ut i ting og ikke gruble og uroe deg så mye. Eller hopp ut i det nå og slutt og uroe degså mye og ta kontakt med han å spør åssen livet hans er, om han har kjæreste, om han kunne tenke seg å treffes fordi du har tenkt på han, og om han er på jakt etter kjæreste nå eller trives som singel (og bare vil ha sex). Det siste kan aldri garanteres uansett hvordan svar de gir, så det er viktig å ta seg god tid til å bli kjent med hverandre og hverandres mål og intensjoner før du evn har sex med han eller utvikler enda sterkere følelser og forhåpningertil han. Er ikke mer jeg kan si nå! Du virker veldig fastkjørt i et spor og i tanken=illusjonen og fantasien om denne mannen. Hvis du nekter å gå videre som normale folk så må du gjøre noe annet med saken enn å sitte å gruble i allefall. Lykke til! Anonymkode: 19901...d99 Takk for utfyllende svar. Jeg tenker jo også at jeg kanskje jeg skal være glad for at jeg ikke ble sammen med han, for han kunne vel fort dumpet meg for hun andre.. Anonymkode: 783eb...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå