AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Jeg vil starte med å skrive at jeg ikke orker noe slik "gå videre" og alle disse kommentarene som er kopiert om igjen og om igjen her. Jeg har det helt greit nå, jeg har slitt psykisk generelt og derfor hatt problem i relasjon til andre. Jeg ødela også litt forholdet til han her, pga jeg turte ikke å tro at han kunne ville noe seriøst, så jeg kunne bli sur på han for at han tok kontakt. Jeg var så glad for å endelig få følelser for noen som ikke drakk alko, ikke var opptatt osv. Men ja, jeg lot det alltid være opp til han, tok aldri kontakt først. Tidlig på sommeren i fjor, ble jeg nesten redd at han hadde truffet ei. Men jeg trodde liksom ikke det heller, for han skrev med meg. Han sendte bare en video av en musikkvideo og tagget hennes navn i videoen. Noen mnd etterpå ser jeg st han ikke følger henne lenger, hun følger ikke han. Jeg har møtt denne dama irl, og hun virker veldig kald/sur/deppa på en måte. Ei jeg ikke får så lyst til å snakke til. Vi har ei felles kjent som kjenner henne, og hun sier at denne dama har noe psykisk. Hun kan være grei, men hun holder henne på avstand. Hun er ikke ei man bør betro seg til. Det var i fjor, han gjenopptok kontakten for fullt. Så for ett år siden satt vi og skrev intens i noen dager, men jeg ble taus når han ville treffes. Han ba om unnskyldning hvis jeg syntes han maset eller han skrev noe galt. Han ga opp en periode. Så kom tidlig denne sommeren. Jeg la merke til at en jente (ny bekjent av han) kommenterte på et par av bildene hans. Det var hjerter, men aldri "elsker deg" osv. Så legger han plutselig ut en quote på story, der han skriver forbokstaven hennes med hjerte til. Sånn "R❤️". Han slettet story rett etter jeg hadde sett den. Jeg så den 2 min etter den var lagt ut. Jeg ble jo fryktelig lei meg, sint på meg selv for at jeg ikke har klart å være ærlig. Nå hadde han kjæreste, tenkte jeg. Men det tok ikke lang tid før det ikke virket slik likevel. Jeg skjønte ut fra noe han skrev at han var litt lei seg for noe. Han liker masse sånne quotes som "people who leaves, were not meant to be in your life" altså, lignende slike da. jeg har bare tittet innom profilen til denne jenta noen ganger og han likte en periode omtrent hvert bilde. Nå har han ikke likt noen og jeg så at han plutselig ikke følger henne lenger. Hun følger heller ikke han. Jeg tenker det må jo ha skjedd noe mer der enn at de bare sånn plutselig unfollower? det er i tillegg ei felles venninne av meg og han, som ikke følger hverandre lenger. De har ikke holdt på, aldri vist interesse for hvernadre heller. Hun er kanskje litt slik som er hyggelig mot deg hvis du treffer henne, men aldri noe inkluderende ellers. Men hun har ikke slettet meg... Nå ble bare det negative med her. Fyren har aldri gjort meg noe, har heller aldri hørt dårlig prat om han. Han holder jo selvfølgelig på vennskapet med de fleste så det er ikke slik at han oppsøker folk og lager drama og finner nye. Ser bare det kan se slik ut utfra hva jeg skriver her. Men kom med deres påastand:) Anonymkode: 783eb...337
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Virker bare som den stakkars fyren blir avvist av alle: inkludert deg. Det siste han trenger er nok at du bitcher med han en gang til pga egne issues, så foreslår du enten lar han være i fred eller legger av tullet ditt og prøver bli kjæreste med han ASAP. Anonymkode: 9f95a...921 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker bare som den stakkars fyren blir avvist av alle: inkludert deg. Det siste han trenger er nok at du bitcher med han en gang til pga egne issues, så foreslår du enten lar han være i fred eller legger av tullet ditt og prøver bli kjæreste med han ASAP. Anonymkode: 9f95a...921 Men han har ikke unfollowed meg? Hvorfor ikke? Kanskje han egentlig aldri likte meg. Men måtte blokke de andre pga han virkelig likte dem? Eller kanskje det ble drama/krangling? Men nå gav jeg han heller aldri en avslutning. Jeg bare unnlot å svare i perioder, var avvisende pga egen usikkerhet. Jeg sa aldri nei til å treffes, det var ikke et svar fra meg overhode. Anonymkode: 783eb...337
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 Hva er det du egentlig lurer på som du vil vi skal svare på? Du liker en fyr du ikke kjenner så godt men som du har kjent i flere år men aldri turt å si det til, og når dere har hatt kontakt så har ikke du tatt iniativ til kontakten bare han, og han har hatt andre kjærster gjennom disse årene som du har stalket ut fra profilen hans og deres, og han har tatt sporadisk kontakt med deg av og til når han ikke har hatt kjæreste? Høres ut som en typisk mann som prøver å legge ut fiskeagn hos flere han mistenker han har sjans hos når han trenger litt oppmerksomhet og tidsfordriv, men som ikke er ordentlig keen på deg siden han faktisk velger de andre til kjærester istedet for å spørre deg om du vil bli med han på date. Hadde han vært genuint interessert i deg hadde han gjort det for lenge siden, selvom du unnlot å svare i perioder for han er jo tydeligvis trygg på vennskapet deres uansett siden han fortsetter å ta kontakt i perioder. Jeg ser ikke noe grunn til at du skulle gitt han noe "avslutning" for dere har jo aldri holdt på eller noe? Anonymkode: 19901...d99
FrodeF Skrevet 14. august 2018 #5 Skrevet 14. august 2018 Du kan ikke lage en slik tråd og si du ikke vil ha kommentarer om at du må komme deg videre. Skjerp deg. La nå denne stakkars mannen leve livet sitt uten at du skal følge med på den minste detalj. Det du holder på med er rett og slett sykt. Du trenger profesjonell hjelp. 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #6 Skrevet 14. august 2018 HVOR mange tråder skal du lage om dette? Uten å gjøre noe med situasjonen? Anonymkode: fea64...516 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #7 Skrevet 14. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: HVOR mange tråder skal du lage om dette? Uten å gjøre noe med situasjonen? Anonymkode: fea64...516 NÅR skal du forstå at det finnes flere mennesker i samme situasjon? Kult at du upvoter din egen kommentar etter 1 min :PP Anonymkode: eef71...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #8 Skrevet 14. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du egentlig lurer på som du vil vi skal svare på? Du liker en fyr du ikke kjenner så godt men som du har kjent i flere år men aldri turt å si det til, og når dere har hatt kontakt så har ikke du tatt iniativ til kontakten bare han, og han har hatt andre kjærster gjennom disse årene som du har stalket ut fra profilen hans og deres, og han har tatt sporadisk kontakt med deg av og til når han ikke har hatt kjæreste? Høres ut som en typisk mann som prøver å legge ut fiskeagn hos flere han mistenker han har sjans hos når han trenger litt oppmerksomhet og tidsfordriv, men som ikke er ordentlig keen på deg siden han faktisk velger de andre til kjærester istedet for å spørre deg om du vil bli med han på date. Hadde han vært genuint interessert i deg hadde han gjort det for lenge siden, selvom du unnlot å svare i perioder for han er jo tydeligvis trygg på vennskapet deres uansett siden han fortsetter å ta kontakt i perioder. Jeg ser ikke noe grunn til at du skulle gitt han noe "avslutning" for dere har jo aldri holdt på eller noe? Anonymkode: 19901...d99 han har ikke vært sammen med dem. Han spurte meg før de kom inn i livet hans. Men jeg tenkte som du skrev her at at han skal like MEG er for godt til å være sant. Har ikke kjent han i FLERE år. Anonymkode: 783eb...337
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #9 Skrevet 14. august 2018 10 minutter siden, FrodeF skrev: Du kan ikke lage en slik tråd og si du ikke vil ha kommentarer om at du må komme deg videre. Skjerp deg. La nå denne stakkars mannen leve livet sitt uten at du skal følge med på den minste detalj. Det du holder på med er rett og slett sykt. Du trenger profesjonell hjelp. ingenting virker enklere enn folk som skriver "skjerp deg". Nei, jeg skjerper meg ikke på kommando fra totalt fremmed på nett. Anonymkode: 783eb...337 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #10 Skrevet 14. august 2018 Enklere å prate med han IRL, enn å sitte å analysere alt på sosiale medier. Anonymkode: fc1c1...6cf 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #11 Skrevet 14. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: NÅR skal du forstå at det finnes flere mennesker i samme situasjon? Kult at du upvoter din egen kommentar etter 1 min :PP Anonymkode: eef71...fe6 enig. Ingenting er mer irriterende enn disse som går inn i tråder og retter på skrivefeil eller spør om "du som har den andre tråden og?" . Dessverre kommer mest sannsynlig vedkommende til å bli den mest aktive i tråden. de mest aktive er de som ikke svarer på ts' spørsmål. Anonymkode: 783eb...337
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #12 Skrevet 14. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enklere å prate med han IRL, enn å sitte å analysere alt på sosiale medier. Anonymkode: fc1c1...6cf men jeg klarer ikke å ta folk på ordet irl. Jeg tenker at folk som ikke ser oss og har erfaring med dating kan vite bedre? Eller er det pga bitre kvinner jeg ikke tør tenke selv kanske? Jeg tenker jo at jeg er den som blir valgt bort uasnett, og som noen skrev at de andre var han egentlig interessert i, mens eg skulle være tidsfordriv. Til tross for at han tok kontakt med meg før dem da. Irl så ser jeg stort sett forhold som funker, og finner heller ikke så mange drittsekker som kvinnene her inne skal ha det til. Så eg vet ikke? Skada av bitre kg-kvinner? Anonymkode: 783eb...337
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #13 Skrevet 14. august 2018 Synes ikke du skal spekulerere over hvorfor han ikke har kontakt med den og den lenger. Det er jo ikke egentlig din sak. Men nå ser det jo heldigvis ikke ut som han har kjæreste for tiden. Og du er tydelig interessert. Så det er viktig at du gjenoppretter kontakten med han nå når du har sjansen til å vise at du er interessert likevel. Han tror jo sikkert at du ikke er interessert eller ikke tilgjengelig. Så send han en melding for å vise at du tenker på han. Anonymkode: e06bf...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #14 Skrevet 14. august 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: han har ikke vært sammen med dem. Han spurte meg før de kom inn i livet hans. Men jeg tenkte som du skrev her at at han skal like MEG er for godt til å være sant. Har ikke kjent han i FLERE år. Anonymkode: 783eb...337 Han har jo tydeligvis hatt noe sammen med noen andre, og ikke vært singel og i sølibat siden han traff deg. Han har skrevet navnet deres i hjerter osv og da har det vært ganske seriøst. Det at han spurte deg om å finne på noe før de kom inn i livet hans betyr ikke at han står på vent og har deg som sin nummer 1 for alltid fordet. Han har jo garantert spurt noen andre før deg før du kom inn i livet hans også. Livet går videre liksom. For han og alle andre, så du burde også... Anonymkode: 19901...d99
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #15 Skrevet 14. august 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har jo tydeligvis hatt noe sammen med noen andre, og ikke vært singel og i sølibat siden han traff deg. Han har skrevet navnet deres i hjerter osv og da har det vært ganske seriøst. Det at han spurte deg om å finne på noe før de kom inn i livet hans betyr ikke at han står på vent og har deg som sin nummer 1 for alltid fordet. Han har jo garantert spurt noen andre før deg før du kom inn i livet hans også. Livet går videre liksom. For han og alle andre, så du burde også... Anonymkode: 19901...d99 Jeg spør i hvertfal ikke noen ny hele tiden. Han skrev ikke navnet, men en bokstav i hjerter. Jeg bare lurer på hva som skjer hvis jeg tar kontakt, eller sier ja neste gang han spør. Hvis han spør. Jeg "står på vent" når det er noen jeg liker ekstra godt. Som han. Vel, hadde jeg falt for noen andre, så hadde det bare skjedd. Men jeg har ikke truffet noen jeg har fått følelser for igjen. men det er ingen vits. Jeg tør ikke binde meg til noen eller vise følelser. Og jeg tenker at hvis det var slik at han gikk videre så likte han meg tydeligvis ikke like godt som jeg likte han. Jeg kan jo ikke se tankene hans, og aner ikke hva som var med de andre. Anonymkode: 783eb...337
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #16 Skrevet 14. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg spør i hvertfal ikke noen ny hele tiden. Han skrev ikke navnet, men en bokstav i hjerter. Jeg bare lurer på hva som skjer hvis jeg tar kontakt, eller sier ja neste gang han spør. Hvis han spør. Jeg "står på vent" når det er noen jeg liker ekstra godt. Som han. Vel, hadde jeg falt for noen andre, så hadde det bare skjedd. Men jeg har ikke truffet noen jeg har fått følelser for igjen. men det er ingen vits. Jeg tør ikke binde meg til noen eller vise følelser. Og jeg tenker at hvis det var slik at han gikk videre så likte han meg tydeligvis ikke like godt som jeg likte han. Jeg kan jo ikke se tankene hans, og aner ikke hva som var med de andre. Anonymkode: 783eb...337 Du kan ikke klandre han for at han gikk videre. Du besvarte jo ikke hans interesse. Da er det naturlig at han gikk videre. Men det betyr ikke at han ikke liker deg fortsatt. Hvis han spør igjen, så synes jeg du skal møte han. Du er redd, men det kan være et skritt videre for deg å bare prøve å bli bedre kjent med han. Dere trenger ikke bli kjærester med en gang. Kanskje kan dere være venner i første omgang. Anonymkode: e06bf...4b0 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #17 Skrevet 14. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør i hvertfal ikke noen ny hele tiden. Han skrev ikke navnet, men en bokstav i hjerter. Jeg bare lurer på hva som skjer hvis jeg tar kontakt, eller sier ja neste gang han spør. Hvis han spør. Jeg "står på vent" når det er noen jeg liker ekstra godt. Som han. Vel, hadde jeg falt for noen andre, så hadde det bare skjedd. Men jeg har ikke truffet noen jeg har fått følelser for igjen. men det er ingen vits. Jeg tør ikke binde meg til noen eller vise følelser. Og jeg tenker at hvis det var slik at han gikk videre så likte han meg tydeligvis ikke like godt som jeg likte han. Jeg kan jo ikke se tankene hans, og aner ikke hva som var med de andre. Anonymkode: 783eb...337 Vi kan heller ikke se eller lese tankene hans. Anonymkode: a6c44...fad
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #18 Skrevet 14. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør i hvertfal ikke noen ny hele tiden. Han skrev ikke navnet, men en bokstav i hjerter. Jeg bare lurer på hva som skjer hvis jeg tar kontakt, eller sier ja neste gang han spør. Hvis han spør. Jeg "står på vent" når det er noen jeg liker ekstra godt. Som han. Vel, hadde jeg falt for noen andre, så hadde det bare skjedd. Men jeg har ikke truffet noen jeg har fått følelser for igjen. men det er ingen vits. Jeg tør ikke binde meg til noen eller vise følelser. Og jeg tenker at hvis det var slik at han gikk videre så likte han meg tydeligvis ikke like godt som jeg likte han. Jeg kan jo ikke se tankene hans, og aner ikke hva som var med de andre. Anonymkode: 783eb...337 Nei, men det er deg, og ikke han. Folk flest går videre med livet. Gutter flest spiller også på flere hester av gangen. Du kan ikke anta at han sitter å dagdrømmer om deg og bare deg, bare fordi du gjør det om han. Det er typisk jenter å stå på vent for noen, selv har jeg ventet i både 2 og 4 år på gutter jeg har likt, ikke flørtet eller blitt interessert i noen andre, bare ventet på at ting skulle passet bedre for oss eller han oppdage meg og hadde troa på meg. Det er bortkastet tid, vi har sett for mye på romeo og julie, og det er ikke sånn livet er eller går! Å skrive bokstaven til hun han holdt på med eller var sammen med, i hjerte, er det samme som å skrive navnet. Ikke lek vanskelig nå. Det er naturlig at han går videre når du ikke forteller han at du liker han, og dere har jo aldri hatt noe på gang heller, så du kan ikke klandre han for det. Du har tydeligvis mye mye mere følelser i dette enn hva han har hatt og det er ikke normalt å ha så avhengighetsfølelser og tvangstanker om noen man egentlig ikke kjenner så godt engang.. Hvis du tar kontakt med han så syntes han sikkert at det er hyggelig, dere er jo ikke uvenner, men om du vil komme noe sted med kontakten og avklare noe bør du si til han rett ut at du lurer på om han kunne tenke seg og date deg eller så deg som noe potensiell kjæreste for han om dere ble godt nok kjent. Hvis du ikke sier det rett ut til han så vil dere bare ha samme type kontakt før som ikke leder noen vei og hvor han bruker det som tidsfordriv fordi han tror ikke du er interessert i han som noe mer, og hvor du legger følelser i det og får falske forhåpninger på noe som ikke skjer. Det eneste du kan gjøre er egentligå fortelle han det rett ut, også bør du prøve å forstå at selvom man har kontakt betyr ikke det at man (han) har følelser for det eller mener noe dypt og alvorlig med den kontakten. Anonymkode: 19901...d99 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #19 Skrevet 14. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det er deg, og ikke han. Folk flest går videre med livet. Gutter flest spiller også på flere hester av gangen. Du kan ikke anta at han sitter å dagdrømmer om deg og bare deg, bare fordi du gjør det om han. Det er typisk jenter å stå på vent for noen, selv har jeg ventet i både 2 og 4 år på gutter jeg har likt, ikke flørtet eller blitt interessert i noen andre, bare ventet på at ting skulle passet bedre for oss eller han oppdage meg og hadde troa på meg. Det er bortkastet tid, vi har sett for mye på romeo og julie, og det er ikke sånn livet er eller går! Å skrive bokstaven til hun han holdt på med eller var sammen med, i hjerte, er det samme som å skrive navnet. Ikke lek vanskelig nå. Det er naturlig at han går videre når du ikke forteller han at du liker han, og dere har jo aldri hatt noe på gang heller, så du kan ikke klandre han for det. Du har tydeligvis mye mye mere følelser i dette enn hva han har hatt og det er ikke normalt å ha så avhengighetsfølelser og tvangstanker om noen man egentlig ikke kjenner så godt engang.. Hvis du tar kontakt med han så syntes han sikkert at det er hyggelig, dere er jo ikke uvenner, men om du vil komme noe sted med kontakten og avklare noe bør du si til han rett ut at du lurer på om han kunne tenke seg og date deg eller så deg som noe potensiell kjæreste for han om dere ble godt nok kjent. Hvis du ikke sier det rett ut til han så vil dere bare ha samme type kontakt før som ikke leder noen vei og hvor han bruker det som tidsfordriv fordi han tror ikke du er interessert i han som noe mer, og hvor du legger følelser i det og får falske forhåpninger på noe som ikke skjer. Det eneste du kan gjøre er egentligå fortelle han det rett ut, også bør du prøve å forstå at selvom man har kontakt betyr ikke det at man (han) har følelser for det eller mener noe dypt og alvorlig med den kontakten. Anonymkode: 19901...d99 Jeg har aldri sett på Romeo og Julie 😛 Men dette med at det er typisk jenter å vente er nesten litt irriterende, så jeg tenker jo at jeg fortjener å ha det vondt. De andre jentene som venter også. Og så er det alltid en irriterende dame som har erfart det samme, slik som deg nå. Ikke at du har fortjent noe dårlig behandling, men jeg blir så irritert fordi jeg ser at det er jo flust av damer som gjør samme feilen. Hvorfor gjør damer dette? Og hvorfor fikk han ikke opp øynene for deg? Avviste han deg og du prøvde å overbevise han eller? Jeg vet ikke om jeg vil ta kontakt. Fordi jeg er redd jeg blir midlertidig morro. og igjen, for godt til å være sant at jeg kan få ønsket oppfylt. Aldri i livet om jeg forteller han det rett ut. Jeg er vant til å ha det slik. Anonymkode: 783eb...337
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #20 Skrevet 14. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker bare som den stakkars fyren blir avvist av alle: inkludert deg. Det siste han trenger er nok at du bitcher med han en gang til pga egne issues, så foreslår du enten lar han være i fred eller legger av tullet ditt og prøver bli kjæreste med han ASAP. Anonymkode: 9f95a...921 er du en mann? Du virker veldig lite forståelsesfull i kommentaren din. "Bitcher med han pga mine issues". Jeg tenker nå at det er bedre å holde avstand, enn å involvere han med meg jeg da. han er jo i fred.. Og jeg gidder ikke å prøve å bli kjæreste med han asap. Jeg skal ikke være noen kjæreste bare fordi de trenger en kjæreste. Anonymkode: 783eb...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå