gladogvanlig Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Har du vært kåt noen gang? Jeg mener helt på styr skikkelig kåtete altomfattende kåt??Gi gjerne en kort beskrivelse av når, hvordan og hvorfor - og hva du gjorde med det...
FrankDrebin Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Det har hendt. Første gang for 30 år siden, og så en halvnaken dame i et blad. Skyndte meg på do og gjorde det mest åpenbare. Andre gangen som jeg husker tydelig var under klining med en FF for drøyt 10 år siden. Det ble løst med et godt, gammeldags samleie.
Drakan Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Høres ut som et spørsmål fra et barn. Men ja, og gidder ikke si noe om det. Generelt er jeg asexuel, men av å til er det episoder hvor kroppen går i brann 😅
gladogvanlig Skrevet 14. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, Drakan skrev: Høres ut som et spørsmål fra et barn. Men ja, og gidder ikke si noe om det. Generelt er jeg asexuel, men av å til er det episoder hvor kroppen går i brann 😅 Det er det som hadde vært kult å høre om da! Alle kan bli kåte når som helst, kanskje noe sjeldnere når man er asexuel, men hva skulle til for at kroppen din virkelig skulle gå i brann?
Drakan Skrevet 14. august 2018 #6 Skrevet 14. august 2018 Akkurat nå, frk.jus skrev: Det er det som hadde vært kult å høre om da! Alle kan bli kåte når som helst, kanskje noe sjeldnere når man er asexuel, men hva skulle til for at kroppen din virkelig skulle gå i brann? Vel... jeg er generelt veldig følsom, så liker ikke at noen tar på huden min eller er borti den. Jeg kan bli varm om noen sitter inntil meg med foten sin på buss for eksempel. Men ekstrem varme aner jeg ikke hvordan trigges. 😕 Det er vanligvis når jeg er mest kreativ at jeg går i brann. Altså ved skriving, eller å lage kunst >_< Noen ganger føles det som om kroppen kokker når jeg er ekstremt inspirert. Før jeg hadde sex, tok jeg det som at jeg var ekstremt fokusert på en måte.
gladogvanlig Skrevet 14. august 2018 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, Drakan skrev: Vel... jeg er generelt veldig følsom, så liker ikke at noen tar på huden min eller er borti den. Jeg kan bli varm om noen sitter inntil meg med foten sin på buss for eksempel. Men ekstrem varme aner jeg ikke hvordan trigges. 😕 Det er vanligvis når jeg er mest kreativ at jeg går i brann. Altså ved skriving, eller å lage kunst >_< Noen ganger føles det som om kroppen kokker når jeg er ekstremt inspirert. Før jeg hadde sex, tok jeg det som at jeg var ekstremt fokusert på en måte. Interessant. Og kjenner meg sååå igjen i varmen man kan få ved slik fremmed berøring. Satt på kveldsbussen fra Oslo til Kristiansand en gang. Satt tett inntil en fremmed... Gikk så latterlig sakte frem - ingen turte å gjøre noe raskt av frykt for å bli avvist. Først etter fem timer, da vi var fremme i Kristiansand, var jeg i gang med å åpne buksen hans. Men da stoppet bussen, og vi gikk av - hver til vårt - uten å si et eneste ord. Så ham aldri igjen. Den som bare hadde hatt billett helt til Stavanger...
Drakan Skrevet 14. august 2018 #8 Skrevet 14. august 2018 (endret) 3 minutter siden, frk.jus skrev: Interessant. Og kjenner meg sååå igjen i varmen man kan få ved slik fremmed berøring. Satt på kveldsbussen fra Oslo til Kristiansand en gang. Satt tett inntil en fremmed... Gikk så latterlig sakte frem - ingen turte å gjøre noe raskt av frykt for å bli avvist. Først etter fem timer, da vi var fremme i Kristiansand, var jeg i gang med å åpne buksen hans. Men da stoppet bussen, og vi gikk av - hver til vårt - uten å si et eneste ord. Så ham aldri igjen. Den som bare hadde hatt billett helt til Stavanger... eh…. Seksuell trakassering er ikke greit. O_o Håper han hadde gitt samtykke før du prøvde noe. For min del er det at jeg har alt for sensitiv hud, og finner dette beskjedene og flaut. Endret 14. august 2018 av Drakan
Gjest Overrasket Skrevet 14. august 2018 #9 Skrevet 14. august 2018 Mener du hittil i dag eller i livet generelt?
gladogvanlig Skrevet 14. august 2018 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2018 25 minutter siden, Drakan skrev: eh…. Seksuell trakassering er ikke greit. O_o Håper han hadde gitt samtykke før du prøvde noe. For min del er det at jeg har alt for sensitiv hud, og finner dette beskjedene og flaut. Jeg skjønner du ikke forstod hendelsen. Vi bidro jo begge, men det eskalerte saaaaaaaakte. Du leste jo hvor sakte det gikk og hvor kort vi kom.
gladogvanlig Skrevet 14. august 2018 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2018 Lovet gener 17 minutter siden, Overrasket skrev: Mener du hittil i dag eller i livet generelt? Livet generelt.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #12 Skrevet 14. august 2018 Kona mi bestemmer når jeg skal få komme. Dette er en del av vårt D/S forhold. Selv har hun så å si daglige orgasmer hvor jeg slikker henne eller vi avslutter med samleie hvor hun kommer, men jeg må trekke meg ut like før det går for meg. Andre dager suger hun meg til det nesten går, og holder meg på kanten lenge uten at jeg får komme. Vi har med andre ord sex så å si daglig men det kan fort være at jeg må vente to uker mellom hver gang hun tillater at jeg får orgasme. Kåt får en ny dimensjon da, det kan jeg love 🙄🙈 Anonymkode: f8a44...d63 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #13 Skrevet 14. august 2018 2 timer siden, frk.jus skrev: Interessant. Og kjenner meg sååå igjen i varmen man kan få ved slik fremmed berøring. Satt på kveldsbussen fra Oslo til Kristiansand en gang. Satt tett inntil en fremmed... Gikk så latterlig sakte frem - ingen turte å gjøre noe raskt av frykt for å bli avvist. Først etter fem timer, da vi var fremme i Kristiansand, var jeg i gang med å åpne buksen hans. Men da stoppet bussen, og vi gikk av - hver til vårt - uten å si et eneste ord. Så ham aldri igjen. Den som bare hadde hatt billett helt til Stavanger... Opplevde det samme med ei dame på en flytur fra Budapest en gang. Det merkelige var at hun var ikke spesielt pen engang, og mye eldre enn meg. Var så steinhard når jeg kom til Gardermoen at det var vondt å gå den lange veien ut. Apropos eldre damer, ei som var 35 år eldre enn meg "satte totalt fyr på meg" en gang. Måtte sjekke på internett senere hvor gammel hun egentlig var, nesten skremmende. Gud hvor jeg angrer på at jeg ikke gjorde noe der. Det har hendt flere ganger, men dette var de mest Extreme med hensyn til "feil" person. Anonymkode: 6f54c...dde
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #14 Skrevet 17. august 2018 På 14.8.2018 den 17.50, frk.jus skrev: Det er det som hadde vært kult å høre om da! Alle kan bli kåte når som helst, kanskje noe sjeldnere når man er asexuel, men hva skulle til for at kroppen din virkelig skulle gå i brann? Blir så kåt at jeg omtrent flyr på veggene. Under sånne settings, hjelper ikke orgasme, det gjør meg bare kåtere. Opplevd å ha 20 orgasmer på en dag, uten at det hjelper det grann mot kåtheten😄. Men går sef. opp og ned da. Nesten slitsomt når jeg er som kåtest😉 Anonymkode: a9a4a...eea
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #15 Skrevet 17. august 2018 På 14.8.2018 den 18.33, AnonymBruker skrev: Kona mi bestemmer når jeg skal få komme. Dette er en del av vårt D/S forhold. Selv har hun så å si daglige orgasmer hvor jeg slikker henne eller vi avslutter med samleie hvor hun kommer, men jeg må trekke meg ut like før det går for meg. Andre dager suger hun meg til det nesten går, og holder meg på kanten lenge uten at jeg får komme. Vi har med andre ord sex så å si daglig men det kan fort være at jeg må vente to uker mellom hver gang hun tillater at jeg får orgasme. Kåt får en ny dimensjon da, det kan jeg love 🙄🙈 Anonymkode: f8a44...d63 Hvordan blir orgasmen etter 14 dagers sølibat😉 Anonymkode: a9a4a...eea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå