Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på det etter å ha lest tråden om reunion.

Er du en person som ble invitert til reunion til klassen? Hvordan gikk det? 
Om ikke, hva tenker du om det? 

Min opplevelse:

Selv ble jeg ikke invitert i reunion, og vet det har vært flere "samlinger" selv før jeg sluttet med Facebook.
Fikk vite det igjennom andre at det var reunion. Selv var jeg klassepresident i noen år, da ingen andre ville ha stillingen, og jeg ønsket bedre forhold til folk. Men det ble liksom aldri bedre (mobbing). Var de samme idiotene på barneskolen til ungdomskolen. Jeg ignorerte dem en del, men selv når jeg ble kåret dronning fikk jeg ikke danse med "kongen" fordi jeg var så "stygg". Den eneste gangen jeg opplevde en annen reaksjon var siste året, avslutningsballet, hvor jeg da bevist hadde kjøpt en ekstremt pen kjole, som ga fyrene hakeslepp.
Det var nok hevn å se dritt fyrene prøve å flørte med meg, spesielt siden mange av de konstant kalte meg stygg og feit og alt mulig annet.

Har tenkt på det med skolesamlingen og hvorfor de ikke ønsket meg der. 
Det er sårt at mennesker er slik, folk later som  at de er hyggelige, falske masker over alt, men det er altså folk som det omkring. 
Som ikke engang var villig til å invitere til 10 års samlingen. Jeg forventer ingen videre invitasjon i fremtiden, men i dag ser jeg på hvor skammelig de oppfører seg selv i voksen alder og er glad jeg ikke trenger å delta på slikt videre.

Anonymkode: 049e3...290

Videoannonse
Annonse
Gjest Stella Rose
Skrevet

Nei, men om jeg hadde blitt invitert så hadde jeg ikke gått, de folka vil jeg ikke ha noe som helst med å gjøre.

Skrevet

Ja, blitt invitert men aldri dratt.

Anonymkode: b51f4...ffb

• Liker 1
Skrevet

Ble invitert, og dro! Det var veldig gøy å se alle igjen, men var veldig merkelig, akkurat som om stemningen og alle ble dratt tilbake til for 10-år siden når vi gikk på skolen. Jeg var ikke av de populære, men jeg hadde omgangskrets og venner, så det var veldig fint å være med.

Anonymkode: 1df96...7a9

• Liker 3
Skrevet

Ble ikke invitert reunion med de jeg gikk i klasse med 1-7, men ble invitert reunion 8-10.klasse. Da ble det valgt en dato som ikke passet. Tror ikke jeg hadde dratt. 

• Liker 1
Skrevet

Men har det vært ordentlig arrangert klassereunion, eller bare samlinger blandt de som var venner? Vi har hatt reunion, og da ble alle invitert. Men vi har hatt samlinger på 10-15 stykker pluss minus, flere ganger, fordi vi pleide å henge sammen da, og når alle er hjemme, så møtes vi. Men det er ikke reunion.

Anonymkode: 69426...67c

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men har det vært ordentlig arrangert klassereunion, eller bare samlinger blandt de som var venner? Vi har hatt reunion, og da ble alle invitert. Men vi har hatt samlinger på 10-15 stykker pluss minus, flere ganger, fordi vi pleide å henge sammen da, og når alle er hjemme, så møtes vi. Men det er ikke reunion.

Det var kalt klassereunion det jeg tenker på. 
Og det var på skolen vi gikk reunion foregikk, de hadde vist fått lov å låne skolen til disse klassesamlingene. Er ganske vanskelig å ta feil av reunion når det er snakk om klassereunion som navn i Facebook gruppe og hva de sa omkring seg...

T.S

Skrevet

Joda, ble invitert. Innbydelsen kom i posten ei uke etter festen. Ikke noe nytt, fikk alltid høre om klassefestene mandagen etter...

• Liker 4
Skrevet

Ja, jeg har blitt invitert. Har bevisst takket nei, og ikke gjort noe ut av det. Jeg regner med at de forstår hvorfor jeg ikke kommer.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg ble invitert på reunion for ungdomsskolekullet, på videregående har de ikke hatt. Var ikke akkurat gode minner fra den tiden, så var ganske godt å kunne unnskylde meg med at jeg hadde liten baby som trengte meg hjemme. 

Har vært et par ganger på reunion for folkehøgskolen, det var veldig gøy. Rart hvordan man plutselig går i samme grupper og klikker som den gang, men også opplever at man har gått i totalt ulike retninger i livet.  

Anonymkode: a3f05...58f

• Liker 2
Skrevet

Ble alle på kvinneguiden mobbet når de gikk på ungdomsskolen?🤔

Anonymkode: 9317f...7e4

• Liker 8
Skrevet

Meldte meg ut av facebookgruppa fem minutter etter at jeg ble lagt til. Har ikke behov for å gjenoppleve de verste årene av mitt liv.

Anonymkode: bd4ed...2e2

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men går utfra at de som ble det har høyere sjanse for å trykke seg inn på en slik tråd.

Anonymkode: d4aef...03c

• Liker 14
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler, er mer sannsynlig at de ikke ser dette og muligens ikke poster akkurat nå :) 

T.S

Skrevet

Har ingenting å snakke med dem om og det var et elendig klassemiljø, så hadde ikke dratt om jeg hadde fått betalt.

Anonymkode: 22790...968

• Liker 5
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var kalt klassereunion det jeg tenker på. 
Og det var på skolen vi gikk reunion foregikk, de hadde vist fått lov å låne skolen til disse klassesamlingene. Er ganske vanskelig å ta feil av reunion når det er snakk om klassereunion som navn i Facebook gruppe og hva de sa omkring seg...

T.S

Nei da er det anderledes, kaller de det klassereunion så er det jo hele klassen. 

Jeg dro på ungdomsskolereunionen, og folkehøgskolereunion, men ikke VGS. Hos oss ble ingen personlig invitert, det ble bare lagt ut gruppe, og så meldte man seg på. 

Skrevet

Nei, det er bare for de kule

Anonymkode: 892d8...ce0

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei da er det anderledes, kaller de det klassereunion så er det jo hele klassen. 

Jeg dro på ungdomsskolereunionen, og folkehøgskolereunion, men ikke VGS. Hos oss ble ingen personlig invitert, det ble bare lagt ut gruppe, og så meldte man seg på. 

Vel... fikk høre at "alle" var invitert i ettertid, men var vist noen av de "ikke ønskede" som aldri hadde sett snurten av invitasjon eller melding, selv om dette var hva som ble sagt til andre på reunion så... 

T.S

Skrevet

Ble invitert på den første klassereunion 8 år etter ungdomsskolen Gikk da, var greit nok. Men har siden hørt at det har vært, uten jeg har blitt invitert. Spesielt en gang traff jeg foreldrene til ei i klassen på en lørdag formiddag i byen og de spurte om jeg hadde hatt det kjekt, og jeg stod der forvirret, hadde ikke hørt noe om denne klassereunionen, og de ble mildt sagt flaue, da de tidlig i denne samtalen sa at det var deres datter som stod for invitasjonene etc og vi hadde vært i samme omgangskrets sånn ca. 

Skulle jeg fått noe invitasjon til klassereunion  nå i fremtiden, så har jeg ingen planer om å gå nei. Ellers takk! 

Anonymkode: 12e5d...3a4

• Liker 4
Skrevet

Gruppen var også luket og skjult på Facebook med mine reunion, så kun om man ble invitert kunne man få detaljer...

T.S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...