Tobbe82 Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Jeg søkte etter noe sportstøy og havnet her, men nettsiden har ingen kontaktinformasjon eller informasjon om hvor de holder til, info og hjelp etc. Virket som det er lureri. http://www.billige-treningsklær.no/ Hilsen meg
Drakan Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 du kan sjekke online via anmeldelser og trust pilot vurderinger
Tobbe82 Skrevet 14. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2018 3 minutter siden, Drakan said: du kan sjekke online via anmeldelser og trust pilot vurderinger Trust pilot nettsiden har ingen info, generelt google søk gir heller ikke resultat. Noen som har egne erfaringer?
Drakan Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, Tobbe82 skrev: Trust pilot nettsiden har ingen info, generelt google søk gir heller ikke resultat. Noen som har egne erfaringer? Hvis det ikke er vurderinger om nettstedet engang anbefaler jeg deg til å ikke bestille noe derifra. 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #6 Skrevet 14. august 2018 Hvis nettsiden bruker paypal er det en organisasjon mellom deg og nettstedet så de ikke får tak i kortnummer ditt. Anonymkode: 030c0...6cf
Gjest Vanlig fyr Skrevet 14. august 2018 #7 Skrevet 14. august 2018 Ser ut som om det er noen som har startet en liten nettbedrift og driver i det små. Men hvorfor ikke bruke gymgrossisten eller lignende?
Gjest Overrasket Skrevet 14. august 2018 #8 Skrevet 14. august 2018 (endret) Den siden er bare et skall. Hvis du holder musepekeren over enhver "kjøp nå"-knapp (men ikke trykker) ser du at koblingen fører deg via en klikkteller til andre nettforhandlere, som extremesport osv. I beste fall er det altså bare noen som sitter og tar betalt i form av provisjon fra hvert klikk som fører til kjøp, i verste fall driver siden med mer utspekulert nettsvindel. Endret 14. august 2018 av Overrasket
Tobbe82 Skrevet 14. august 2018 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2018 4 minutter siden, Overrasket said: Den siden er bare et skall. Hvis du holder musepekeren over enhver "kjøp nå"-knapp ... Ah, ja du har rett, ble ført rett videre. 16 minutter siden, Vanlig fyr said: Ser ut som om det er noen som har startet en liten nettbedrift og driver i det små. Men hvorfor ikke bruke gymgrossisten eller lignende? Jeg er på jakt etter eit spesifikt plagg eg vil ha, dermed ser det ut til at det blir utlandet på meg 😕 Takker ellers for svar.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #10 Skrevet 14. august 2018 Hadde ikke handlet der. Alle linker nederst fører heller ikke noen steder, ikke noe fb, twitter eller noe slikt. Og som du også sier: ingen kontaktinformasjon. Lukter humbug Prøvde for morro skyld å bestille ett produkt, ble sendt til gymgrossisten når jeg trykte på 'kjøp nå'... Anonymkode: 52f09...0b9
Unika Skrevet 14. august 2018 #11 Skrevet 14. august 2018 4 timer siden, Tobbe82 skrev: Jeg søkte etter noe sportstøy og havnet her, men nettsiden har ingen kontaktinformasjon eller informasjon om hvor de holder til, info og hjelp etc. Virket som det er lureri. http://www.billige-treningsklær.no/ Hilsen meg Sider som heter utrolig teite ting er som regel falsk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå