Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du som er voksen har du ingen ansvar for å komme tidsnok og til avtalt tid?

Jeg tviler på at sjefen din hadde satt pris på at du kom gjentatte ganger forsent til jobb, akkurat som venninna di ikke hadde likt at du kom forsent.

Og jeg tviler sterkt på om de (spesielt sjefen din) hadde likt det resomanget fra deg om at 

"jeg er ikke tankeleser, du må fortelle meg at du ikke liker det"

Jeg ufordrer deg til å si det til sjefen din og venninna di :)

Anonymkode: 662e6...985

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og fortell oss hvordan det gikk! :)

Skrevet

Jeg er alltid ute i god tid. Er alltid 5-20 for tidlig ute, enn for sein. Jeg kan nemlig beregne tid, og hvis jeg er usikker drar jeg hjemme fra før i tilfelle rush/forsinkelser. Det må du lære deg, Ts.

Anonymkode: a3841...4c0

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er alltid ute i god tid. Er alltid 5-20 for tidlig ute, enn for sein. Jeg kan nemlig beregne tid, og hvis jeg er usikker drar jeg hjemme fra før i tilfelle rush/forsinkelser. Det må du lære deg, Ts.

Jeg utfodrer deg til å komme forsent til jobb eller til venninnens sin avtale i en periode, og når de sier at de ikke liker det.

sier du

"jeg er ikke tankeleser hvordan skulle jeg skjønne at det ikke var okay"

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

konmer alltidved tid, respektløst å komme senere enn avtale selvom en gang i blant man kan være uheldiog, bare det ikke er hver gang.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg utfodrer deg til å komme forsent til jobb eller til venninnens sin avtale i en periode, og når de sier at de ikke liker det.

sier du

"jeg er ikke tankeleser hvordan skulle jeg skjønne at det ikke var okay"

Du trenger ikke være tankeleser for å forstå at å komme tidsnok er en norm i samfunnet. På jobben din er du lovpålagt å gjøre det. Å komme for sent er oppsigelsesgrunn. Om du ikke vil fremstå som en idiot så bør du sette deg inn i hva du plikter til og lese arbeidskontrakten din. 

Anonymkode: cb9a9...604

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke være tankeleser for å forstå at å komme tidsnok er en norm i samfunnet. På jobben din er du lovpålagt å gjøre det. Å komme for sent er oppsigelsesgrunn. Om du ikke vil fremstå som en idiot så bør du sette deg inn i hva du plikter til og lese arbeidskontrakten din. 

Anonymkode: cb9a9...604

Det virket ikke slik i den tråden jeg ble inspirert av :)

Jeg er selvsagt emig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...