Gå til innhold

Ulikt fordelt fett...

marihøna_87

Anbefalte innlegg

Som overskriften tilsier er "fettlageret" mitt på rumpa/lårene og puppene mine skjevt fordelt.

På høyre side er jeg "stor", på høyre liten. Er ikke mye forskjell - ca 2 cm. på rumpe/lår.

Men dette er plagsomt - jeg gruer meg til badesesongen for å gå med bikini, ikke pent med mer fett på ene rumpa og en pupp som er litt større enn den andre.

Vanskelig å finne BH-er som passer og bukser er et værre. Kan ikke ha de for trange over rumpa - må helst være litt løse (helst ola-bukse med lommer bak) for å skjule mest. BH-er må jeg ha innlegg i selv om jeg ikke liker det.

Problemet er jo at dette ikke er noe pent i det hele tatt! Føler med fryktelig stygg enkelte ganger.

Så jeg lurer da veldig på om det er noe jeg kan gjøre for dette (vet at man ikke kan punktslanke seg), eller bare må innfinne meg med at jeg er og blir slik? Jeg bruker cellulex nå på rumpe/lår - dette hjelper mye, men er forstatt veldig ulik. Er det noen andre der ute som har tilsvarende "problem"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neeeei... jeg er likedan på begge sider... Skulle bare ønske at fettet kunne latt være å legge seg på magen... :roll:

Det skal være et kjent problem at det ene brystet er større enn det andre, men ellers har jeg ikke hørt om "ulik fordeling". Kanskje noen andre kan gi deg noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Først vil jeg bare si at jeg synes svært lite om slike tullesvar - dette var et seriøst innlegg om noe som virkelig er et stort problem for meg,og slike svar er ikke mye morro.

Er det ingen som har noe å komme med?

Jeg synes nesten jeg har blitt større på den ene siden (nå prater jeg om dette fettet ved rumpa). Og når jeg stryker litt hardt over det er det et søkk, en slags grop på midten,akkurat som om det er et punkt hvor fettet ikke legger seg, men fordeler seg rundt?

Noen som har noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...