Cyndaquil Skrevet 19. august 2018 #41 Del Skrevet 19. august 2018 Jeg drakk ca en halvliter cola zero hver dag hele svangerkapet (i helgene ble det kanskje opptil 1 liter) 🙊. I tilegg hadde jeg pizzacraving og spiste pizza et par ganger i uka. Mange sa jeg ble å få den kofeinavhengige gråteungen som i tilegg va feit siden jeg gjorde dette. Men han var 3,8 kg ved fødsel og har alltid vært slank (15 percentilen nå). Sover godt om natta, veldig fleksibel og godt humør. Aldri kollik eller uro. Han er 5 mnd gammel. Og de 22 kg jeg la på meg i svangerskapet har jeg gått ned 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #42 Del Skrevet 19. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Synes det er så trist at det skal være så vanskelig for noen å holde seg unna koffein i ni måneder. Anonymkode: 61a6b...a32 Hvorfor er det trist? Anbefalingene er å holde koffein til under 200mg daglig, en halvliter cola innholder rundt 50mg. Så drikker man et par sånne i uka er det ikke snakk om å tøye grensene en gang. Anonymkode: aeece...67d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #43 Del Skrevet 19. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er så trist at det skal være så vanskelig for noen å holde seg unna koffein i ni måneder. Anonymkode: 61a6b...a32 Synes det er så trist at det skal være så vanskelig for noen å holde seg unna ubegrunnet kritikk av andre. Anonymkode: d4288...474 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #44 Del Skrevet 19. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er så trist at det skal være så vanskelig for noen å holde seg unna koffein i ni måneder. Anonymkode: 61a6b...a32 Og jeg synes det er trist at folk skal være så sykt hysteriske og aldri greie å lære seg hva måtehold betyr. Alt med måte - det kommer man faktisk ganske langt med. Anonymkode: 4d6f3...a17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #45 Del Skrevet 19. august 2018 En liter brus om dagen? Er det vanlig? Så mange her som drikker så mye brus. Det kan da ikke være bra. Hadde det vært noen glass i helgen liksom... Anonymkode: c6a15...3f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #46 Del Skrevet 20. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: En liter brus om dagen? Er det vanlig? Så mange her som drikker så mye brus. Det kan da ikke være bra. Hadde det vært noen glass i helgen liksom... Anonymkode: c6a15...3f5 Mange her som drikker så mye brus? Har du lest tråden eller? Tre sider og hittil er det EN som har skrevet at hun drikker en liter om dagen. Anonymkode: d4288...474 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #47 Del Skrevet 20. august 2018 Uansett skadelig for tennene. Anonymkode: 35474...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #48 Del Skrevet 20. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange her som drikker så mye brus? Har du lest tråden eller? Tre sider og hittil er det EN som har skrevet at hun drikker en liter om dagen. Anonymkode: d4288...474 Ja, har lest hele tråden og det er flere som skriver at de drikker brus hver dag eller hver kveld. Anonymkode: c6a15...3f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #49 Del Skrevet 20. august 2018 Enkelthistorier herfra om det har gått bra med andre KG-brukere eller ikke bør ikke være noe grunnlag for å ta en slik beslutning. Skjønner ikke helt hva "jeg drakk pepsi max hver dag og ungen er frisk som en fisk" kan ha å si for andre gravide, det må jo et stort utvalg til for å få relevante og korrekte svar på hva som faktisk er farlig og ikke. Når det er sagt så mener jeg det er litt mye hysteri angående mat og gravide, og er tilhenger av å følge de offisielle helserådene. Anonymkode: 9bc18...0ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #50 Del Skrevet 20. august 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkelthistorier herfra om det har gått bra med andre KG-brukere eller ikke bør ikke være noe grunnlag for å ta en slik beslutning. Skjønner ikke helt hva "jeg drakk pepsi max hver dag og ungen er frisk som en fisk" kan ha å si for andre gravide, det må jo et stort utvalg til for å få relevante og korrekte svar på hva som faktisk er farlig og ikke. Når det er sagt så mener jeg det er litt mye hysteri angående mat og gravide, og er tilhenger av å følge de offisielle helserådene. Anonymkode: 9bc18...0ad Og helserådene tilsier at man kan drikke en god del Pepsi Max daglig uten at det er skadelig. Anonymkode: d4288...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå