Gjest venter Skrevet 11. mars 2005 #1 Skrevet 11. mars 2005 Jeg og min kjære har nettopp gjort det sluttt etter nesten 4 år. I begynnelsen var jeg mest lettet over at jeg bare kunne tenke på meg selv og sånn. Men nå (litt mer enn en måned etter) kommer kjærlighetssorgen.ALT minner meg om han, og jeg savner ham kjempemasse. Hjernen min koker bare frem de nydelige tingene med ham. Og han er totalt nydelig og, men det forholdet vi hadde var ikke det. Nå begynner jeg å tenke om jeg skla prøve å fa ham tilbake. Er redd for å bli sittende alene. Hva om jeg ikke finner en bedre mann? Det var flere ting jeg ikke var fornøyd med hos min eks, og jeg vil i neste omgang ha HELE pakken liksom.Finnes det menn som har det? Eller er det bare på film?
glaciera Skrevet 11. mars 2005 #2 Skrevet 11. mars 2005 Perfekte kvinner får perfekte menn. Er du feilfri? Hvis du har begynt å tenke på eksen fordi du er redd for å bli sittende alene så synes jeg det er en dårlig grunn til å prøve på nytt. Livet går videre, selvfølgelig kommer du til å treffe en ny mann etterhvert! Spesielt når du greier å slippe sorgen, slutter å deppe og begynner å smile mot solen igjen! Jeg tror ikke på perfekte partnere, og jeg tror det ville være fryktelig kjedelig og stressende å være sammen med en som ikke hadde noen små uvaner og egenheter. Da måtte jo jeg pent kvitte meg med alle mine!! Jeg tror på at forhold er hardt arbeid, hvor det man får ut av henger direkte sammen med hvor mye man putter inn av innsats, hengivenhet, lojalitet, overbærenhet, smidighet, tilgivelse - og sex. I tillegg til forelskelse og kjærlighet. Så er det selvsagt visse ting som MÅ være på plass hos en partner for at man skal kunne være sammen. Om eksen din manglet slike vesentlige egenskaper så er det da ingen grunn til å se seg tilbake?
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #3 Skrevet 11. mars 2005 Jeg savner han jo også for den han var, men som sagt ikke for måten han behandlet meg på. Men jeg kan ikke hejlpe å tenke, om det var jeg som fikk han til å bli sånn?! Jeg tror også på at du må jobbe for forholdet. Men tror også på at noen passer bedre enn andre. Hvordan vet du at han elsker deg? Min eks hadde problemer med følelser, og han tror han aldri har elsket noen... inkludert meg... Dette var veldig vanskelig for meg siden jeg visste at jeg elsket han. KAn han ha elsket meg uten å vite det?
maki Skrevet 11. mars 2005 #4 Skrevet 11. mars 2005 :o Selvom jeg vil si at kjæresten min er drømme mannen min så er det da flere ting med han som iriterer meg og vi har da våre stormer. Men jeg har da mine feil jeg også, som sikkert iriterer han, men vi er da ikke noe mindre gla i hverandre av den grunn.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #5 Skrevet 11. mars 2005 Hvis den norske drømmemannen snuser, kontrollerende, uutdannet, udannet, ukultivert, ser sport på TV, er på nachspiel og på byen selv om han er samboer, er uansvarlig og umoden , så ja, da finnes det mange av dem!
Gjest Ninakanin Skrevet 11. mars 2005 #6 Skrevet 11. mars 2005 Tror du er igjennom et naturlig reaksjonsmønster, ikke vær redd for det du føler La deg selv få tid til å fordøye bruddet skikkelig først, og så kommer det nok en ny person inn i livet ditt når du er klar for det! Sjebnen er rar sånn Og perfekte er det ingen som er, men man passer man sammen så passer man sammen.. så er resten opp til en selv og den andre parten om det skal fungere, gjennom arbeid og kjærlighet
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #7 Skrevet 12. mars 2005 Ja, det er det som er så merkelig. Når jeg var sammen med han så savnet jeg veldig det å være "ettertraktet", men nå når jeg er singel er det kun han jeg vil ha. Jeg prøvde å tenke etter hvordan "den nye" mannen skulle være, og alt jeg kom frem til var at han måtte være slik osm eksen min. Og det er jo merkelig fordi han var jo ikke perfekt. Jeg håper bare at jeg innser hvordan han egentlig var, før jeg roter meg inn i en skikkelig selvdeskrtuktiv periode. Det er helt vemmelig hvordan et annet menneske kan då deg til å føle. Vil at denne perioden skal være over og at jeg har lært av dette og blitt sterk, og klar for nye eventyr eller eventuelt tilbake til eksen med en sterkere personlighet. Åh, fatter ikke hvordan hodet mitt fungerer nå. HAn elsker meg jo ikke!
Gjest SumoBryter Skrevet 12. mars 2005 #8 Skrevet 12. mars 2005 Ensomhet kan virke skummelt, men du må bli vant til det, ikke være avhengig av en annen person. Drømme mannen finnes. Kanskje er han ikke superperfekt, men akkurat den DU trenger.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #9 Skrevet 13. mars 2005 Det er bare så utrolig tungt akkurat nå. Alt jeg vil gjøre er å ringe til ham og reise til ham. Vil bare ligge i armene hans igjen! Når jeg tenker på hvilken type mann jeg vil ha, kommer jeg bare frem til eksen. Selv om jeg vet at han ikke var perfekt for meg.Savner alle småting. Liker ikke å være alen, og vennene mine er sikkert drittlei av meg snart. Føler jeg sitter i et svart hull. Alle rundt meg bare lever, mens jeg sitter fast i det svarte hullet.
Gjest gjesta Skrevet 13. mars 2005 #10 Skrevet 13. mars 2005 Ja, drømmemannen finnes Fant ham for 3 år siden. Jeg hadde ikke tatt til takke med second best...
Gjest Bellatrix Skrevet 13. mars 2005 #12 Skrevet 13. mars 2005 jeg vil i neste omgang ha HELE pakken liksom.Finnes det menn som har det? Eller er det bare på film? Hva er HELE pakken da? Ja, drømmemannen finnes, men du må huske på at drømmemannen også kan være smårotete, sover lenger enn deg om morgenen eller dårligere til å danse enn deg.
Gjest Menn er noen svin! Skrevet 13. mars 2005 #13 Skrevet 13. mars 2005 Drømmemenn finnes ikke. Menn er noen svin! De ser alltid etter nye damer rundt neste sving og de lever og ånder for dem selv om de er sammen med deg. "Hele pakken" er nok dessverre bare på film....vi får alle drømme oss bort i "Sleepless in Seattle" og andre godbiter, for slike drømmemenn som har alt er ikke å oppdrive i virkeligheten. Når de i tillegg har smått utstyr og lite hår på hodet sier det seg selv at det står stusselig til.
Donnie Darko Skrevet 13. mars 2005 #14 Skrevet 13. mars 2005 Drømmemenn finnes ikke. Menn er noen svin! De ser alltid etter nye damer rundt neste sving og de lever og ånder for dem selv om de er sammen med deg. "Hele pakken" er nok dessverre bare på film....vi får alle drømme oss bort i "Sleepless in Seattle" og andre godbiter, for slike drømmemenn som har alt er ikke å oppdrive i virkeligheten. Når de i tillegg har smått utstyr og lite hår på hodet sier det seg selv at det står stusselig til. De finnes men det er bare drømmekvinner som får dem... noe du tydligvis ikke er.
Gjest skindeep Skrevet 13. mars 2005 #15 Skrevet 13. mars 2005 Såklart finnes drømmemannen! Han sitter i min stue og vi har vært sammen i 7 år!!!! Og nå har vi ei lita datter sammen! Klart det er somme ganger jeg kunne tenkt meg å løftet han opp og kastet han i veggen! Men hadde vært ganske kjedelig om vi var enig i alt! Han er der! Han sitter i MIN stue og forteller meg at han elsker MEG, og skal sove i MIN seng i natt, sammen med det som er beviset på vår kjærlighet, vår datter! klisje!? ikke viss du er forelska!
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #16 Skrevet 13. mars 2005 Tull, drømmemannen kommer på besøk til meg om en time!!
Gjest Bellatrix Skrevet 13. mars 2005 #17 Skrevet 13. mars 2005 Drømmemannen drar til Tromsø i morgen og blir borte til sent onsdag kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå