Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen råd, har gått arbeids ledig i snart 10 år, grunnet psykisk sykdom, men nå er jeg klar for å komme meg ut igjen, men hva med de 10 årene jeg har vært for syk til å jobbe? Kommer arbeidsgivere til å se veldig negativt på at jeg har vært psykisk syk ?

Anonymkode: fc9fa...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de bryr seg mer om alle orddelingsfeilene dine. Alle kan bli syke, og psykisk sykdom er en vanlig årsak til hull i CV'en.

Anonymkode: 5b934...6ff

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror de bryr seg mer om alle orddelingsfeilene dine. Alle kan bli syke, og psykisk sykdom er en vanlig årsak til hull i CV'en.

Anonymkode: 5b934...6ff

Har dysleksi, beklager på det dypeste og helligste 🙄

• Liker 2
Skrevet

Huff jeg føler med deg...

jeg har jern helse og er aldri syk, men har dessverre også noen store hull på cv pga div feil valg... 

jeg har en mastergrad men har lite erfaring iforhold til min alder. Jeg sliter sykt med å få jobb...jeg kommer ikke engang på intervju :(:( og jeg søker alle mulige slags jobber 

Det er ekstremt frustrerende og demotiverende... føler meg som en liten dritt

Skrevet
9 minutter siden, Rucula skrev:

jeg har jern helse og er aldri syk, men har dessverre også noen store hull på cv pga div feil valg... 

jeg har en mastergrad men har lite erfaring iforhold til min alder. Jeg sliter sykt med å få jobb...jeg kommer ikke engang på intervju :(:( og jeg søker alle mulige slags jobber 

Så kjipt, føler med deg også.

Skrevet
3 timer siden, Rucula skrev:

Arbeidsmarkedet er hardt. Håper du får napp etter hvert. 

Anonymkode: 6eb1f...083

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...