Gå til innhold

Tips til å finne mann til forhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter forhold. 

Har tinder app ellers ikke noe annet for øyeblikket. Greit at det er gratis. 

Prøvd mp og match før. 

Anonymkode: 35a73...a76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knulle rundt på fylla er en god start.

Anonymkode: 4e37d...f38

Skrevet

Sett en kasserolle med noe velduftende ved kjøkkenvinduet på gløtt.

Lær deg taubindinger fra bdsm, neck collar feks kan fungere nesten som en lasso, tau kan du kjøpe på seilbutikken. 

Når ett bytte nærmer seg gjelder det å lokke den nærmere med lovord, skryt, blikk og puppeglipp, kast lassoen!!

Vær forberedt på rykk og napp, det er helt normalt, dette byttet vil vanligvis ikke la seg målbinde så enkelt, bortsett fra de skadede og rare(dem slipper du fri), holdt hardt igjen,  lokk videre med godord, bj og god mat, etter omtrent 1-2 mnd vil den venne seg til sin nye tilværelse og bli tilfreds i sitt nye habitat. Du kan da begynne å slippe den litt mer fri, FORSIKTIG! LITT AV GANGEN!

Pass opp for andre lassofangere som også har lært seg kunsten

Anonymkode: 46159...d19

• Liker 6
Skrevet

Jeg opplevde stor pågang av seriøse menn på match. Men ser du sier du har prøvd det og ikke funnet noen...

Jeg har nettopp registrert meg på plenty of fish og er åpen for å finne kjærligheten i utlandet :)

Det som er det aller beste er om du har tid til å bli med i noen grupper, lag, interesser, politisk lag, frivillig organisasjon, hobbyer, foredrag, bokklubber, sporter, you name it, av ting du interesserer deg for og liker og syntes er viktig. For det er viktig å ha noen felles lidenskaper og interesser med sin partner, og omgås man menn som har dette så er det lettere å komme over en egnet partner der , enn om man omgås eller snakker med menn kun ut fra det eneste til felles at man er single.

Anonymkode: ef704...58a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...