Gå til innhold

Kong Kickeroo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her inne erfaring med leken. Jeg kjøpte, tok den hjem. Han ene katten mer eller mindre prøvde å dra den ut av pose . Jeg fikk av pappen og gav leken til han. Som en ekspert startet han med selve sparkebevegelsen. Og det kan ikke ha gått mer enn et minutt, da var det hull i leken 😕 1 min!? Leken koster 99kr, og man forventer jo at den skal vare litt. Katter har klør og jeg forventer at leker blir ødelagt, men 1 min!? 

Skuffet 😕 og en veldig skuffet katt. Broremann fikk ikke en gang prøvd seg på den 😕 

49648C6A-0A06-40BD-9FBA-4DACB23DA27A.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått tilbake til butikken (med kvittering) og klaget. Så kan butikken ta det videre til produsenten.

Anonymkode: 95790...712

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gått tilbake til butikken (med kvittering) og klaget. Så kan butikken ta det videre til produsenten.

Er en litt lang kjøretur, så vet ikke om jeg føler det er verdt bompengene (og bensin) jeg må betale for å kjøre tilbake, ender opp med å tape penger på det. Og er langt fra sikker at jeg får noe ut av det. Katter har faktisk klør som vil ødelegge... 

Tenkte på det, men føler ikke det er direkte verdt det. Er sikker designet for katter som får klørne klippet.

Anonymkode: 11f2f...71d

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er en litt lang kjøretur, så vet ikke om jeg føler det er verdt bompengene (og bensin) jeg må betale for å kjøre tilbake, ender opp med å tape penger på det. Og er langt fra sikker at jeg får noe ut av det. Katter har faktisk klør som vil ødelegge... 

Tenkte på det, men føler ikke det er direkte verdt det. Er sikker designet for katter som får klørne klippet.

Anonymkode: 11f2f...71d

Vet ikke hvorfor det svaret endte opp som anonym 😅😂

Skrevet

Har en slik en i jeansstoff og den har overlevd med katten i flere år. Vil tro du har fått en med produksjonsfeil.

Anonymkode: 64e22...e8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...