Gå til innhold

Til alle jenter som ikke har hatt orgasme enda

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann!

Jeg er ei jente som har slitt lenge med å få orgasme inntil nylig. Jeg fikk min første vibrator, og brukte den til å stimulere klitoris med.

Jeg begynte å bli litt utålmodig etter 15 min, og holdte nesten på å gi opp. Men så plutselig begynte jeg å kjenne at det skjedde noe... og plutselig fikk jeg min første orgasme! Det var helt herlig, en følelse jeg aldri har opplevd før..!!!

Uansett, hva jeg vil fram til er at dere jenter der ute som ikke har fått orgasme enda, og ikke er typen til å ligge hjemme og onanere; KJØP EN VIBRATOR! Det funker, jeg lover!

Nå er jeg nesten avhengig av noe som kan stimulere meg, ellers kommer jeg ikke..

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Åhhhh :)

Samme her.. får bare orgasmer av å ligge på magen å stimulere klitorisen min.

Jeg drømmer sånn om å kunne få en skikkelig orgasme med han...

Den kremen skal bestilles med en gang..

:P

Takk for tipset :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest AnoanonyM

Hei!

Hvis du er i et seksuelt forhold: Hvordan har det påvirket seksuallivet med partner at du får orgasme med vibrator. Forresten, hva slags vibrator er det? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Eller dere kan gjøre som meg for å få deres første orgasme; bli forført på d groveste av en liten senesterk jypling ifra Senja! Ikke spør meg om hva d var han gjorde som var så bra, men d virket og jeg hylte og skrek.Var helt lammet i melomgolvet lenge etterpå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får en tak i sånne, da? Kan en bestille dem på postordre, eller må en reise helt til Senja? kanskje han kan holde kurs for kjæresten min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexysadie; her lovprisar du "en liten senesterk jypling ifra Senja", mens du i ein annan tråd lovprisar høge menn og påstår at du aldri har vore saman med låge menn. Begrepsforvirring eller........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv ViaCreme som du får kjøpt på sexleketøybutikker på nettet.

Den stimulerer blodsurkuleringen rund klitoris, og en får lettere orgasme.

Jeg klarte kun å få til orgasme når jeg lå på magen og stimulerte meg.

Samboeren klarte aldri å gi meg orgasme.

Men nå når jeg har prøvd ViaCreme kan jeg ligge på ryggen å få orgasme så lett som bare det. Helt Hærlig.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvorfor prater så mange jenter ..(!).. om at mannen GIR orgasme??? Den viktigste jobben må dere vel gjøre selv....

Orgasme er mye en psykisk ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det en fysisk ting, og da er det bra det finnes hjelpemidler som viacreme og vibrator :D

Men ingen ting er bedre enn en mann :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart noe er fysisk, men må stimuleres... Men uten det psyksike blir det heller ikke noe... Derfor blir detfeil å si at mannen GIR orgasme... Det blir vel for lettvinnt, hva?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Men uten det psyksike blir det heller ikke noe... Derfor blir detfeil å si at mannen GIR orgasme... Det blir vel for lettvinnt, hva?...

Tror ikke helt at jeg forstår deg der :-?

Orgasme er psykisk ja, men det er mannen eller kvinnen som GIR orgasme i den grad at de stimulerer det psykiske. Når du sier hva du vil gjøre, tar på de rette stedene... etc.. så er det med på å stimulere både psykisk og fysisk..

Det hjelper lite å være klar psykisk hvis ikke mannen vet hvordan han skal tilfredsstille en kvinne, og omvendt.....

Dermed kan en si at mannen og kvinnen GIR orgasme! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe nytt at vi ikke forstår hverandre hehe, men .... hehe

Man må stimm. riktig, det skrev jeg jo, men mange sier at "han klarer ikke å gi meg..." og det som i reakiteten er feil, er at hun ikke klarer å slippe seg nok løs, eller jobbe riktig fysisk selv til å få det...

Ergo er kvinnens orgasme mye hennes egen fortjeneste...

Vi får prøve det neste gang vi hva :wink::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

He, he, Lasse, svärt interessant... :P

Jeg kan vedde på at selv ikke du kan få orgasme ved kun å tenke på det... Så spm er vel heller om man er i stand til å få en orgasme når partneren står for den fysiske delen av tilfredsstillelsen. Ble det rett da?

:briller:

("han klarer ikke å gi meg..." blir: "jeg kan ikke komme når han stimulerer meg...")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskere har klart å "gi" (!) kvinner orgasme med å stimulere et senter i hjernen!....

Han klarer ikke gi meg blir: Jeg klarer ikke å komme; ja...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie

Utidig egentlig at kvinnene skal måtte lære "å komme".

Ganske skremmende å tenke på at enkelte kvinner har hatt sex ett helt liv og bare avskydd hele greia!!

Sier jo en hel del om de elendige elskerene som er i omløp da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Hei Hei!!!

Nå må ikke du ta alle menn under en kam... :evil:

Jeg for min del tillater meg ikke og komme før jenta allefall har hatt en orgasme.

Og jeg gidder ikke stresse jenta med masing for da kommer a hvertfall ikke.

Det er vel bare sånne matsjo bolera du har møtt,de som trur de er gud sin gave til kvinnen. Har en misstanke om at de ikke er brukbar til annet enn og se pen ut :hoho::hoho::hoho::hoho:

Finn dere ett ordentlig mannfolk så skal dere se at det blir fart på sakene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være enig at mannen spiller en slags rolle i å hjelpe kvinnen dit.. Men det er i hodet hennes det sitter. Vi kvinner må tore å ta ansvar for vår egen seksualitet, styre løpet litt. Være superkåte og nyte det. Være den som "overkjører" mannen i senga. Ha sex for vår skyld og ikke for mannens. Tro meg, mannen vil digge at kvinnen tenker på seg selv og sin egen nytelse.

Det å bli kjent med sin egen kropp er veeeldig viktig, å kjenne etter hvor det er skikkelig deilig. Ta på deg selv mens du har sex...der..hvor du liker det best...eller vis mannen hvordan du vil ha det. Aktiv sex, jenter, det er tingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STOOOOR klem til Sofia!!!

Du har forstått det! Kvinnen er et selvstendig vesen med eget ansvar for egen kropp og nytelse. Deter alt for mange som legger hele ansvaret over på mannen! Han skal forføre, (riktig), gi henne tid, gjøre ditt og datt, ellers punkt en blir det ikke noe sex, eller to får hun ikke noe ut av det...

Greit, jeg prater i stooore bokstaver hehe, men synes det er litt rart at det prates så lite (enda!) om kvinnens ansvar for å ta initiativ og selv styre litt...

Da blir det Utrooolig mye bedre for mannen også nemlig... :wink:

Så kan han være forfører ansvarlig og beskytter for den lille sarte forsiktige kvinne neste gang... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...