AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Hvor ofte hadde dere sex rundt eggløsning og har dere tatt EL tester eller tempet?😀 Anonymkode: f6a20...6fe
prettylittlemisfit Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Jeg brukte en app for å beregne ca EL dato, hadde sex kvelden før og noen dager etter.. tenkte ikke så mye over det, men tok en test uka etter for moro skyld, den var positiv. Viste seg jeg var gravid! 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Sex en gang. Hverken tempet eller testet for eggløsning. PP nr. 18. Hadde tydeligvis flaks! Anonymkode: bf481...fb6 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 Hadde ikke hatt sex på en ukes tid da jeg fikk en positiv el test en fredag kveld, hadde da sex fredag,lørdag og søndagen. kunne ikke ha så mye sex pga ferie og barn som sov i senga vår, pluss bestemor i naborommet, men vi var kreative og passet på å legge inn aksjer hele helgen og det funket kanskje det var det som gjorde utslaget, at han ikke hadde hatt utløsning hele uka, i motsetning til tidligere prøveperioder hvor vi har hatt sex annenhver dag etter mensen.. Anonymkode: 14406...793 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #5 Skrevet 15. august 2018 Hadde sex rett etter menstruasjonen og noen dager etter eggløsning.. vi hadde travle dager og sex var ikke prioritert. Den perioden var faktisk der vi hadde minst sex og da satt den gitt! Har blitt gravid før ved å ha sex rett etter mensen så tror jeg har tidlig eggløsning. Har blitt satt frem en uke iforhold til mensen då da har jeg hatt en utrolig tidlig eggløsning🤔 Anonymkode: ea934...a25 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #6 Skrevet 15. august 2018 Hadde sex rundt eggløsning. Brukte elsprøyte, så visste når el skulle komme. Anonymkode: 9f2e8...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #7 Skrevet 15. august 2018 Vi hadde sex hele rundt 4-5 dager før og etter forventet eggløsning. Var så usikker, for hadde ikke hatt helt stabil syklus i forkant. Anonymkode: cedc2...890 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #8 Skrevet 15. august 2018 Jeg hadde også sex bare en gang den gang jeg ble gravid. Ante ikke når eggløsning var, for det var ikke planlagt. Jeg har inntrykk av at mange som blir gravide blir det nettopp i den måneden de ikke har hatt anledning til å ha sex ofte. Eller er det bare tilfeldig? Anonymkode: 17ad4...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #9 Skrevet 16. august 2018 Bruker ikke EL tester eller temping, men har brukt appen Clue til å følge med på syklusen så visste ca når den fruktbare perioden var. Om den gjetta riktig på eggløsning hadde vi sex tre dager før og eggløsningsdagen. (Vi hadde igrunnen akkurat bestemt oss for å slutte å ikke prøve, altså droppe kondomene, men gjorde ellers ting mer eller mindre som vanlig. Prevensjon fungerer tydeligvis!) Anonymkode: c33a3...dce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå