AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Jeg er en 23 år gammel student som bor i Oslo. Skolen jeg går på har et ikke-eksisterende studentmiljø, slik at det er ikke så mye å hente der. Jeg har noen venninner fra studiet, men ettersom vi er ute i praksis om hverandre blir det litt hipp som happ. Jeg er ikke sjenert, men jeg vet ikke helt hvilke arenaer jeg skal tilnærme meg for å skaffe meg flere venninner. Det virker unaturlig å dra ut alene på byen, og de fleste sosiale arrangementer som holdes virker til å være for grupper. Jeg kan jo begynne på en aktivitet, men vet liksom ikke hvilke aktiviteter jenter på min alder går på, som i tillegg er en god arena for å bygge vennskap. Syntes på mange måter tilværelsen er litt ensom. Tips? Anonymkode: c33c7...fa7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Legg ut en ish venninneannonse, for eksempel her som du gjør nå. Skriv litt om deg selv, helt casual - ikke skap et glansbilde. Veldig godt mulig du får noen meldinger, flere i samme situasjon som deg. Anonymkode: b4017...3c5 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Jeg lurer på det samme, men for litt eldre aldersgruppe. Anonymkode: b237c...486
SnoopyBoy Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en 23 år gammel student som bor i Oslo. Skolen jeg går på har et ikke-eksisterende studentmiljø, slik at det er ikke så mye å hente der. Jeg har noen venninner fra studiet, men ettersom vi er ute i praksis om hverandre blir det litt hipp som happ. Jeg er ikke sjenert, men jeg vet ikke helt hvilke arenaer jeg skal tilnærme meg for å skaffe meg flere venninner. Det virker unaturlig å dra ut alene på byen, og de fleste sosiale arrangementer som holdes virker til å være for grupper. Jeg kan jo begynne på en aktivitet, men vet liksom ikke hvilke aktiviteter jenter på min alder går på, som i tillegg er en god arena for å bygge vennskap. Syntes på mange måter tilværelsen er litt ensom. Tips? Anonymkode: c33c7...fa7 Vgs, og tidligere skoleår. Fra 25-35 er det vanskelig å finne venner. Fordi folk begynner å danne familie.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #5 Skrevet 14. august 2018 53 minutter siden, SnoopyBoy skrev: Vgs, og tidligere skoleår. Fra 25-35 er det vanskelig å finne venner. Fordi folk begynner å danne familie. Men nå er jeg heldigvis 23, og ikke 25. Men uansett så må det jo være mulig å finne venner i alle aldersgrupper. Jeg bare ønsket tips til hvor - jeg kjenner jo allerede at det er mer utfordrende nå enn da jeg var yngre Anonymkode: c33c7...fa7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #6 Skrevet 14. august 2018 Er like gammel som deg TS og er i samme båt. Er ferdig studert da, men er veldig ensom til tider når jeg ikke har venner. Blir aldri invitert med på noe som helst, og sitter hjemme på nyttårsaften.. Bor dessverre et helt annet sted enn deg, hvis ikke ville jeg gjerne vært venninne med deg Anonymkode: 2df96...0f6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #7 Skrevet 14. august 2018 Jeg ver ikke om det er aktuelt for deg, men jeg har svært gode erfaringer med idrett. Begynte i en svømmeklubb for voksne for å svømme, og ble mødt av et kjempebra miljø og folk i alle aldre. Lett å bli kjent med folk. Sikkert slik i mange idretter. Anonymkode: 94e44...f98
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #8 Skrevet 14. august 2018 Du kan evt skrive i formuet på sidetmedord.no under emne «Finn venner». Kanskje finner du en venn som har like interesser som deg? Ellers så vil jeg anbefale deg å finne en hobby som du kan møte andre. Anonymkode: 14b6a...890
SnoopyBoy Skrevet 15. august 2018 #9 Skrevet 15. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men nå er jeg heldigvis 23, og ikke 25. Men uansett så må det jo være mulig å finne venner i alle aldersgrupper. Jeg bare ønsket tips til hvor - jeg kjenner jo allerede at det er mer utfordrende nå enn da jeg var yngre Anonymkode: c33c7...fa7 Jeg vet det. Men siste mulighet er på høyskole,universitet. OG du har allerede startet. Var du med på fadderuka?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #10 Skrevet 15. august 2018 4 timer siden, SnoopyBoy skrev: Jeg vet det. Men siste mulighet er på høyskole,universitet. OG du har allerede startet. Var du med på fadderuka? Hahaha det er ansolutt ikke siste mulighet. Anonymkode: 94e44...f98
Snowbrigade Skrevet 15. august 2018 #11 Skrevet 15. august 2018 Liker du (eller kan du like) noe form for idrett, gjerne lagsport? Begynner du på studentlag i noe er det jo veldig lett å bli kjent, både i tilknytning trening/kamp og på fester osv. Sjekk OSIs ulike ideer. Ellers er det mye hobbier der man kan få venner, og osly kryr av tilbud, men jeg ville ikke bare tenkt på hva jenter på din alder gjør, men like fullt om du har noe som interesserer eller kunne interessert deg - blir mye mer oppriktige vennskap da.
Angeleye Skrevet 15. august 2018 #12 Skrevet 15. august 2018 Du kan prøve Hey! Vina appen Ellers finnes det mange Facebook-grupper.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #13 Skrevet 15. august 2018 11 timer siden, SnoopyBoy skrev: Jeg vet det. Men siste mulighet er på høyskole,universitet. OG du har allerede startet. Var du med på fadderuka? Ja, jeg var med på fadderuka. Faddergruppen min var i hovedsak folk som ikke passet sammen og svært få av dem er venner i dag. Jeg er venner med folk utenfor min faddergruppe, men noen er på utveksling, andre i diverse praksiser osv nå, så det er litt tynt. Anonymkode: c33c7...fa7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #14 Skrevet 15. august 2018 6 timer siden, Snowbrigade skrev: Liker du (eller kan du like) noe form for idrett, gjerne lagsport? Begynner du på studentlag i noe er det jo veldig lett å bli kjent, både i tilknytning trening/kamp og på fester osv. Sjekk OSIs ulike ideer. Ellers er det mye hobbier der man kan få venner, og osly kryr av tilbud, men jeg ville ikke bare tenkt på hva jenter på din alder gjør, men like fullt om du har noe som interesserer eller kunne interessert deg - blir mye mer oppriktige vennskap da. Vi har ingen studentlag knyttet til min skole. Men jeg må innrømme jeg ikke er spesielt glad i lagsport, så det frister kkke mye. Jeg får gå litt i tenkeboksen Anonymkode: c33c7...fa7
Kontorotta Skrevet 15. august 2018 #15 Skrevet 15. august 2018 Ta motorsykkellappen. 😉 Har reist landet på langs alene, men overnattet hos venner og bekjente som jeg har blitt kjent med innenfor motorsykkelmiljøet. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå