AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Hvor mange forblir venner med medstudenter etter at studiene er avsluttet og drar hjem til ulike landsdeler? Anonymkode: 41e07...3d2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Jeg har ikke kontakt med noen. Men har sett at flere fra kullet har holdt kontakt på tross av avstand og at det er over 10 år siden vi var ferdig utdannet. Anonymkode: f39d5...995
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Har kontakt med noen. Men er det samme som med venner jeg hadde på barneskole, ungdomsskole, vgs, fhs og tidligere kolleger også. Noen har jeg kontakt med, de fleste ikke. Har en god blanding håndfull venner som bor her og der i Norge og verden. Anonymkode: 7e1bc...f41
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 Vi var en god gjeng på studiet, men jeg har ikke kontakt med noen nå dessverre. Jeg flyttet hjem rett etter studiene fordi jeg var høygravid. Nå har det gått noen år, så føles ikke naturlig å gjenoppta kontakten. Men jeg ser at de andre har kontakt fortsatt. Var kun jeg som falt utenfor Anonymkode: f0aed...2ef
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #5 Skrevet 14. august 2018 Ferdig for 10+ år siden, vi bor i tre ulike land og mange landsdeler, men de er fremdeles mine beste venner, og vi møtes et par ganger i året. Anonymkode: 76028...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #6 Skrevet 14. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har kontakt med noen. Men er det samme som med venner jeg hadde på barneskole, ungdomsskole, vgs, fhs og tidligere kolleger også. Noen har jeg kontakt med, de fleste ikke. Har en god blanding håndfull venner som bor her og der i Norge og verden. Anonymkode: 7e1bc...f41 Ahaa, så det er ikke på høyskolen venner skaffes? Anonymkode: 41e07...3d2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #7 Skrevet 14. august 2018 Det er 20 år siden jeg var ferdig på mitt (første) studium, og flere av de vennene jeg fikk i studietiden er nære venner av meg i dag også. En del andre har jeg god kontakt med i jobbsammenheng, og det er også hyggelig selv om vi ikke treffes privat. Min erfaring er derfor at man absolutt kan få både venner for livet og gode bekjente på høyskolen/universitetet. Alle drar forresten ikke «hjem» til den landsdelen de kommer fra, heller. Fra mitt studium vil jeg tippe at omtrent halvparten endte opp i en annen landsdel enn de opprinnelig kom fra, men det kan sikkert variere en del fra studium til studium. Anonymkode: f7ab8...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå