Gå til innhold

Ang. klær som anbefales å bli renset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som allikevel har forsøkt å vaske dem på lavt ullprogram? Hva skjedde med tøyet? Jeg skal kjøpe meg ytterjakke og liker den kjempegodt, men den må renses står det. Ja, jeg vet at stoffet antagelig kan bli nuppete el.l, men polyester og et annet syntetisk materiale bør da tåle veldig forsiktig vask? 

Anonymkode: c3de7...b6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg gjør det som oftest. Det går stort sett greit. Men må ikke ligge lenge i maskinen.

Skrevet

Jeg har Canada Goose jakke, som visstnok må renses. Men vasket den nylig på ullprogram, med ullvaskemiddel, og tørket i trommel med tennisbaner for å fluffe ut fjærene. :) Ser like fin ut, og kjennes like fin ut, men vet ikke hvordan den funker når kulda kommer da. Ser ikke helt hvordan den skal være skjult ødelagt når den virker helt normal da, så satser på at det gikk fint. :)

Jeg tåler ikke de kjemikaliene de renser med, så her var det rett og slett vaske eller kaste.. :)

Anonymkode: 9bf61...ec6

Skrevet

Har en hvit Hugo Boss dunkåpe med pelskant. Jeg brukte også ullprogram og ullvaskemiddel, vaskeballer og tørketrommel. Men kåpen krympet.

Det kan den også gjøre hos renseri. Så...Hipp som happ. Har du pengene så la de proffe ta seg av det. Jeg får prøve det neste gang.

Skrevet

Takk for svar. Da tar jeg sjansen på det kjøpet. :) 

Anonymkode: c3de7...b6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...