Gå til innhold

Seng til en som har rygg problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Det er slik at mannen min har slitt med rygg smerter i 4-5 år nå. Han har ikke prolaps. Men smerter i ryggen som er av og på. Om vinteren er det verst. Vi har prøvd forskjellige madrasser til han. I det siste har vi sovet på kun overmadrass. Han syntes at det er bedre å sove på noe som er hard. Så han hadde kun overmadrass på gulvet. Han har vært på ferie i en måned og nå klarer han ikke å sove på overmadrassen heller. Han sier at vi må kjøpe seng. Jeg er redd for at vi ikke kjøper feil seng som ikke passer til ryggen hans. Da er det bare bortkasta penger. Og seng er en ting som man ikke kan  bytte hverdag. 

Spm  mitt er:hvilken seng anbefaler dere til en som sliter med ryggen? Man kan kanskje kjøpe en billig seng men heller ha madrasser av god kvalitet? Jeg har ingen anelse om seng og madrass. Kan dere komme med forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noe råd å komme med?😔

Skrevet

Har han forsøkt å sove med bena høyt? Dette avlaster korsryggen mye bedre, og var til stor hjelp da jeg hadde prolaps.

Ellers er det lurt å forsøke å finne årsaken til smertene, dersom dere ikke har forsøkt det ennå.

Anonymkode: 86f90...c8a

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han forsøkt å sove med bena høyt? Dette avlaster korsryggen mye bedre, og var til stor hjelp da jeg hadde prolaps.

Ellers er det lurt å forsøke å finne årsaken til smertene, dersom dere ikke har forsøkt det ennå.

Anonymkode: 86f90...c8a

Takk for at du svarte. Nei han har ikke forsøkt å sove med beina  høyt. Men det er  ikke prolaps han har da. Men en gang han tok MR da fant legen ut at det ene nyre ligger på litt feil sted. Jeg vet ikke helt åssen jeg skak forklare. Men det er noe med nyre. Den er ikke der den skal være

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...