Rioja Skrevet 11. mars 2005 #1 Del Skrevet 11. mars 2005 Vår lille tulle (snart 7 mnd) legger seg 9.30. Våkner da ca. 05.00 for pupp og vil opp 6.30 for da er hun lys våken. Har fungert greit. På 6 mnds kontrollen sa helsesøster at det var så kort tid mellom 5 og 6.30 at hun anbefalte oss å prøve å få henne til å sove over. Jeg flyttet på gjesterommet, mens pappan skulle ta henne. Dette gikk over all forventning og etter tre dager flyttet jeg tilbake. Men da ble det stor-hyling klokka 5. Jeg flyttet ut på nytt et par dager, alt greit, men når jeg flytter tilbake blir det hyl og skrik. Vet ikke hva vi skal gjøre. Har ikke lyst til å legge henne på eget rom enda, da det blir i en annen etasje... Gode råd? Jeg savner senga mi!!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2005 #2 Del Skrevet 12. mars 2005 Det beste rådet som er: La henne få vite at det er dere som bestemmer. Det skal ikke ha noenting å si om du er i rommet eller ikke. Det er noe dere gjør annerledes når du er der som får henne til å våkne, finn ut hva det er og slutt med det..... Bestem dere for når hun skal ha sovetid og når hun skal ha våkentid og når hun skal ha mat-tid. Følg det........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #3 Del Skrevet 12. mars 2005 Det kan godt henne hun faktisk kjenner lukten av deg! Uansett hører hun dine lyder som hun forbinder med at hun skal ammes. Vet ikke hvilke råd jeg kan gi, men dette er jo noe å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå