Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #1 Skrevet 11. mars 2005 Hva bruker dere som startside? jeg har abc,startsiden.
Grooo Skrevet 11. mars 2005 #2 Skrevet 11. mars 2005 Jeg har min egen side med de linkene jeg bruker oftest. En "arbeidsside" med kanskje rundt 100 linker som jeg bruker mye i jobb og hjemme. Har ikke lagret en enste snarvei, hverken på jobb eller hjemme. Mye greiere med denne siden, da har jeg alle linkene overalt
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #3 Skrevet 11. mars 2005 Jeg også har Startsiden. Har hatt den i årevis, den har det meste av det jeg trenger. Det jeg ikke finner der har jeg på snarveier.
Polly Ester Skrevet 11. mars 2005 #4 Skrevet 11. mars 2005 Har aldri noen spesiell startside. Siden jeg bruker Opera så lukker jeg igjen nettleseren og når jeg åpner den igjen åpner den siden eller sidene jeg hadde åpne da jeg lukket... Genialt med Opera er at jeg kan ha mange sider oppe samtidig og at jeg slipper å lete etter dem når jeg skal på nettet igjen... de jeg bruker mest er oppe hele tiden...
Cronos Skrevet 11. mars 2005 #5 Skrevet 11. mars 2005 Google Fordi det første jeg gjør er ofte å søke.
Olifant Skrevet 12. mars 2005 #6 Skrevet 12. mars 2005 Har aldri noen spesiell startside. Siden jeg bruker Opera så lukker jeg igjen nettleseren og når jeg åpner den igjen åpner den siden eller sidene jeg hadde åpne da jeg lukket... Genialt med Opera er at jeg kan ha mange sider oppe samtidig og at jeg slipper å lete etter dem når jeg skal på nettet igjen... de jeg bruker mest er oppe hele tiden... :enig_animasjon:
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2005 #7 Skrevet 13. mars 2005 Jeg bruker Kvasir. Den passer fint til mitt bruk. Skulle det være noe spesielt jeg ikke finner der, bruker jeg Google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå