Gå til innhold

Et bra pudder for min problemhud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i mange år slitt med vonde kviser og hudormer. Nå som jeg har bikket tredve har kvisene heldigvis roet seg, men jeg sliter med blank hud som fort ser veldig svett ut. Spesielt på bilder med blits. 

Et annet problem jeg har er at huden min er ganske grov og når jeg bruker pudder føler jeg at denne grovheten blir mere fremtredende. Selv om jeg prepper huden godt på forhånd med dagkrem. 

Noen som har tips til et bra (og ikke så veldig dyrt) pudder som matter ned huden uten at den ser tørr ut? 

Anonymkode: affb0...f54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig god erfaring med ZoMedical produkter kombinert med Jane Iredale :nordvesta: 

Skrevet

Liker sensai sitt pudder https://www.blivakker.no/product/sensai/3026120/sensai-total-finish-foundation-tf203-natural-beige-refill-11g

Det klør ikke på min sensitive hud og gir ikke kviser, ser naturlig ut på og får ikke det kakete utseendet som gjør at grov hud ser enda grovere ut. Kunne kanskje vært mattere, men igjen, syntes huden ser enda grovere ut hvis den er helt matt 😕

Skrevet

Jeg bruker FIT me fra Maybelline og er fornøyd med det

Skrevet
På 14.8.2018 den 9.53, AnonymBruker skrev:

Jeg har i mange år slitt med vonde kviser og hudormer. Nå som jeg har bikket tredve har kvisene heldigvis roet seg, men jeg sliter med blank hud som fort ser veldig svett ut. Spesielt på bilder med blits. 

Et annet problem jeg har er at huden min er ganske grov og når jeg bruker pudder føler jeg at denne grovheten blir mere fremtredende. Selv om jeg prepper huden godt på forhånd med dagkrem. 

Noen som har tips til et bra (og ikke så veldig dyrt) pudder som matter ned huden uten at den ser tørr ut? 

Anonymkode: affb0...f54

Clarins sitt er veldig bra, har også blotting papir i skrinet 😍 ligger vel på rundt 400kr. Så ikke av de dyreste. 

Skrevet

Bourjouis Healthy balance matte 10h er supert og ikke alt for dyrt. Jeg har blank grov hud som deg og har utallige puddere som jeg har prøvd, dyre og billige, og dette slår dem alle. Føles silkemykt men matter naturlig. 

Rimmel stay matte er også veldig bra, holder huden matt, men ikke den samme silkemyke følelsen som Bourjouis sitt. 

Anonymkode: 808cc...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...