AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #21 Skrevet 14. august 2018 Til og med min FF som jobber ekstremt mye, og sjelden har tid til å møtes, husket bursdagen min uten at jeg nevnte den. Regner jo med han så det på FB men koselig å bli husket på uansett da. Din virker vel ikke så veldig keen, i allefall ikke på et forhold. Anonymkode: e1a98...592 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #22 Skrevet 14. august 2018 2 minutter siden, fleur de lis skrev: Det høres ikke helt lovende ut... Da jeg og kjæresten datet traff vi hverandre så ofte vi kunne, som var i alle fall to ganger i uka (begge hadde det veldig hektisk). Pratet på messenger litt gjennom dagen for å holde kontakten, og det har vi fortsatt med i forholdet. Du burde føle på at han prioriterer deg. Hvis ikke han gjør det i en nyforelsket-fase, hvordan tror du det blir om dere blir sammen? Tar han kontakt først, eller er det alltid du som tar kontakt med han? Har du noen gang sagt nei til å treffes ("er ikke helt i form/sliten" eller "beklager, men har planer med en venninne")? Jeg er ikke for noe spill, men jeg tror jeg ville ha testa å se hvordan han reagerer. Prøver han å finne et nytt tidspunkt? Tar han kontakt igjen dagen etter? Og du, du skal ikke la deg bli behandlet dårlig bare fordi du er glad i han. Det er IKKE verd det, du fortjener bedre enn det. Aldri la deg tråkke på, spesielt ikke av han som skal elske deg og være der for deg (i alle fall når dere er sammen, men tror du forstår hva jeg mener). Før var det bare meg som tok kontakt først. Og så sluttet jeg å kontakte han først (eller ikke så ofte ihvertfall 😅) og da skrev han til meg først. Men ikke så ofte. Men etter rundt en uke eller noe så sendte han meg melding -.- jeg har aldri sagt at jeg ikke kan. Selv om ja, jeg vet jeg burde prøve å gjøre det for å se. Men da er det jeg som må gå å vente eeeenda lenger på å se han, og vet ikke når han har tid nesten gang liksom 😕 derfor står jeg alltid klar holdt jeg på si. Hvis ikke kan det kanskje gå over en uke til før vi får møttes, eller litt lenger. -TS Anonymkode: fae23...0f1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #23 Skrevet 14. august 2018 Burde jeg ringe han eller sende melding i kveld? Im dying to talk to him 😩❤️ Jeg klarer ikke å la være å snakke med han. Alt jeg ønsket meg til bursdagen var at han skulle gratulere meg og gå ut med meg 😕 jeg føler jeg ikkw burde ringe han/ sende melding. Bare vente og se. Men klarer det virkelig ikke 😕 -TS Anonymkode: fae23...0f1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #24 Skrevet 14. august 2018 TS dette er trist. Jeg var gift med en som ikke brydde seg om bursdagen min overhode og det er veldig sårende. En liten tekstmelding kunne han ha sendt deg for lenge siden i dag. Nå dater jeg en mann. Vi er begge i 40-årene og han har barn. Vi bor også 45 min unna hverandre og vi begge jobber. Vi har vært sammen ca 4 md og sees nesten hver helg + 1 - 2 ganger i uken. Et par ganger har det gått en hel uke eller nesten to hvis vi begge har vært veldig opptatte. Det høres ut for meg som denne mannen du beskriver ikke verdsetter deg høyt nok. så selv om det gjør vondt gjør du nok best i å avslutte/ikke gå videre med forholdet. Det blir antagelig ikke bedre siden man i begynnelsen burde være like forelsket begge to til å snakkes/tekstes daglig selv om man ikke treffes. Lykke til :-) Anonymkode: a133e...ff9 2
Portvinpiken Skrevet 14. august 2018 #25 Skrevet 14. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Burde jeg ringe han eller sende melding i kveld? Im dying to talk to him 😩❤️ Jeg klarer ikke å la være å snakke med han. Alt jeg ønsket meg til bursdagen var at han skulle gratulere meg og gå ut med meg 😕 jeg føler jeg ikkw burde ringe han/ sende melding. Bare vente og se. Men klarer det virkelig ikke 😕 -TS Anonymkode: fae23...0f1 IKKE kontakt han! Det fortjener han virkelig ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #26 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, Portvinpiken skrev: IKKE kontakt han! Det fortjener han virkelig ikke. Enig! Men for din egen del: Det er ikke DU som skal kontakte noen på bursdagen din. Særlig ikke ham! Anonymkode: fc44f...ae9 1
Skilpadden Skrevet 14. august 2018 #27 Skrevet 14. august 2018 (endret) He´s just not that into you Edit: og forresten, gratulerer med dagen ❤️ Endret 14. august 2018 av Skilpadden
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #28 Skrevet 14. august 2018 dropp hele fyren ts, han er ikke interessert i deg. kun sex. du betyr ingenting for ham, hadde du gjort det hadde du hørt oftere ifra ham og han hadde vist deg interesse. dette merker du. og du må får all del ikke være så tilgjengelig for ham. vis ham at du har eget liv og ikke alt dreier seg om ham. han bare leker med deg ts, og du kommer til å få hjertet ditt ødelagt. Anonymkode: ad1de...17e 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #29 Skrevet 14. august 2018 18 minutter siden, Skilpadden skrev: He´s just not that into you Edit: og forresten, gratulerer med dagen ❤️ 😢 tusen takk 😊❤️ -TS Anonymkode: fae23...0f1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #30 Skrevet 14. august 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Men for din egen del: Det er ikke DU som skal kontakte noen på bursdagen din. Særlig ikke ham! Anonymkode: fc44f...ae9 True 😢❤️ .... det er bare så utrolig vanskelig 😩 jeg har bare lyst til å ringe å mase på han helt til han tar telefonen 😂🤪 altså, helt seriøst, min kjærlighet for han har gjort meg helt gal 😂😅🙈🙈 jeg oppfører meg jo som en galning 😂 eller tenker ihvertfall som en. Jeg har aldri vært/ tenkt sånn i noen andre forhold eller for noen andre jeg har likt. -TS Anonymkode: fae23...0f1
Skilpadden Skrevet 14. august 2018 #31 Skrevet 14. august 2018 38 minutter siden, AnonymBruker said: True 😢❤️ .... det er bare så utrolig vanskelig 😩 jeg har bare lyst til å ringe å mase på han helt til han tar telefonen 😂🤪 altså, helt seriøst, min kjærlighet for han har gjort meg helt gal 😂😅🙈🙈 jeg oppfører meg jo som en galning 😂 eller tenker ihvertfall som en. Jeg har aldri vært/ tenkt sånn i noen andre forhold eller for noen andre jeg har likt. -TS Anonymkode: fae23...0f1 Det du føler for han er ikke kjærlighet. Men avhengighet. Han har fått deg rundt lillefingeren ved å være av og på, helt til du bet på. Og det har du nå. Åh, jeg har så lyst til å hjelpe deg gjennom dette, TS. Bare send meg PM hvis du vil, så kan du heller bombardere meg med meldinger, og jeg kan fortelle deg minst 9875 grunner for hvorfor du ikke skal holde kontakten med ham. Hvor gammel er du? Og hvor gammel er han? 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #32 Skrevet 14. august 2018 11 minutter siden, Skilpadden skrev: Det du føler for han er ikke kjærlighet. Men avhengighet. Han har fått deg rundt lillefingeren ved å være av og på, helt til du bet på. Og det har du nå. Åh, jeg har så lyst til å hjelpe deg gjennom dette, TS. Bare send meg PM hvis du vil, så kan du heller bombardere meg med meldinger, og jeg kan fortelle deg minst 9875 grunner for hvorfor du ikke skal holde kontakten med ham. Hvor gammel er du? Og hvor gammel er han? Åh, tusen takk for det, så snilt 😅😊 .... jeg er 22 og han er 29 nei det skal ikke være lett 😕 -TS Anonymkode: fae23...0f1
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. august 2018 #33 Skrevet 15. august 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: 😅 er akkurat det jeg gjør 🙈 for når han har tid så sjeldent, så står jeg klar til når han kan. Hvis jeg da skal si at jeg ikke kan, så er det jo meg det går ut over. Det er jo meg som bare må vente mye lenger før jeg får se han. Så jeg står alltid klar når han sier han har tid. -TS Anonymkode: fae23...0f1 Og alt blir på hans premisser, hele tiden. Føler du at du er mer forelska i ham enn han er i deg?
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. august 2018 #34 Skrevet 15. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Burde jeg ringe han eller sende melding i kveld? Im dying to talk to him 😩❤️ Jeg klarer ikke å la være å snakke med han. Alt jeg ønsket meg til bursdagen var at han skulle gratulere meg og gå ut med meg 😕 jeg føler jeg ikkw burde ringe han/ sende melding. Bare vente og se. Men klarer det virkelig ikke 😕 -TS Anonymkode: fae23...0f1 Du trenger ikke svare på spørsmålet mitt Jeg leste flere innlegg. Tror du kommer såret ut av dette, mitt tips er å komme seg vekk nå, du kommer til å bli ødelagt, han ser nok ikke for seg noe seriøst med deg.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #35 Skrevet 15. august 2018 54 minutter siden, Dævendøtte skrev: Og alt blir på hans premisser, hele tiden. Føler du at du er mer forelska i ham enn han er i deg? Ja 😕 .... han sier han liker meg, men viser det ikke. Så ser jo ikke ut som om han er så interessert, men siden jeg håper det så inderlig, så prøver jeg å stole på han når han sier at han er interessert. Men jeg vet ikke 😕 jeg bare vil absolutt ha HAN. Vi har vært av og på før og i den tiden så prøvde jeg å møte andre. Men det var bare ikke det samme. Det er HAN jeg vil ha. -TS Anonymkode: fae23...0f1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #36 Skrevet 15. august 2018 Man treffes mest mulig rett og slett. Man skal være førsteprioritet i hverandres liv. Anonymkode: b8dca...120
Gjest Kritt Skrevet 15. august 2018 #37 Skrevet 15. august 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en fyr jeg holder på med. Vi prøver å finne ut og se hva det blir til mellom oss og sånt. Om noen dager skal vi møtes og snakke om vi skal prøve å ha et forhold eller ikke (er litt komplisert å forklare hele historien) men anyways, så hvis vi bestemmer oss for å prøve med et forhold, hvor ofte kan jeg «forvente» å treffe han? Han jobber en del og også av og til i helgene, men det er hjemme da. Vi har ikke møttes så ofte frem til nå. Han har ikke tid til å møte meg så ofte, men det må jo nesten forandre seg litt hvis vi skal ha et forhold. Vi bor ca 45 min fra hverandre. Begge har bil og lappen. Er det for mye å tenke at vi burde møtes minst en gang i uka? Er det innafor? Og kanskje ofte i helgene? Jeg vil ikke presse han til å møte meg for mye hvis han jobber og har mye å gjøre, men hvis vi skal ha et forhold så må han jo ha tid til meg. Så hva ligger innenfor «normalen»? Eller hvor ofte «burde» han møte meg? Anonymkode: fae23...0f1 Jeg tenker at et forhold der man fra begynnelsen av må rydde plass i kalenderen og prioritere hverandre for å ses, ikke er liv laga. Er følelsene sterke nok til at forholdet er noe å bygge på vil man jo ses hver gang man har mulighet, og må ikke vurdere og prioritere for å få det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå