AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Det er en fyr jeg holder på med. Vi prøver å finne ut og se hva det blir til mellom oss og sånt. Om noen dager skal vi møtes og snakke om vi skal prøve å ha et forhold eller ikke (er litt komplisert å forklare hele historien) men anyways, så hvis vi bestemmer oss for å prøve med et forhold, hvor ofte kan jeg «forvente» å treffe han? Han jobber en del og også av og til i helgene, men det er hjemme da. Vi har ikke møttes så ofte frem til nå. Han har ikke tid til å møte meg så ofte, men det må jo nesten forandre seg litt hvis vi skal ha et forhold. Vi bor ca 45 min fra hverandre. Begge har bil og lappen. Er det for mye å tenke at vi burde møtes minst en gang i uka? Er det innafor? Og kanskje ofte i helgene? Jeg vil ikke presse han til å møte meg for mye hvis han jobber og har mye å gjøre, men hvis vi skal ha et forhold så må han jo ha tid til meg. Så hva ligger innenfor «normalen»? Eller hvor ofte «burde» han møte meg? Anonymkode: fae23...0f1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Hmm.. Min erfaribg er at hvis han liker deg så går det naturlig. Da prioriterer han deg etter jobb o.l. Anonymkode: 820da...e96 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 dette må dere egenltig finne ut av litt sammen, hva dere begge er komfortable med. Noen trenger mye tid sammen, andre syns det er helt greit å bare møtes en sjelden gang. Selv er jeg av førstnevnte type og tenker at noe mindre enn en gang i uken hadde i alle fall ikke funket for meg. Normalt er det kanskje litt lengre mellom møtene i starten, så blir det hyppigere etter hvert som forholdet går framover. Og enig med deg, skal man ha et forhold så må man rydde tid til det. greit nok at man kanskje jobber mye i perioder, og vil beholde fritidsaktiviteter og venner, men om veldig mye annet prioriteres foran deg så ville jeg reagert. Anonymkode: a6f17...3e0
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 Jeg er ikke veldig glad i "dype" sitater, men dette fra Maya Angelou traff meg litt: "Don't make someone a priority when all you are to them is an option." Jeg ville satt som forutsetning at dere rydder plass til hverandre. Det er nok en del menn (og sikkert damer også) der ute som tenker at alt skal være som før, og så skal kjæresten skvises inn i den lille tiden de har til overs (overraskende mange folk har ironisk nok den samme innstillingen til barn og klager over tidsklemma). At man treffes en ettermiddag/kveld i uka og i det minste deler av brorparten av helgene sammen vil jeg tro er gjennomførbart når begge har bil og det ikke er mer enn 45 min. i mellom. Anonymkode: 2edd2...9dd 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #5 Skrevet 14. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm.. Min erfaribg er at hvis han liker deg så går det naturlig. Da prioriterer han deg etter jobb o.l. Anonymkode: 820da...e96 Enig, ts du skal passe deg litt for om han egentlig bare er ute etter en lettvindt løsning for å ha en fast tilgang på sex. Om han jobber så mye og er så opptatt i livet at han ikke får tid til å møte deg (minst 3 ganger i uka, 45 min avstand er ikke mye) så har han ikke en livsstil som passer for kjæreste på nåværende tidspunkt, så enten burde han da endre livsstilen sin så han får vært en god kjæreste, eller finne seg en pulevenn som møter han iblandt. Det er ikke usannsynlig at han egentlig vil ha det siste, men bruker det første (gir uttrykk for å ville bli noe seriøst) som en dekk. Anonymkode: 458fd...cf6 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. august 2018 #6 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig, ts du skal passe deg litt for om han egentlig bare er ute etter en lettvindt løsning for å ha en fast tilgang på sex. Om han jobber så mye og er så opptatt i livet at han ikke får tid til å møte deg (minst 3 ganger i uka, 45 min avstand er ikke mye) så har han ikke en livsstil som passer for kjæreste på nåværende tidspunkt, så enten burde han da endre livsstilen sin så han får vært en god kjæreste, eller finne seg en pulevenn som møter han iblandt. Det er ikke usannsynlig at han egentlig vil ha det siste, men bruker det første (gir uttrykk for å ville bli noe seriøst) som en dekk. Anonymkode: 458fd...cf6 Jepp, er man forelska og vil bygge et forhold, treffes man så ofte man kan. Ikke server deg selv på et fat til ham, ikke stå parat hver gang det passer ham! Viktig!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #7 Skrevet 14. august 2018 2 timer siden, Dævendøtte skrev: Jepp, er man forelska og vil bygge et forhold, treffes man så ofte man kan. Ikke server deg selv på et fat til ham, ikke stå parat hver gang det passer ham! Viktig! 😅 er akkurat det jeg gjør 🙈 for når han har tid så sjeldent, så står jeg klar til når han kan. Hvis jeg da skal si at jeg ikke kan, så er det jo meg det går ut over. Det er jo meg som bare må vente mye lenger før jeg får se han. Så jeg står alltid klar når han sier han har tid. -TS Anonymkode: fae23...0f1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #8 Skrevet 14. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😅 er akkurat det jeg gjør 🙈 for når han har tid så sjeldent, så står jeg klar til når han kan. Hvis jeg da skal si at jeg ikke kan, så er det jo meg det går ut over. Det er jo meg som bare må vente mye lenger før jeg får se han. Så jeg står alltid klar når han sier han har tid. -TS Anonymkode: fae23...0f1 Hvorfor bruker du tid på menn som ikke gjør det samme for deg, som du gjør for dem? Anonymkode: 6a6f5...2cd 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #9 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruker du tid på menn som ikke gjør det samme for deg, som du gjør for dem? Anonymkode: 6a6f5...2cd Fordi jeg liker han sååå godt. Tror nesten jeg elsker han 😅 (vi har kjent hverandre en god stund altså). Han kunne nesten ha behandlet meg som dritt, og jeg ville sikkert uansett ha villet være med han. Fordi jeg har så sterke følelser for han. Ikke smart, jeg vet. Man man kan ikke styre og velge hvem man liker og får følelser for. -TS Anonymkode: fae23...0f1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #10 Skrevet 14. august 2018 Vanskelig å si siden folk er forskjellige. Kan bare skrive ut fra min situasjon. Han jeg dater eller er i forhold med har alltid vært en jobbtype. Noe jeg også er. Vi setter jobb foran alt. Vi startet med å ses en dag i uken og noen ganger kunne det gå to uker i mellom. Siden jeg veit at jeg hadde prioriteret jobb først så har jeg aldri mast eller satt en grense. For da ville jeg bare skyvd han fra meg. Nå etter åtte måneder kan vi ses vær dag eller en gang i uken. Det kommer helt annpå vår arbeidsmengden. Men vi prates alltid på tlf og messenger vær dag når vi ikke treffes. Det fungerer for oss. Anonymkode: 0b035...956 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #11 Skrevet 14. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å si siden folk er forskjellige. Kan bare skrive ut fra min situasjon. Han jeg dater eller er i forhold med har alltid vært en jobbtype. Noe jeg også er. Vi setter jobb foran alt. Vi startet med å ses en dag i uken og noen ganger kunne det gå to uker i mellom. Siden jeg veit at jeg hadde prioriteret jobb først så har jeg aldri mast eller satt en grense. For da ville jeg bare skyvd han fra meg. Nå etter åtte måneder kan vi ses vær dag eller en gang i uken. Det kommer helt annpå vår arbeidsmengden. Men vi prates alltid på tlf og messenger vær dag når vi ikke treffes. Det fungerer for oss. Anonymkode: 0b035...956 Åja, nei han sender meg sjeldent melding og vi snakker aldri i telefonen 😕 jeg har prøvd å ringe han flere ganger, men han tar den aldri og har alltid en unnskyldning for hvorfor han ikke kunne ta den 😕 -TS Anonymkode: fae23...0f1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #12 Skrevet 14. august 2018 Jeg har bursdag i dag, og han har ikke sendt meg melding eller noe enda. Og vi skulle kanskje møtes til torsdag, og jeg sendte han melding i går angående det, og han har enda ikke svart på det heller. Han er mye syk da, så der er hans «gode unnskyldning» for «ikke å ha sjansen» til å snakke med meg. Men jeg bare kjenner jeg blir så lei meg, det gjør så vondt inni meg. -TS Anonymkode: fae23...0f1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #13 Skrevet 14. august 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bursdag i dag, og han har ikke sendt meg melding eller noe enda. Og vi skulle kanskje møtes til torsdag, og jeg sendte han melding i går angående det, og han har enda ikke svart på det heller. Han er mye syk da, så der er hans «gode unnskyldning» for «ikke å ha sjansen» til å snakke med meg. Men jeg bare kjenner jeg blir så lei meg, det gjør så vondt inni meg. -TS Anonymkode: fae23...0f1 Han både jobber mye OG er mye syk? Anonymkode: fc44f...ae9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #14 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han både jobber mye OG er mye syk? Anonymkode: fc44f...ae9 Ja enten så jobber han eller så er han syk. Jobber mye og er en del syk. Men når han er syk så jobber han ikke 😅 .... så enten om det er at han er syk eller på jobb eller måtte hjelpe noen, hva enn det er, så er det alltid en «god» grunn til at han liksom ikke kunne snakke med meg eller møte meg -.- 😕 -TS Anonymkode: fae23...0f1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #15 Skrevet 14. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åja, nei han sender meg sjeldent melding og vi snakker aldri i telefonen 😕 jeg har prøvd å ringe han flere ganger, men han tar den aldri og har alltid en unnskyldning for hvorfor han ikke kunne ta den 😕 -TS Anonymkode: fae23...0f1 Det hadde jeg ikke orket trur jeg. Jeg hadde følt meg veldig uviktig i en sånn situasjon. Når dere treffes lite så burde en viss kontakt faktisk være et krav. Et par minutter i tlf om dagen kan alle få til. År han kommer med unnskyldninger for alt høres bare merkelig ut. Anonymkode: 0b035...956 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #16 Skrevet 14. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja enten så jobber han eller så er han syk. Jobber mye og er en del syk. Men når han er syk så jobber han ikke 😅 .... så enten om det er at han er syk eller på jobb eller måtte hjelpe noen, hva enn det er, så er det alltid en «god» grunn til at han liksom ikke kunne snakke med meg eller møte meg -.- 😕 -TS Anonymkode: fae23...0f1 Hva sier han når du tar opp at han er lite tilgjengelig da? Han høres jo egentlig ikke interessert ut i noe forhold. Har dere sex? Anonymkode: fc44f...ae9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #17 Skrevet 14. august 2018 Hva er det som eventuelt hindrer dere i å ha et forhold? Anonymkode: fc44f...ae9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #18 Skrevet 14. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva sier han når du tar opp at han er lite tilgjengelig da? Han høres jo egentlig ikke interessert ut i noe forhold. Har dere sex? Anonymkode: fc44f...ae9 Han sier han prøver så godt han kan å møte meg når han kan. Men at han jobber mye, og kommer med unnskyldninger for at han var syk osv. Ja vi har sex. Og jeg er ikke baaaare dum 😅 jeg tenker jo hele tiden på om det kanskje bare er det han er ute etter. Men samtidig så prøver jeg så godt jeg bare kan å stole på han. Men så er jeg jo som sagt på vakt/ har i hodet hele tiden at det kanskje bare er den ene tingen han vil. Men jeg er såååå glad i han, at jeg vil heller ha det lille jeg kan få av han, enn ingenting 😢 det er så dumt det skal være sånn. -TS Anonymkode: fae23...0f1
Gjest fleur de lis Skrevet 14. august 2018 #19 Skrevet 14. august 2018 Det høres ikke helt lovende ut... Da jeg og kjæresten datet traff vi hverandre så ofte vi kunne, som var i alle fall to ganger i uka (begge hadde det veldig hektisk). Pratet på messenger litt gjennom dagen for å holde kontakten, og det har vi fortsatt med i forholdet. Du burde føle på at han prioriterer deg. Hvis ikke han gjør det i en nyforelsket-fase, hvordan tror du det blir om dere blir sammen? Tar han kontakt først, eller er det alltid du som tar kontakt med han? Har du noen gang sagt nei til å treffes ("er ikke helt i form/sliten" eller "beklager, men har planer med en venninne")? Jeg er ikke for noe spill, men jeg tror jeg ville ha testa å se hvordan han reagerer. Prøver han å finne et nytt tidspunkt? Tar han kontakt igjen dagen etter? Og du, du skal ikke la deg bli behandlet dårlig bare fordi du er glad i han. Det er IKKE verd det, du fortjener bedre enn det. Aldri la deg tråkke på, spesielt ikke av han som skal elske deg og være der for deg (i alle fall når dere er sammen, men tror du forstår hva jeg mener).
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #20 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som eventuelt hindrer dere i å ha et forhold? Anonymkode: fc44f...ae9 Bare at han må bestemme seg for hva han vil. Og jeg må vite at han kan bruke mer tid på meg. Jeg spurte han sist vi møttes om hva han ville, men det kunne han ikke svare på da -.- men han sa vi kunne møtes til torsdag og snakke om det da. Han sa at han skulle gi meg beskjed på mandag (som var i går) om han kunne på torsdag. Har enda ikke hørt noe. Og i dag er det bursdagen min, og har ikke hørt en ting fra han. Er sikker på at han sender meg en melding og sier at noe kom opp så han fikk ikke sendt meg melding før -.- -TS Anonymkode: fae23...0f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå