AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Er det vanskelig? Jeg strøk på flere fag i VGS, men skjerpet meg, tok opp eksamnene i etterkant og besto. Dette er årsenhet BI. 5/8 hørtes mye ut ass. Anonymkode: 5af8f...e30
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Hvor mange tråder skal du egentlig opprette her på KG? Anonymkode: 961aa...9e7 2
Gjest Linaria Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Nei, det er ikke vanskelig å bestå. Du burde satse på å bestå alle, ikke 5/8, for om du bare består halvparten av fagene hvert år på BI, kommer du til å få stort studielån, og det vet jeg du er redd for.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 2 minutter siden, Linaria skrev: Nei, det er ikke vanskelig å bestå. Du burde satse på å bestå alle, ikke 5/8, for om du bare består halvparten av fagene hvert år på BI, kommer du til å få stort studielån, og det vet jeg du er redd for. Jeg kom fra VGS med tre stryk, derfor jeg er litt usikker på hvordan 5/8 vil gå 😁 Anonymkode: 5af8f...e30
Gjest Linaria Skrevet 14. august 2018 #5 Skrevet 14. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kom fra VGS med tre stryk, derfor jeg er litt usikker på hvordan 5/8 vil gå 😁 Anonymkode: 5af8f...e30 Hva tenker du at du vil få ut av en BI-utdanning da? Om du alt nå planlegger å stryke i tre fag.
Ullvott Skrevet 14. august 2018 #6 Skrevet 14. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kom fra VGS med tre stryk, derfor jeg er litt usikker på hvordan 5/8 vil gå 😁 Anonymkode: 5af8f...e30 Det skal godt gjøres å stryke i det hele tatt på videregående, såfremt man møter opp, så jeg vil tro at du kommer til å slite med å bestå så «mye» som 5 av 8 fag på høyere nivå. 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #7 Skrevet 14. august 2018 30 minutter siden, Linaria skrev: Hva tenker du at du vil få ut av en BI-utdanning da? Om du alt nå planlegger å stryke i tre fag. For det første, hvor kan man egentlig kobbe om man er ferdig med markedsføringsretningen på BI? Føler dette er jævli populært, og at sannsynligheten for å få jobb er minimal. Anonymkode: 5af8f...e30
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #8 Skrevet 14. august 2018 29 minutter siden, Ullvott skrev: Det skal godt gjøres å stryke i det hele tatt på videregående, såfremt man møter opp, så jeg vil tro at du kommer til å slite med å bestå så «mye» som 5 av 8 fag på høyere nivå. Men hvordan foregår eksamnene på BI? Er det muntlig? Du får tena og så snakker du? Anonymkode: 5af8f...e30
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #9 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For det første, hvor kan man egentlig kobbe om man er ferdig med markedsføringsretningen på BI? Føler dette er jævli populært, og at sannsynligheten for å få jobb er minimal. Anonymkode: 5af8f...e30 Du blir ikke ferdig om du ikke har planer om å stå i alle fag. Anonymkode: 0e0c8...649 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #10 Skrevet 14. august 2018 Det er ikke hardt. Det handler om å strukturere tiden frem mot eksamen. Jeg hadde åtte eksamener på 2 uker i ett semester på universitetet. Jeg besto og vel så det. Hvorfor skal du bare bestå fem av åtte? Hvorfor ikke alle? Anonymkode: 0cc7d...406
Ullvott Skrevet 14. august 2018 #11 Skrevet 14. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan foregår eksamnene på BI? Er det muntlig? Du får tena og så snakker du? Anonymkode: 5af8f...e30 På BI, som på alle andre høyere utdanningsinstitusjoner, er det flere eksamensformer, både skriftlig, muntlig og innleveringsoppgaver. Det varierer fra fag til fag, og er noe du må sette deg inn i selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå