Gå til innhold

Hva syns dere om denne stilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

og passer den for ei i slutten av 30 årene?

c88a94c0267984de192dcf65b1dd2a44.jpg

Anonymkode: 98b37...95c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja

Anonymkode: 15ad3...068

• Liker 1
Skrevet

Bortsett fra de hullete jeansene så vil jeg si ja :)

• Liker 7
Skrevet

Liker den. Typisk norsk.

Anonymkode: de67d...a1e

• Liker 4
Skrevet

Jeg vil si det er en helt gjennomsnittlig, hverdagslig norsk stil - som passer for både en 25åring og en 45 åring.

De hullete jeansene er ikke min greie, synes ikke det fint på noen egentlig. 

Det er vel sånn jeg går kledd på en hverdag hvor jeg ikke skal noe spesielt. Men den rutete skjorten er typisk noe jeg velger bort, og går heller for en fin bluse eller topp.

Jeg velger litt mer farger som passer meg - og liker noe mer feminin stil, men den passer absolutt noen som ikke er komfortable med å være pyntet og samtidig ønsker å være normalt «hverdagsvelkledd». 

Ja, jeg er 37 forøvrig.

Anonymkode: 4c886...de5

• Liker 8
Skrevet

Kan vel nesten ikke kalles en stil - bare helt vanlige hverdagsklær.

Anonymkode: ed294...714

• Liker 10
Skrevet

Veldig fin

• Liker 2
Skrevet

Litt kjedelig. Fargeløs. Veldig 14-på-dusinet stil.

Anonymkode: c6f87...af3

• Liker 3
Skrevet

Siden jeg har kommet over den hullete jeansperioden etter 90-tallet, eller når det var, så er vel dette helt grei dusin-stil....

Anonymkode: 5b4f4...11f

Skrevet

Helt ærlig så synes jeg denne stilen virker ganske kjedelig.. Klærne virker store og fasongløse og er altfor fargeløse. Ser for øvrig mange unge studenter som kler seg omtrent slik. Så sikkert en veldig safe stil, men kjedelig og uten særpreg.. 

Anonymkode: 6ba45...fd8

• Liker 4
Skrevet

Kjedelig 

Om du liker det så gå med det

Skrevet

Ser ut som du har vært i skapet mitt, veldig greit men ikke så spenstig. Jeg liker at det er lettvint og alt passer sammen. 

Anonymkode: feeb4...171

• Liker 1
Skrevet

Veldig basic norsk jente-stil vil jeg si. Synes det er fint jeg, men jeg hadde droppet de runde skjerfene.

• Liker 1
Skrevet

Helt ok men litt kjedelig. Grei stil for den som vil gli inn i mengden uten å bli lagt merke til. Personlig foretrekker jeg mer farger, og er heller ikke så begeistret for hullete bukser. 

• Liker 2
Skrevet

Helt ok men kjedelig og anonym. "Alle" norske kvinner går kledd sånn.

Skrevet

Dropp hullete bukser, legg til flere hverdagskjoler og skjørt, og pluss på noen lange støvletter. Og mer farger! 

Skrevet

Kan kanskje fremstå veldig anonym.  Men igjen; har man f.eks stort illrødt hår, litt typete makeup eller personlighet, kanskje en litt frodig eller typete kropp, så blir det jo litt mer personlighet over det. «Casual but cool». :) 

• Liker 1
Skrevet

Jaaa! Ser ut som min "stil"😎 Er 37

Anonymkode: 015ff...c50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...