Gjest Lille Solstråle Skrevet 11. mars 2005 #1 Skrevet 11. mars 2005 Jeg satt og bladde gjennom komplimentstråden her på siden, og det slo meg hvor lite som skal til for å gjøre folk glade. Det faller seg ikke akkurat naturlig å gi komplimenter i hytt og pine, noen ganger føles det litt dumt, men det er jo faktisk bare koselig å få komplimenter. Det er i hvert fall litt "skummelt" å komplimentere mennesker du overhodet ikke kjenner, for man vet jo aldri om de tror du er gal... Uansett- jeg fant ut at jeg skulle bruke dagen i dag på å være litt ekstra hyggelig mot folk. Først sa jeg til bussjåføren at det var så koselig at han er i godt humør om morgenen, og han lyste opp! :-) Tenk så kjedelig å kjøre buss og møte sure mennesker hver dag... Etterpå spurte jeg hun bak kassa på Vita om hvilken leppestift hun brukte, for den kledde henne og jeg slang på at hun så veldig frisk og opplagt ut. Hun ble så glad!! Litt senere gikk jeg forbi en jente som så litt trist ut i en lekker kåpe, og jeg sa at hun virkelig kledde den kåpen, at den var kjempefin på henne. Hun smilte og repliserte; "Tusen takk, det trengte jeg å høre i dag!" Jeg ble helt inspirert jeg... Det er hyggelig å glede folk. Derfor oppmuntrer jeg alle andre på kg til å huske å gi andre komplimenter, det skal ikke så mye til!
Charmina Skrevet 11. mars 2005 #2 Skrevet 11. mars 2005 Jammen har du gledet mange da Flott oppfordring
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2005 #3 Skrevet 11. mars 2005 akkurat her er jeg flink synes jeg...gir mange mennesker komple menter..artig å glede folk, men i det siste har jeg blitt litt sløv med det..skal bli ennå flinkere...!!!
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #4 Skrevet 11. mars 2005 Vil gi kompliment til Slim fordi hun virker så omtenksom.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #6 Skrevet 12. mars 2005 Jeg biter ofte i meg komplimenter fordi jeg ikke tør si dem. Jeg skal prøve å slutte med det.
Gjest Lompa Skrevet 13. mars 2005 #7 Skrevet 13. mars 2005 En super ide, og en flott tråd, som jeg håper får leve leeeeenge!
Dødspingvinen Skrevet 13. mars 2005 #8 Skrevet 13. mars 2005 Skal bli flinkere til dette jeg og. Og til fremmede mennesker. Er flink til å si det til folk jeg allerede kjenner, men det er jo noe spesielt når det ikke kommer fra venner etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå