AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Altså, det er jo ingen offisiell skoledag/undervisning de to første dagene? Er det ikke bare å møte til fadderuka egentlig? Her er lista: https://www.bi.no/studere-ved-bi/studiestart/trondheim/ Anonymkode: 69d6b...92b
Safiye Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Nå går jeg Oslo, og ting har sikkert endret seg litt, men jeg opplevde den første dagen som litt unødvendig. Andre dagen møtte vi fadderne, så det var greit nok. Testforelesninger (academic day) var også unødvendig for min del, jeg tror mange av min faddergruppe ble hjemme etter oppfordring fra fadderne. Så lenge du ikke dropper Fadderullan så tror jeg nok du ikke går glipp av mye den første uken
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 5 minutter siden, Safiye skrev: Nå går jeg Oslo, og ting har sikkert endret seg litt, men jeg opplevde den første dagen som litt unødvendig. Andre dagen møtte vi fadderne, så det var greit nok. Testforelesninger (academic day) var også unødvendig for min del, jeg tror mange av min faddergruppe ble hjemme etter oppfordring fra fadderne. Så lenge du ikke dropper Fadderullan så tror jeg nok du ikke går glipp av mye den første uken Veldig godt sagt. Sitter med samme inntrykk 😁 Men er det bare drikking i fadderullan? Anonymkode: 69d6b...92b
Safiye Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veldig godt sagt. Sitter med samme inntrykk 😁 Men er det bare drikking i fadderullan? Anonymkode: 69d6b...92b Skal jeg være ærlig så drikker de fleste, men det er ikke drikkepress av noe slag. Du gjør selv det du føler for, ingen kommer til å spørre om du tar brus istedenfor. Opplegget er lagt opp til at det er vors + arrangement (hvertfall i Oslo), så det blir en del, men man må ikke, og de aller fleste er nokså greie med å ha det gøy selv om man ikke drikker. Så lenge du er i godt humør og imøtekommende, så kommer ingen til å bry seg om du drikker eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå