Gå til innhold

Er jeg utro?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er singel, puler litt på eksen og en annen samtidig, jeg er singel men føler meg mer utro. 

Kommer fra et forhold med mye vold, jeg har nå funnet litt tilbake til han for det er det jeg vil. Han har begynt i behandling, og ingenting er bedre en det!

samtidig så er det en annen jeg også har ett veldig godt øye for, vi har møttes og det er ikke bare for sex. 

Er forelska i begge, kan noen hjelpe meg?!

Anonymkode: e394b...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde droppen han voldelige. Uten å nøle.

Anonymkode: 3ebff...cd2

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han har forandra seg..

🙄

Anonymkode: 4155f...319

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, du gjør det ikke akkurat enkelt for han å forandre på sine voldelige tendenser når du puler på han og en annen, samtidig. Tror de fleste ville funnet det relativt provoserende.  

Anonymkode: 8dc03...4a6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, du gjør det ikke akkurat enkelt for han å forandre på sine voldelige tendenser når du puler på han og en annen, samtidig. Tror de fleste ville funnet det relativt provoserende.  

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det ble slutt før jeg fant han andre, men så har eksen min vist en helt ny side som jeg aldri har sett før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Det ble slutt før jeg fant han andre, men så har eksen min vist en helt ny side som jeg aldri har sett før

Som du aldri har sett før? Hvor lenge var dere sammen?

Anonymkode: a5536...8f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som du aldri har sett før? Hvor lenge var dere sammen?

Anonymkode: a5536...8f5

3 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaja.. du merker vell ikke så mye til det når du bare er knulledukken hans vet du. Ha litt selvrespekt å dropp drittsekken som har vært stygg mot det. 

Anonymkode: a5b06...a02

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et voldelig forhold med en kar som gikk til behandling i halvannet år. Han ble helt forandret og viste meg alle sine beste sider - fram til 3 mnd etter at jeg hadde flyttet inn igjen. Rett tilbake til gamle spor, bare verre - han straffet meg da for at jeg hadde forlatt ham... 

Anonymkode: daeaa...f96

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puler du på eksen blir dere vel automatisk sammen igjen.

Anonymkode: 2a4e2...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anthrax
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

helt til han finner ut at du puler på en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er best for deg selv?

Om du tenker at det er greit å leve i et voldelig forhold så går du tilbake til han, og slutter forholdet ditt til han andre.

Det er ikke snakk om at han har forandret seg, det er hva han sier til deg. Som oftest vil en voldelig partner falle tilbake til gamle synder, om de ikke blir verre ved neste forsøk.

Jeg ville ikke ha blitt ei i den statistikken.

Anonymkode: 42b5a...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil si det er utroskap. En eks har man ofte følelser for og skal man satse på det så blir det feil å lure en annen.
Forøvrig vil jeg si at du kommer til å angre om du blir sammen med denne voldelige eksen igjen, min eks gikk også i sinnemestring, faktisk tre forskjellige kurs, men etter en veldig god periode der han var forsiktig og oppmerksom på egen aggresjon så ble det flere og flere uakseptable episoder igjen med kasting av ting i veggen, manipulering av meg, og det smalt igjen men jeg tilga det og tenkte jo at han hadde jo vært så flink så lenge nå så han varjo liksom blitt mye bedre. Men en dag så sloss vi plutselig igjen og han kvelte meg og slo meg så hardt at jeg fikk nerveskade i ansiktet og brakk nesa.
Menn som har hatt vane for å være voldelige eier ikke den samme empatien som normale folk, selvom de lærer seg en viss grad selvbeherskelse så vil de alltid ha den delen i seg som gjør at de ikke ser at det er galt å være voldelig når de føler for det. De har moralen til det, og den vil desverre aldri endre seg.
Du bør komme deg vekk uansett hvor mye han sier han elsker degog lover å forandre seg. En dag smeller det igjen, og for guds skyld ikke få noe barn inne i dette her og gi barnet traumer resten av livet! Det vil du også selv få om du ikke går, så kjære deg hør på en som har vært der og blitt kjent med mange andre jenter som har vært der (via grupper på krisesenteret) og gå fra han ❤️ Ikke la han lokke deg tilbake! Han elsker deg ikke, han bruker sex og kjærlighet som et våpen for å få makt over deg, og det er det eneste han vil ha.

Anonymkode: 2434e...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et spill. Han har ikke forandret seg, men han gir uttrykk for det for å få deg inn i hans makt og avhengig til han igjen. Så når han har fått til det og du føler deg trygg så vil du se akuratt samme personen du var sammen med før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er best for deg selv?

Om du tenker at det er greit å leve i et voldelig forhold så går du tilbake til han, og slutter forholdet ditt til han andre.

Det er ikke snakk om at han har forandret seg, det er hva han sier til deg. Som oftest vil en voldelig partner falle tilbake til gamle synder, om de ikke blir verre ved neste forsøk.

Jeg ville ikke ha blitt ei i den statistikken.

Anonymkode: 42b5a...699

Enig ts, hør på dette her... Norge er på europatoppen i partnerdrap, og av alle drap i norge så er det partnerdrap mot kvinner som ligger på drapstoppen.... Du tenker sikkert nå at neida han er ikke så ille osv, men en som først har vist seg å være voldelig mot partneren sin kan veldig lett slå for hardt, eller eskalere det til kvelning eller dytting som plutselig ender med at du dør, eller se så sort når han er sur at han med intensjon dreper deg en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...