Gå til innhold

noen gang vært vitne til par der du synes den ene ikke fortjener den andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Anonymkode: 10d17...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvorfor fortjener ikke den ene den andre? 

Skrevet

Syns det er mange par som bærer pre av at den ene parten er oppussingsprosjektet til den andre. Syns kanskje spesielt kvinner har en tendens til å plukke opp de aller verste rennesteinsmennene med både alkoholproblemer, narkotika og what not, der de kaster bort livet sitt på å rydde opp i dritten. 

Anonymkode: 9d868...c1b

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Syns det er mange par som bærer pre av at den ene parten er oppussingsprosjektet til den andre. Syns kanskje spesielt kvinner har en tendens til å plukke opp de aller verste rennesteinsmennene med både alkoholproblemer, narkotika og what not, der de kaster bort livet sitt på å rydde opp i dritten. 

Ok? Når jeg har vært vitne til narkotika i et forhold så har både mannen og dama drevet med det. 

Jeg kjenner en mann som alltid har vært veldig hjelpsom av seg, og er nok ikke den første til å si fra hvis det begynner å bli nok. Hun han er sammen med er veldig storkrevende og humørsyk. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette fikk meg egentlig til å tenke litt på noen eksempler jeg har sett hvor hun har vært veldig overvektig og mannen er enten slank eller trent. Siden utgangspunktet er så forskjellig, og det som oftest er "fat vs fit", så tenker jeg ofte at han ønsker å bidra med vektnedgang og trening.

Anonymkode: f700b...ff3

• Liker 2
Skrevet

Har dere noen gang tenkt at « de bare elsker hverandre som mennesker» de elsker hverandres person..ikke bare kroppen, feit/ikke feit pen/ ikke pen. Det finnes attraktive ting ved et menneske utover fysiske attributter og pen/ ikke såå pen - heldigvis 🙏🏻

Anonymkode: 1318f...a70

• Liker 3
Skrevet

Flere ganger. Og?

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette fikk meg egentlig til å tenke litt på noen eksempler jeg har sett hvor hun har vært veldig overvektig og mannen er enten slank eller trent. Siden utgangspunktet er så forskjellig, og det som oftest er "fat vs fit", så tenker jeg ofte at han ønsker å bidra med vektnedgang og trening.

Anonymkode: f700b...ff3

Kanskje er det fordi han ønsker å føle seg bedre-hun får han til å føle seg bedre...

Anonymkode: c63b9...f3a

Skrevet
3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Flere ganger. Og?

Kan man ikke bare la folk få velge hverandre uten at resten av verden skal ha en mening om den ene fortjener den andre. Eller hun er en 6’ er, han er en 10’ er. Han kunne fått hvem han ville...De har valgt det sjæl,- not my problem og bra for de hvis de er lykkelige!! 

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kan man ikke bare la folk få velge hverandre uten at resten av verden skal ha en mening om den ene fortjener den andre. Eller hun er en 6’ er, han er en 10’ er. Han kunne fått hvem han ville...De har valgt det sjæl,- not my problem og bra for de hvis de er lykkelige!! 

Jeg blander meg selvfølgelig ikke, men jeg kan da fortsatt tenke mitt. Hovedsaklig handler det om personlighet, ikke utseendet, for min del.

• Liker 4
Skrevet

mmmi

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så stygt..

Skrevet

Lol. Jeg tenkte nå mer på hvordan de behandler hverandre. Folk her inne skal liksom ha det til at "jeg fokuserer ikke på utseende, er ikke så overfladisk", men utseendet var jammen det som tok fokus her også. Det var ikke utseendet jeg tenkte på..det er alerede tråder her om det.

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg blander meg selvfølgelig ikke, men jeg kan da fortsatt tenke mitt. Hovedsaklig handler det om personlighet, ikke utseendet, for min del.

same.

Anonymkode: b85c8...42e

Skrevet
16 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

og oppførsel-

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mmmi

Så stygt..

Fordi?

Skrevet

Det som er stygt er å gå rundt å se på folk, rangere dem for « pene, stygge etc...» hvordan kan han være sammen med HENNE» « Stakkars, han kunne gjort det mye bedre. Han er sikkert sammen med henne av medlidenhet og kanskje prøve å « fikse henne». Det er syykt det. Det er stygge tanker om andre mennesker og deres forhold som ikke raker noen av oss. Mennesker tiltrekkes ulikheter og godt er det. Derfor blir samfunnet det man kaller et fargerikt felleskap. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det som er stygt er å gå rundt å se på folk, rangere dem for « pene, stygge etc...» hvordan kan han være sammen med HENNE» « Stakkars, han kunne gjort det mye bedre. Han er sikkert sammen med henne av medlidenhet og kanskje prøve å « fikse henne». Det er syykt det. Det er stygge tanker om andre mennesker og deres forhold som ikke raker noen av oss. Mennesker tiltrekkes ulikheter og godt er det. Derfor blir samfunnet det man kaller et fargerikt felleskap. 

Som sagt er det flere som har sagt det går på personlig og oppførsel.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjer det så ofte? Sjelden jeg ser par der en ser mye bedre ut enn den andre uansett. 

Og hvorfor er det alltid "henne" som må være styggest? Det gåt igjen i alle eksempler. Er sjelden jeg leser at "hun kunne funnet noe bedre"? Eller er det damer som får høre at de bør finne seg noe bedre? 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol. Jeg tenkte nå mer på hvordan de behandler hverandre. Folk her inne skal liksom ha det til at "jeg fokuserer ikke på utseende, er ikke så overfladisk", men utseendet var jammen det som tok fokus her også. Det var ikke utseendet jeg tenkte på..det er alerede tråder her om det.

Enig! Rart at nesten alle tolket dette til å handle om utseende. Det var ikke i mine tanker heller da jeg leste overskriften.

Har mine tanker om noen som ikke fortjener sin partner, ja. Da går det på utroskap og andre løgner.

Anonymkode: 23c95...878

Skrevet

Jepp.

Har ei bekjent ei, som er sammen med den herlige mannen. Hun oppfører seg som en dritt, vi er flere som har vitnet at hun har vært utro, og mange som har prøvd å advare mannen (både hennes venninner og hans kompiser). Når hun er på fest er hun veldig avhengig av å være midtpunkt og søker anerkjennelse fra andre (spesielt gutter) på en trashy og harry måte, som feks å strippe (hun har strippet seg helt ned i trusa flere ganger), flashe boobs å trykke de opp i tryne på andre, klå på andre menn osv. 

Synes virkelig han fortjener bedre, og ikke minst datteren hennes på 4 år som har en ustabil mor som til stadighet skifter mannfolk og gjerne flytter inn hos de etter en uke... 

Anonymkode: feffb...ea1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...