AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Heei! Pappa og stemor har kranglet en god del i det siste. Pappa har til og med unfriendet stemor på FaceBook. De prater nesten ikke sammen på tlf lenger. Jeg vil IKKE at de skal skilles, for jeg har blitt så godt kjent med både stemor og stesøster. Hvordan skal jeg greie å takle dette dersom det viser seg at de faktisk skal skilles?! Anonymkode: 9264d...105
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Så leit. Kanskje du kunne pratet med dem... Dersom de skilles er jeg ganske sikker på at stemor vil sette uendelig stor pris på at du fremdeles ønsker henne i livet ditt... Anonymkode: ed60c...e50 4
Ulrikke Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Jeg er stemor, og hadde faren til mine stebarn og jeg gått fra hverandre hadde jeg mer enn gjerne beholdt stebarn i livet mitt. Ingenting som tilsier at DE skulle forsvinne selvom faren og jeg ikke fikk det til... Jeg hadde tvert i mot blitt veldig glad om de ønsket å ha meg der fortsatt... Så OM det er tilfellet at din far og stemor skal skilles, så betyr ikke det at du mister verken henne eller stesøster. Det blir bare på en annen måte. Om det er det som skjer, så fortell henne det du skriver her. 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 Voksne oppfører seg ikke alltid som voksne, og det kan godt hende at de ikke skal skilles. Min far og stemor skilte seg da jeg var tenåring, og vi har fortsatt et godt forhold i dag. Nå er jeg snart tredve. Anonymkode: 69ec9...5a4 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. august 2018 #5 Skrevet 14. august 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Heei! Pappa og stemor har kranglet en god del i det siste. Pappa har til og med unfriendet stemor på FaceBook. De prater nesten ikke sammen på tlf lenger. Jeg vil IKKE at de skal skilles, for jeg har blitt så godt kjent med både stemor og stesøster. Hvordan skal jeg greie å takle dette dersom det viser seg at de faktisk skal skilles?! Anonymkode: 9264d...105 Du er såpass gammel at du kan ha kontakt med både stesøster og stemor, selv om de skilles. Det kommer til å gå bra, selv om det alltid er trist når sånt skjer. Hadde jeg flytta fra min mann, hadde jeg garantert hatt kontakt med bonusdatter i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå