Gjest Nathalie Skrevet 17. august 2002 #1 Del Skrevet 17. august 2002 Jeg har funnet en kjempekul animasjon som jeg har lyst til å ha som avatar på KG... Men her er det max 6kB, og den animasjonen jeg har funnet er på 9kB... Går det an å få den ned i 6??? *lurer svært* Håper noen har et svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 17. august 2002 #2 Del Skrevet 17. august 2002 Det går i alle fall an å prøve: Hent inn animasjonen i eit eigna gif-animasjons program, optimer grafikken og lagre igjen. Optimeringa er jo den store bøygen her - det kjem an på grafikken kor enkelt det er å gjera; du kan redusere antal fargar, eller forenkle grafikken (fjerne "rusk" som ikkje treng vere der.) Det er òg ulike metodar for å lagre; kun å lagre endringane er nok det beste (men det er jo berre til å prøve alt som er muleg... ) (Kva program? Søk på Google etter "gif animator" så kjem det fram ein del forslag. Evt. prøv http://www.gifworks.com/ - fann det nettop, kanskje nett det du treng?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 18. august 2002 #3 Del Skrevet 18. august 2002 TUSEN TAKK, CRAZEE!!!! :D Jeg fikk det til, jeg.... Jippi!!! Har jeg ikke kul avatar nå? (Hvis den ikke blir sensurert, da... hehe....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 18. august 2002 #4 Del Skrevet 18. august 2002 Hehe, De viser en vovet profil, unge dame ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå