Gjest Nathalie Skrevet 17. august 2002 #1 Skrevet 17. august 2002 Jeg har funnet en kjempekul animasjon som jeg har lyst til å ha som avatar på KG... Men her er det max 6kB, og den animasjonen jeg har funnet er på 9kB... Går det an å få den ned i 6??? *lurer svært* Håper noen har et svar...
Crazee Skrevet 17. august 2002 #2 Skrevet 17. august 2002 Det går i alle fall an å prøve: Hent inn animasjonen i eit eigna gif-animasjons program, optimer grafikken og lagre igjen. Optimeringa er jo den store bøygen her - det kjem an på grafikken kor enkelt det er å gjera; du kan redusere antal fargar, eller forenkle grafikken (fjerne "rusk" som ikkje treng vere der.) Det er òg ulike metodar for å lagre; kun å lagre endringane er nok det beste (men det er jo berre til å prøve alt som er muleg... ) (Kva program? Søk på Google etter "gif animator" så kjem det fram ein del forslag. Evt. prøv http://www.gifworks.com/ - fann det nettop, kanskje nett det du treng?)
Gjest Nathalie Skrevet 18. august 2002 #3 Skrevet 18. august 2002 TUSEN TAKK, CRAZEE!!!! :D Jeg fikk det til, jeg.... Jippi!!! Har jeg ikke kul avatar nå? (Hvis den ikke blir sensurert, da... hehe....)
Crazee Skrevet 18. august 2002 #4 Skrevet 18. august 2002 Hehe, De viser en vovet profil, unge dame ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå