Celestia Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Jeg er rett og slett helt vanvittig nervøs! Sommerfuglene danser i magen min. Egentlig tror jeg at det er flaggermus. Og jeg gleder meg til å komme i gang, men jeg ser ikke frem til å gå rundt som en "hodeløs kylling" og ikke kjenne noen i morgen! Noen andre her som er litt engstelige og kommer til å slite med å sove i natt? Lyst til å dele hva dere skal begynne på og hvor?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 5 minutter siden, Celestia skrev: Jeg er rett og slett helt vanvittig nervøs! Sommerfuglene danser i magen min. Egentlig tror jeg at det er flaggermus. Og jeg gleder meg til å komme i gang, men jeg ser ikke frem til å gå rundt som en "hodeløs kylling" og ikke kjenne noen i morgen! Noen andre her som er litt engstelige og kommer til å slite med å sove i natt? Lyst til å dele hva dere skal begynne på og hvor? Det er helt vanlig, jeg er slik fortsatt etter mange åt som student😅 Anonymkode: 6bd75...b77
spegel Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Jeg også! Første dag i dag. Utrolig skummelt 😅håper jeg finner venner!!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 Er fadder, og skal møte de nye nervøse om noen timer! Det kommer til å gå kjempefint, håper mange blir med på opplegget vi har laget og at i morgen på denne tiden så var ikke alt så skummelt likevel Lykke til i dag! Anonymkode: 0e23c...eac 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #5 Skrevet 14. august 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er fadder, og skal møte de nye nervøse om noen timer! Det kommer til å gå kjempefint, håper mange blir med på opplegget vi har laget og at i morgen på denne tiden så var ikke alt så skummelt likevel Lykke til i dag! Anonymkode: 0e23c...eac Er jo bare drikking i fadderuka, liker du ikke alkohol har du ingenting å gjøre der. Anonymkode: 56055...f24
ElineRB Skrevet 14. august 2018 #6 Skrevet 14. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo bare drikking i fadderuka, liker du ikke alkohol har du ingenting å gjøre der. Anonymkode: 56055...f24 Det var dumt å høre at du har oppfattet det slik. Hvilken skole har du vært med i fadder uken til? De fleste trodde jeg hadde alternative aktiviteter til de som ikke drikker eller som ikke ville drikke hver dag. Jeg har selv deltatt på både spillekveld, bowling, båttur og annet i forbindelse med bli kjent aktiviteter i fadder uken
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #7 Skrevet 14. august 2018 Håper det gikk bra. Anonymkode: 195e8...a17
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #8 Skrevet 14. august 2018 8 timer siden, ElineRB skrev: Det var dumt å høre at du har oppfattet det slik. Hvilken skole har du vært med i fadder uken til? De fleste trodde jeg hadde alternative aktiviteter til de som ikke drikker eller som ikke ville drikke hver dag. Jeg har selv deltatt på både spillekveld, bowling, båttur og annet i forbindelse med bli kjent aktiviteter i fadder uken Fadderrullan. Anonymkode: 56055...f24
Oddy Skrevet 14. august 2018 #9 Skrevet 14. august 2018 selv møtte jeg klassen min igår og kjente ingen men etter noen timer hadde jeg 3 venner å henge med. Det er helt vanlig å være nervøs. Tro meg, de fleste er nervøse når det er ny plass og nye mennesker. Og alle vil jo ha venner. Du får nok en god venn i klassen skal du se Lykketil
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #10 Skrevet 14. august 2018 Gikk det bra TS? Jeg begynner selv neste uke, er visst fadderopplegg i to uker der jeg skal gå men jeg tar bare den ene uken siden jeg må jobbe ut oppsigelsen min her jeg bor. Jeg blir også helt ny og "gammel" student da 😛 Anonymkode: e01fa...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå