AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 I stedet for å teste all mulige datingapper spør jeg heller hvilke erfaringer her inne har gjort og hva dere tror vil passe for meg. For når jeg googler tidligere tråder er det tydelig at folk har like forskjellige meninger som det finnes ulike sider og apper. Om meg: Jeg er en 27 år gammel mann som er ferdig etablert/utdannet og er i en fase der jeg føler jeg bør begynne å søke etter "den rette" så jeg etablere min egen familie på sikt. Jeg registrerte meg på møteplassen, men fikk fort inntrykket av at en stor andel av jenter på min alder og yngre var alenemødre, noe som for meg er en dealbreaker. Tinder er jeg litt usikker på, har inntrykk av at det kanskje ikke er det mest seriøse stedet, samtidig er det opplagt appen med fleste på min alder og yngre. Hva mener folk, er tinder stedet for en som søker etter et seriøst forhold med en jente som ideelt sett er et par år yngre enn meg selv, eller er det andre sider eller apper jeg bør teste? Anonymkode: 7ed07...9b9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Hei du :) Jeg ville ikke avfeid alenemødre i sin helhet, men det er meg. Når det er sagt synes alltid jeg det er kjempekult når en mann tør å skrive i profilen sin at han er ute etter noe seriøst! Veldig få tør det, men når man først kommer over den profilen lovpriser man herren sånn ca :p Klart du burde teste Tinder! Do it! Jeg har funnet meg kjæreste der to ganger:) Anonymkode: e88f8...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå