Gå til innhold

Er det flere enn meg som har følt DETTE? Er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har av og til opplevd å plutselig begynne å tenke ekstra mye på en person, uavhengig av kjønn. Slik at jeg kunne savne vedkommende, ville være med osv.
Husker jeg hadde det for en gutt i klassen da jeg var i 3.klasse, og en jente da jeg var i 7.klasse. En jente i klassen. Ingen romantiske tanker, bare at jeg hadde ekstra lyst til å være venner med henne.
Så fikk jeg det for 3 år siden for ei på samme alder som jeg tidligere hadde gått i klasse med på høyskole. Det kom etter at vi møttes på reunion. Hun var med å stenge meg litt ute på skolen faktisk, inkluderte meg aldri når hun var med mine venner. Men ba meg ikke akkurat gå ut av hjemmet sitt heller om jeg kom innom på fest. Jeg ba heller aldri henne gå selv om hun troppet opp i leiligheten jeg bodde, vi snakket bare aldri sammen.
Etter vi var nær hverandre begynte jeg bare å tenke mye på henne, prøvde å skjønne hvorfor hun var som hun var. Hun er en godt likt person, men kan også drive åpenbar mobbing mot enkelte. Veldig karismatisk. Det føltes på en måte som å være forelsket, bare at jeg ikke hadde lyst å være kjæreste eller var sjalu på de som var sammen med henne. 
Jeg er kvinne selv. 

Anonymkode: fa7a2...0ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...