AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Jeg blir helt matt hver gang jeg logger inn på datingsider og ser de samme mennene om og om igjen. De som alltid har vært der fordi ingen vil ha dem 😛 Det kommer jo omtrent aldri noen nye. Er ikke de oppegående, normale mennene på nett eller? Tydeligvis ikke her jeg bor. Jeg er ikke kravstor, ser bare etter en helt vanlig mann. Har møtt en del, men det har ikke klaffet med noen. Jeg er ikke pefekt selv, men helt normal. Normale menn, hvor er dere?? Anonymkode: 34eac...ad2 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Har tenkt det samme.. Anonymkode: 2c60f...1ac 1
frubaluba Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 Det er jo en del kjekke menn man ser også som er der hele tiden, så hva med dem? Er de der fordi de aldri får seg noe, eller fordi de der fordi de aldri finner den de vil bli kjæreste med, så de ender bare opp med å ha seg med alle 😄
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #4 Skrevet 13. august 2018 Da er du tydeligvis ikke fra samme sted som meg.. Anonymkode: 34eac...ad2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #5 Skrevet 13. august 2018 2 minutter siden, frubaluba skrev: Det er jo en del kjekke menn man ser også som er der hele tiden, så hva med dem? Er de der fordi de aldri får seg noe, eller fordi de der fordi de aldri finner den de vil bli kjæreste med, så de ender bare opp med å ha seg med alle 😄 Forbausende mange jeg har skrevet med på tinder er helt åpne om at de ikke ønsker å forplikte seg. Så kanskje derfor? De som ikke har så mye å fare med skjønner vel at de må etablere seg om det skal bli noe på dem.. Triste greier. Anonymkode: 2c60f...1ac
Kaffefrøken Skrevet 13. august 2018 #6 Skrevet 13. august 2018 Hm. 🤔 De må jo ha sett deg også da. Om du kjenner dem igjen fra tidligere? Tror du de tenker det samme? 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #7 Skrevet 13. august 2018 4 minutter siden, Kaffefrøken skrev: Hm. 🤔 De må jo ha sett deg også da. Om du kjenner dem igjen fra tidligere? Tror du de tenker det samme? Veldig mange av de har skrevet til meg, men jeg har ikke orket å svare. Jeg vil ikke ha en feit, stygg, ekkel mann som aldri har fått seg noe. Anonymkode: 34eac...ad2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #8 Skrevet 13. august 2018 Jeg ser forresten bilder av menn som ser ganske så greie ut fra andre steder i landet, men vestlandet, der er det bare ........ Anonymkode: 34eac...ad2
Fjompen Skrevet 13. august 2018 #9 Skrevet 13. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig mange av de har skrevet til meg, men jeg har ikke orket å svare. Jeg vil ikke ha en feit, stygg, ekkel mann som aldri har fått seg noe. Anonymkode: 34eac...ad2 Du høres ut som et trivelig menneske, rart at du ikke har funnet deg noe, i likhet med disse mennene. 5
Ms. Steele Skrevet 13. august 2018 #10 Skrevet 13. august 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir helt matt hver gang jeg logger inn på datingsider og ser de samme mennene om og om igjen. De som alltid har vært der fordi ingen vil ha dem 😛 Det kommer jo omtrent aldri noen nye. Er ikke de oppegående, normale mennene på nett eller? Tydeligvis ikke her jeg bor. Jeg er ikke kravstor, ser bare etter en helt vanlig mann. Har møtt en del, men det har ikke klaffet med noen. Jeg er ikke pefekt selv, men helt normal. Normale menn, hvor er dere?? Anonymkode: 34eac...ad2 Du ser de samme om og om igjen, men du er jo også der om og om igjen, eller hva? Mener du virkelig at du selv heller ikke er oppegående eller normal og at ingen vil ha DEG? Kanskje de ser på seg selv som like vanlige og lite perfekte som du selv skriver? Speiler du ikke deg selv i dette egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #11 Skrevet 13. august 2018 Nå er ikke jeg TS, men jeg og ser de samme mennene der år etter år. For de 10 siste årene, har jeg i perioder vært på nettdatingsider, men har vært borte da jeg har vært i forhold, eller bare tatt en pause, fordi jeg ikke ønsker å date. Og det er jo alltid de samme mennene der, og er vel litt tilfeldig at de er single samtidig som meg. Noen av de har jeg jo pratet med og, og de har vært langvarig single. Men så dukker det opp noen normale fine menn iblant, og de forsvinner temmelig raskt. Det ser jeg jo i vennegjengen og, de normale oppegående mennene, de har ingen problemer med å få seg dame. Er bare vi damene som sliter. Men jeg føler nettdating har blitt veldig vanskelig, i forhold til hvordan det var for 10 år siden. Da følte jeg de fleste menn var seriøse, ærlige, og mange ønsket forhold. Nå så er det få som ønsker forhold, og de fleste lyver for å få sex. Nå er det vel ca 1 år siden jeg har vært på en nettdatingside, og det har vært deilig. Anonymkode: fbaf1...d79
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #12 Skrevet 13. august 2018 15 minutter siden, Ms. Steele skrev: Du ser de samme om og om igjen, men du er jo også der om og om igjen, eller hva? Mener du virkelig at du selv heller ikke er oppegående eller normal og at ingen vil ha DEG? Kanskje de ser på seg selv som like vanlige og lite perfekte som du selv skriver? Speiler du ikke deg selv i dette egentlig? Følger du ike med? Jeg skrev at flere av de har tatt kontankt med MEG, fordi de syntes jeg var interressant. Men JEG finner ikke DE interressant? Skjønte du det nå?? Anonymkode: 34eac...ad2
Papirfly Skrevet 13. august 2018 #13 Skrevet 13. august 2018 Hei, trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg