AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Hvem henvende seg til når man har store deler av livet opplevd overtramp og lite kjærlighet? Mangler ståsted nå. Jeg har ikke noen bosted. Og penger til å komme i leiemarkedet. Finnes det fortsatt lyspunkt da? Trenger svar på det. Anonymkode: f5e38...01c
Gjest COSL Innovator Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Fastlegen er ett fint sted å begynne
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvem henvende seg til når man har store deler av livet opplevd overtramp og lite kjærlighet? Mangler ståsted nå. Jeg har ikke noen bosted. Og penger til å komme i leiemarkedet. Finnes det fortsatt lyspunkt da? Trenger svar på det. Anonymkode: f5e38...01c Nav velferd. Anonymkode: 399e9...efd
Zienna Skrevet 13. august 2018 #4 Skrevet 13. august 2018 1 time siden, COSL Innovator skrev: Fastlegen er ett fint sted å begynne Ja. Bestill time hos fastlegen din og fortell om dine bekymringer. Jeg er helt sikker på at han/hun vet hvor du kan få bistand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå