Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #1 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei! Jeg er altså snart 30 år, men vet ikke hvor lenge hvert av eggene mine er klare for å ta imot sæd-celler hver mnd :oops: Hvor mange dager er kvinner fruktbare hver måned? Tusen takk for svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #2 Del Skrevet 11. mars 2005 Du er fruktbar ca 3-5 dager før EL (eggløsning) og 1-2 etter EL. Sidetips: www.snartgravid.com www.pernille.info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #3 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg mener å ha lest en plass at det kun er 1 dag hver syklus at man kan bli gravid. Så da skal man ha bra flaks/uflaks (alt ettersom...)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #4 Del Skrevet 12. mars 2005 Det stemmer at egget kan befruktes i kun en dag, men sædcellene kan vente 5 dager på egget dersom det befinner seg i de rette forhold, dvs i fruktbart sekret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå