AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #1 Del Skrevet 13. august 2018 Vi er et par som driver aktivt med jakt. I år har vi baby så det blir meget begrenset hvor mye jeg får jaktet. Nå har en venninne av han (jeg kjenner henne nesten ikke, har hilst på henne en gang) spurt om å få bli med ham på jakt i høst... Kjenner litt på at det ikke er helt greit. Mulig det blir med overnatting også. Er det teit av meg å reagere på det? Han er til å stole på, vi har vært sammen i mange år og han har aldri vært utro (ikke i nærheten engang). Kanskje jeg ikke bør nevne det engang. Virker som at han faktisk har tenkt å dra sammen med henne uten å dvele noe ved det, ser ikke problemet selv 🤪 Anonymkode: 8f471...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #2 Del Skrevet 13. august 2018 Bare de to? Eller en kompis til, f.eks? Anonymkode: 5dd39...838 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #3 Del Skrevet 13. august 2018 Bare de to... Anonymkode: 8f471...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #4 Del Skrevet 13. august 2018 Jeg reiser på jakttur med min elskerinne 😈😈😈 Anonymkode: 3589f...9e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #5 Del Skrevet 13. august 2018 Tror jeg ville tatt det opp. Går jo an å legge det fram akkurat som du gjør her, og poengtere at du ikke stoler på ei dame du ikke kjenner. Få han til å få med en kompis i tillegg?☺️ Anonymkode: d88f4...e0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #6 Del Skrevet 13. august 2018 👆 👆 Skam deg! Alt for å sette stygge tanker i hodet. Jeg ville tatt det opp på en forsiktig måte. Kanskje spurt om han ikke syns det virker litt rart? Vri om «problemstillingen» til mannen din, og hør om han synes det hadde vært rart hvis du og en mannlig venn hadde dratt på jakttur sammen, ink. overnatting. Ofte kan slik tankegang hjelpe på å se saken fra flere sider. Det trenger selvfølgelig ikke bety noe som helst, annet enn jakt, men man vet aldri hensikten til andre personer. Anonymkode: c772c...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrodeF Skrevet 13. august 2018 #7 Del Skrevet 13. august 2018 Hvordan kan du vite at han aldri har vært utro? Har han ALDRI vært alene på fest, tur osv? Med mindre dama ser ut som en ugle hadde jeg vært bekymret for hva som vil skje mellom dem.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #8 Del Skrevet 13. august 2018 Herregud, det bør selvsagt være helt greit. Jeg går på jakt og på fjellturer med kompiser. Betyr ikke at jeg har sex med dem... Anonymkode: 841b3...dee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 13. august 2018 #9 Del Skrevet 13. august 2018 Ja, jeg husker den gangen jeg var utro, og måtte vente til den årlige jaktturen... Utroskap handler om helt andre mekanikker enn at man havner på en ukomfortabel jakthytte et døgn eller to. Er ikke jegere stort sett alene ute i skogen i timesvis, ikke to sammen? Og tenker han synes hun er deilig der hun kommer inn, svett, sliten og udusjet etter noen døgn...mmm.. Hvis du er redd for utroskap, så er det dusinvis av andre anledninger som burde bekymre deg; I bunn og grunn alle der du ikke kan overvåke partneren din. Og da er det du som har problemene, ikke partneren din. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #10 Del Skrevet 13. august 2018 Inspirert av fjelltur tråden, nice try! Anonymkode: ae276...467 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #11 Del Skrevet 14. august 2018 Greit hvis de er gode kamerater og venner og har mange felles venner og at det er derfor de er trygge på hverandre og venner slelv, og helst hun i forhold også. Men ikke greit hvis de egentlig ikke er i noe felles gjeng og du føler deg utrygg på intensjonen hennes med å ta kontakt fordi du har hørt lite om vennskapet deres før sånn at sannsynligheten for at dette er to som før har flørtet og hatt et øye for hverandre og at hun vil dra på jakt for å treffe han og lufte stemningen er der fordi hun alltid har likt han siden den gang... Eller hvordan type relasjon de egentlig har. Anonymkode: 2a371...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #12 Del Skrevet 14. august 2018 Om jeg ikke kjente henne hadde jeg nok nevnt mulighetene for at hun kanskje hadde baktanker til mannen min. Menn tenker ikke alltid over at kvinnene kan spekulere i å få dem til sengs... Hadde stolt på mannen, men ville nevnt det slik at han kunne tenke over om hun hadde vist tegn på at hun ville noe mer med turen. Når det er sagt, så tenker jeg de fleste kvinner og menn ikke går etter de som er i par, så hadde sett på sjansene som om dette var en mannejakt for henne som lave Anonymkode: e0fe8...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #13 Del Skrevet 14. august 2018 Har du i løpet av forholdet vært på turer med bare kompiser? Spør hva han hadde tenkt om det. Bare si at du føler deg usikker. Anonymkode: 6afb2...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #14 Del Skrevet 14. august 2018 Dette er ikke ok for meg. Og særlig hvis det blir overnatting i tillegg. Anonymkode: 4d5e0...96d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå