Gå til innhold

Gruer meg så sykt til VGs!! ):

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg gruer meg så sinnsykt mye til VGs. Skal begynne på 1 året. Jeg takler det ikke. I de siste dagene har jeg tenkt på det hele tiden, vært kvalm hele tiden osv. Gruer meg bare sånn. Og når familien min snakka mye sammen om VGs, så begynte jeg nesten å gråte. Vet ikke hva som skjer med meg. Kommer ikke til å klare første skoledag.. og det er bare 3 dager til. Problemet er å få seg venner. Jeg er ufattelig sjenert, begynner å stamme når jeg snakker med folk jeg ikke kjenner godt. Gruer meg bare helt sykt til å bli kjent med nye folk. Pluss at nå bruker ungdommene veldig mye sminke, og for å være populær nå i 2018 må man ha perfekt kropp å være super god med sminke. Jeg har ingen av delene.. jeg er veldig tynn av meg, spiser mye men legger ikke på meg. Og alle ungdommene nå har stor rumpe, store pupper osv. Er redd jeg blir mobbet eller ikke får venner fordi jeg er tynn. Og tørr ikke å ta kontakt med folk. Trenger bare noen støttende ord å tips.. 

Anonymkode: 87426...9ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette takler du fint. 

Du trenger ikke å si så mye. 

De fleste er nervøse for å begynne. 

Det at du er tynn skal du ikke uroe deg over, folk er forskjellige. 

Anonymkode: 818f3...a6d

• Liker 1
Skrevet

Huff, dette tok meg tilbake 🙈

Husker selv jeg grua meg svært mye til skolestart, men det ble faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd. :) Det er vanlig at mange gruer seg til skolestart - tenk på det! Det er vanlig å være usikker på seg selv, hvis du følger med på andre så vil du gjerne merke  at de også er usikre- ved å se "deg selv" i andre vil kanskje hjelpe deg å roe deg ned, at du ikke vil føle deg alene om det, hvis du skjønner hva jeg mener. :)

Anbefaler deg, hvis dette er noe du sliter veldig med, å snakke med en psykolog som kan hjelpe deg med å endre tankemønster feks mindfulness, det har ihvertfall hjulpet meg veldig. 😊

Ønsker deg lykke til! I believe in you! ❤️

Anonymkode: 98c74...8a6

Skrevet

Tror dette kommer til å gå helt fint. Du kan jo tenke litt over hvor mange det antagelig er som sitter med samme bekymringer som deg, og hvor lettet dere kommer til å bli når dere finner sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...