snart mamma til 2 Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Hei. Skal feire 30årsdagen min og skal ha kjendisfest der alle kler seg ut som en kjendis. Noen tips til leker, pynt el? Skal ha rød løper (bare finne en rimelig en) og en vegg der vi skal ta bilde av de som kommer. Noen tips til hvordan jeg kan lage denne veggen?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Morsomt! Mest mulig glam tenker jeg da. På jysk har de billig stoff du kan bruke både til løper og til veggen. Du kan jo ha "prisutdeling", for beste kostyme. Ellers hadde jeg vurdert karaokemaskin, gjerne leie inn noen som kan arrangere det. Anonymkode: ce3df...f00 3
Minitroll Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 5 minutter siden, snart mamma til 2 skrev: Hei. Skal feire 30årsdagen min og skal ha kjendisfest der alle kler seg ut som en kjendis. Noen tips til leker, pynt el? Skal ha rød løper (bare finne en rimelig en) og en vegg der vi skal ta bilde av de som kommer. Noen tips til hvordan jeg kan lage denne veggen? Rull med veggfornyer fra et billig merke. Skriv ut noen logoer fra diverse firma som du limer på. Høres kjekt ut med kjendisfest:)
Gåsemor Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Høres gøy ut! Enig med den over om glam. Hvem skal du kle deg ut som da? Vegg - bruke laken?
snart mamma til 2 Skrevet 21. august 2018 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2018 Takk for tips :D Jeg skal kle meg ut som kim kardashian. Bare skaffe meg rompe og pupper :P Tenkte jeg skal ha prisutdelig for den/de som blir vinner(e) av konkurranser. Skal ha 1 quiz om kjendiser og så må jeg finne på noen andre konkurranser/leker
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #6 Skrevet 21. august 2018 Du bør ha kanapeer, paparazzier og et haaaav av bobler! Anonymkode: 745b5...6d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå