Gå til innhold

Frp - et parti i forfall?

Anbefalte innlegg

Gjest memes
Skrevet

Denne er postet på et annet forum - i lys av den aktuelle debatt i tråden om Carl Ivars selektivitet på Aktuelle saker kan den jo postes her også, siden kvinneguiden er nevnt.

-------------------------

Er Frp i ferd med å utvikle seg til et parti for mørkemenn og høyrewackos?

Fra et annet forum, der Frp-aktivister fisker etter stemmer ved å stimulere fremmedfrykt og xenofobi. Og får svar fra folkedypet:

'Jeg er enig i at det er et svik mot Norske og Nordiske kvinner å tie dette i hjel slik pk-erne prøver på.

Det er et svik mot alle nordiske kvinner som har blitt utsatt for og kommer til å bli utsatt for overgrep på grunn av den dritten som har invadert landet vårt og de rottene som har latt det skje.

Det finnes dog en enkel løsning: FÅ SVARTROTTENE UT NÅ.

Ikke-vestlige innvandrere ut av Norge nå!

'Og til alle innvandrerkvinner som svarer i forskjellige debatter at dere har valgt å gå slik kledd selv: Hva så!!! dette dreier seg om oss Norske kvinner

i vårt eget land. Dere har ingenting i Norge å gjøre! Om dere ønsker å bekjenne dere til kvinnediskriminering så står det dere fullstendig fritt! MEN KOM DERE UT AV DETTE LANDET! Det tilhører oss, det Norske folk. Og jeg som Norsk kvinne godtar ikke å bli utsatt for det overgrep det er at jeg ikke kan bevege meg fritt og trygt rundt i kledd i klær fra min egen kultur i mitt eget land

GO HOME!!!'

Frp har flere aktivister på nett, jeg husker dem fra kvinneguiden: enkle sjeler som nesten ikke har språk, men såvidt greier å poste en rasistisk betont link til et forum - gjerne en VG-artikkel. Vi hadde ukelange kampanjer fra dem, der de filtrerte ut alle innvandrerfiendtlige nyheter og postet det til forumet - gjerne etterfulgt av cut'n paste av komplett idiotiske regnestykker, som forteller oss at det vil være ca. 90 millioner muslimer i Norge om noen år.

Frp gir de virkelig syke menneskene et alibi ved å være så synlige som de er, og legger heller ikke skjul på hva de mener:

"Det er slike som deg som støtter nazismen og andre sosialismer, du er en venn av adolf hitler når du er en venn av islam. Husk på at mange islamister støttet hitler i hans jødeutryddelser. Så tenk etter hvem som er fascisten her. Vi vil i Frp ikke angripe MENNESKENE som er muslimer men selve kulturen. Vi mener at de fleste muslimer er OFFRE for den kulturen. Vi vil frigjøre dem og la dem finne individliberalismen slik at de ikke lenger er ofre for den terrorismen som heter islam!

Stig de Lange,Frp"

'Jeg er enig med dette innlegget:

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle254188.ece

Stig de Lange,Frp'

Denne strømmen av lysebrunt spy viser at Frp har tatt et langt skritt til høyre de siste årene.

I tillegg til å fiske stemmer ved hjelp av fremmedfrykt, har de også alliert seg med de ekstremistiske kristne i kampen for å rense Norge, Nasjonen.

Hagen har fridd til Enevald Flåten og Livets Ord - så grundig at andre kristne så seg nødt til å rykke ut for å ta avstand:

'Frp-leder Carl I. Hagens utfall mot islam og muslimer under sin tale i menigheten Levende Ord i Bergen i juli vekket sterke følelser blant mange kristne. Fredag møttes mange kristen-ledere seg for å ta avstand fra Hagens utspill.

Det var Mellomkirkelig råd for Den norske kirke som hadde tatt initiativ til møtet fredag, der blant annet evangelist Aril Edvardsen i Sarons Dal, pastor Åge Åleskjær i Oslo Kristne Senter, leder i Mellomkirkelige råd Ingrid Vad Nilsen og flere kristelige organisasjonsledere deltok.

– Vi kan ikke leve med at kristne hånler av andres tro og tillate at slikt blir stående uimotsagt, sier leder i Mellomkirkelig råd Ingrid Vad Nilsen på bakgrunn av latteren i forsamlingen i Bergen etter Hagens tale i sommer.

Hun er glad for at møtet viste at selv om møtedeltakerne befinner seg på forskjellige steder i kirkelandskapet, klarer de å stå sammen i aktuelle spørsmål som er viktige i forhold til hele vårt samfunn.

– Det er grunnleggende at Gud har skapt oss og elsker alle mennesker, noe som må være rettesnor for all vår opptreden i forhold til hverandre i det norske samfunn, sier Vad Nilsen.'

Fra Dagsavisen

Samtidig er jo Finn Gale Sæle i avisen idag.no en varm tilhenger av Frp, og fungerer som et sugerør inn i Krf's velgermasse. Dvs de som synes Krf blir for puslete når muslimer skal jaktes ned og utvises. Eller homofobe gærninger forsvares.

http://www.idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=5728

Har Frp skrevet seg selv ut av Norgeshistorien som et regjeringsalternativ med dette knefallet for ekstremismen?

Jeg vil tro det, for jeg er faen meg sjokkert over nivået!

Videoannonse
Annonse
Gjest Valhalla
Skrevet

Interesant å bruke et innlegg på en debattside som grunnlag for hvordan et parti er. Jeg kunne fisket opp en god del syke innlegg fra Sv'ere Ap'ere etc. også uten at det nødvendigvis hadde vært representativt for partiene.

Skal du kritisere partiet burde du se på de som er ledere/partiprogram/ representanter etc. det er jo en del man kan kritisere der også.

Hvis du ser på meg f.eks. som er en FrP velger så vil ikke mine meninger representere partiet. Jeg ligger vel egentlig litt til høyre for FrP og er ikke nødvendigvis full tilhenger av deres politikk, men de drar meg til seg fordi det ikke finnes et godt alternativ. Så tar du utgangspunkt i meg og mine innlegg begår du en feil, jeg vil aldri ha noen makt til å påvirke partiets politikk akkurat som andre innlegg du siterer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...