Gå til innhold

HVORDAN BLANDE UT VODKA?? Trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal på et vors om en times tid. Jeg er ny på å drikke, og har kjøpt med meg en Kalinka 50cl flaske. 

Pleier man å ta med flasken til festen og blande ut der?! 

Anonymkode: 9d41e...b26

Skrevet

Ja.

Anonymkode: d4a56...959

Skrevet

Du gjør jo som du vil, de fleste jeg kjenner gjør det, i hvert fall. Det som er kjipt er at det er så lett å glemme flasken sin når man drar eller at noen stjeler fra den. Er kanskje ikke så dumt å blande litt i en mindre plastflaske for eksempel og ta med den heller. Siden du er ny i gamet så trenger du jo mest sannsynlig ikke så mye alkohol uansett.

Anonymkode: 70578...8b2

• Liker 1
Skrevet

Ja, kjøp med deg noe blandevann og så blander du underveis :) 

Anonymkode: bae31...ba1

Gjest Vanlig fyr
Skrevet

Hvis du ikke er vant med å drikke, spesielt sprit, så husk at du må drikke sakte med mindre du vil gå på en smell. Drikk et stort glass vann mellom hver drink du drikker, og hvis du drikker shots så vent en stund mellom hver. Hvis ikke kan du risikere black out, og det er aldri gøy eller trygt.

Skrevet

Har dere tips for hva som er godt å blande det med?

takk for svar!'

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

takk for svar!'

Russian tonic. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

takk for svar!'

Superenkelt å bare blande det med f.eks Sprite eller appelsinjuice, hvis du skal gjøre noe mer fancy med andre tilsetninger blir det mer styr å gjøre borte.

Men går du for Sprite så er det lett å ta med seg en sitron også, og klemme en dash oppi, eller legge en halvskive eller to i glasset.

Anonymkode: d4a56...959

Skrevet

Det du liker av brus og juice

Anonymkode: 0b10b...d1b

Skrevet

Nei, hell over vodkaen i en liten brusflaske, og ca 1/3 av flasken. Du kan blande hjemme eller på festen.
Du kan blande med sprite eller tropisk brus. Ikke ta med deg hele vodkaflaska på festen, da kommer du til å drikke altfor mye og må krabbe hjem eller bli pumpa på legevakta.

Anonymkode: c7e75...a76

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

takk for svar!'

Appelsinjuice! Du smaker ikke vodkaen i det hele tatt. Nesten litt skummelt, fordi du kan drikke mye uten å merke alkoholen. 

Iste er også godt å blande med :) eller fanta exotic, redbull/monster/battery er også vanlig. 

Anonymkode: 229a1...18a

• Liker 1
Skrevet

Hvis dette er i Trøndelag, er det viktig å helle spriten over på en brusflaske, så du ikke blir mistenkt for å drikke polvare.

Anonymkode: 4eab9...6d3

Skrevet

Jeg pleier å blande det med redbull og sprite

evnt lager meg mojito, men det gjør jeg bare om vi starter hjemme hos oss da. Er en del å "drasse med seg" 

Anonymkode: 6400a...386

Skrevet

Da jeg drakk i tjueåra pleide vi å ta med ca en halv halvlitersflaske med vodka (helt oppi en brusflaske) og en kartong appelsinjuice og blade ut på festen. 

Anonymkode: 7cb94...e3c

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å blande det med redbull og sprite

evnt lager meg mojito, men det gjør jeg bare om vi starter hjemme hos oss da. Er en del å "drasse med seg" 

Anonymkode: 6400a...386

Energidrikk/Redbull og ren sprit, dere vet virkelig ikke deres eget beste.

Anonymkode: 82e63...1d1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...