AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Jeg skal på 2. gangs intervju på en stilling jeg virkelig virkelig ønsker, men jeg har aldri vært på et 2. gangs intervju! Hva går man gjennom der? Anonymkode: 3ab4d...36c
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Det kommer veldig ann på. Skal du få en case bør du ha fått beskjed om det, men vær forberedt på det uansett. Videre går man enda dypere ned i arbeidsoppgavene og hvorfor du evt. skal ansettes. Man kan få en del av de samme spørsmålene som i første runde, viktig at man reflekterer godt og går enda litt videre i svarene. Lykke til! Anonymkode: dbbef...e91
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Det skal du ha fått informasjon om. Ta kontakt og spør hva du skal forberede deg på. Anonymkode: d6de2...ff9
Gjest padawan Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 Det første interjuet er for å se om du har kvalifikasjonene e for å se om du har de riktige kvalifikasjonene mens det andre ofte går på interesser og personlighetstype.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå