Gå til innhold

Hva ligger i uttrykket milf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer. 

Vet hva det oversettes til, men hva ligger det i det? 

Anonymkode: b9147...04d

Skrevet

En som er mor, ofte brukt bare på de i mors-alder også, som blir sett på som sexy og man vil ha seg med.
En utrolig klein fjortiss betegnelse i mine øyne.

Anonymkode: 6aae5...8bb

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer. 

Vet hva det oversettes til, men hva ligger det i det? 

MILF – Wikipedia

Skrevet

Takk for svar. 

Så det henger ikke sammen med hvor gammel den andre parten er? At det er stor aldersforskjell? 

Skrevet

Nei, MILF betyr "Mom I like to Fuck" altså, en som er mor/mamma og relativt sexy/deilig.

Anonymkode: 666fd...8af

Skrevet

"Den erotiske interessen som kommer til uttrykk i MILF kan for eksempel forklares med tenåringsgutters fascinasjon for venners attraktive mødre."

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, MILF betyr "Mom I like to Fuck" altså, en som er mor/mamma og relativt sexy/deilig.

Anonymkode: 666fd...8af

Dette var unøyaktig. MILF er et akronym for det amerikanske slanguttrykket Mother(s) I'd Like to Fuckmødre jeg kunne tenke meg å knulle»).

• Liker 1
Skrevet

Takk. Da er jeg med. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. 

Så det henger ikke sammen med hvor gammel den andre parten er? At det er stor aldersforskjell? 

Nei, du tenker på cougar. Det er eldre kvinner, som har seg med mye yngere menn. Typ 20-30 års aldersforskjell. 

Anonymkode: 2ed91...a0e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, du tenker på cougar. Det er eldre kvinner, som har seg med mye yngere menn. Typ 20-30 års aldersforskjell. 

Anonymkode: 2ed91...a0e

Ja, blandet der da. 

Skrevet
11 minutter siden, Arabella said:

"Den erotiske interessen som kommer til uttrykk i MILF kan for eksempel forklares med tenåringsgutters fascinasjon for venners attraktive mødre."

Støtter den. Det er snakk om mødrene til kompisene til gutter som nettopp har våknet. Så morra bør være rundt 40-50 år. Du vil ikke omtale ei dame som får barn som 18 åring som en MILF. 

Anonymkode: 2f54d...cf3

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støtter den. Det er snakk om mødrene til kompisene til gutter som nettopp har våknet. Så morra bør være rundt 40-50 år. Du vil ikke omtale ei dame som får barn som 18 åring som en MILF. 

Anonymkode: 2f54d...cf3

Helt enig. Men jeg har lest relativt ofte her at unge jenter med barn blir omtalt som MILF, og jeg har hatt til dels heftige diskusjoner rundt temaet. Du vet mange unge vet selvfølgelig mye bedre om det meste enn folk som har levd en stund. :ler:

Endret av Arabella
Satt inn et "jeg" for å unngå misforståelser.
Skrevet
14 minutter siden, Arabella said:

Helt enig. Men jeg har lest relativt ofte her at unge jenter med barn blir omtalt som MILF, og jeg har hatt til dels heftige diskusjoner rundt temaet. Du vet mange unge vet selvfølgelig mye bedre om det meste enn folk som har levd en stund. :ler:

Blitt kalt milf noen ganger, jeg er 29 og mor til en 4-åring, er jeg gammel nok? 😄 Syns forøvrig ikke det er noe kompliment, tenker mer på harry mødre med sprengte silikonpupper når jeg hører det ordet. 

Anonymkode: c4bec...4ff

Skrevet

Blitt kalt milf noen ganger, jeg er 29 og mor til en 4-åring, er jeg gammel nok? 😄 Syns forøvrig ikke det er noe kompliment, tenker mer på harry mødre med sprengte silikonpupper når jeg hører det ordet. 

Anonymkode: c4bec...4ff

Nei, du er ikke en milf. Les innleggene over her.

• Liker 1
Skrevet

Ekssamboeren min omtalte meg som "milfen", og mente at uttrykket gjaldt så lenge man var kvinne, hadde barn og man hadde lyst til å pule dem, uavhengig av alder.......

Jeg trodde etterhvert jeg skulle bli gal, eller kverke han... Heldigvis dumpet jeg han før noen av de tingene skjedde.. 😜

Anonymkode: d3952...4ed

• Liker 1
Skrevet

Ekssamboeren min omtalte meg som "milfen", og mente at uttrykket gjaldt så lenge man var kvinne, hadde barn og man hadde lyst til å pule dem, uavhengig av alder.......

Jeg trodde etterhvert jeg skulle bli gal, eller kverke han... Heldigvis dumpet jeg han før noen av de tingene skjedde.. 😜

Da tok han feil.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var nok ment som et kompliment. Bra han slapp unna i live. 

Skrevet
4 minutter siden, Arabella said:

Da tok han feil.

Tror du ikke jeg vet det, og prøvde å forklare han det ørten ganger.....

• Liker 1
Skrevet

Milf er kvinnen som objekt (man vil ha sex med)

Couger er aktiv kvinne (som har sex med unge menn)

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Arabella skrev:

Nei, du er ikke en milf. Les innleggene over her.

Sant. Og en MILF behøver ikke en gang være mor bare hun er gammel nok til å være det for den som liker eldre kvinner. Ung gutt/minst dobbelt så gammel kvinne.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...