Gå til innhold

Mobilabonnement Fjordkraft mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Fjordkraft mobil og er fornøyde? Vurderer å gå fra Telenor, pga litt dyrt der. 

Eller burde jeg heller gått for ice eller noen andre?

Anonymkode: a317f...f23

Skrevet

Min erfaring er at andre enn Telenor som hevder å sende på samme nett som Telenor har dårligere dekning, spesielt i vanskelige områder. Har prøvd ut det meste men må ha Telenor for å få skikkelig tekning til å kunne snakke i mobilen. 

Fjordkraft kan være billigere på abn. men det ble en del avisskriverier om folk som fikk billigere telefon men dyrere strømfaktura. Så da går det jo opp i opp, totalt sett. Om dette er endret nå vet ikke jeg. 

Hva du bør velge er avhengig av bruk, hvor du bor og hvor du beveger deg, dernest kommer pris.

Anonymkode: 15199...9d7

Skrevet

Ja jeg har de og er superfornøyd 

Skrevet

Jeg har de og er også veldig fornøyd med det.

Skrevet
12 minutter siden, cmd skrev:

Hva med Talkmore ?

Veldig fornøyd. God dekning her jeg bor. Hadde bedre dekning i Hellas enn reisefølget som hadde Telia

Anonymkode: 566fd...c88

Skrevet

Jeg har de, helt ok. Jeg ble litt irritert da de satt opp prisen måneden etter jeg byttet over til de. Grunnen til at jeg byttet var jo reklame på mail hvor for den lave prisen. Nå er det jo nesten ingen forskjell fra de jeg hadde før. Tenker å bytte over til Chilli, der får man i alle fall mye for pengene. 

Anonymkode: 900f6...d60

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har de, helt ok. Jeg ble litt irritert da de satt opp prisen måneden etter jeg byttet over til de. Grunnen til at jeg byttet var jo reklame på mail hvor for den lave prisen. Nå er det jo nesten ingen forskjell fra de jeg hadde før. Tenker å bytte over til Chilli, der får man i alle fall mye for pengene. 

Anonymkode: 900f6...d60

Hei, hvor mye satt de opp? Jeg vurderer å bytte fra telenor. Betaler 399 der og kan få samme på fjordkraft til 149, men lite vits hvis de legger på rett etterpå.

Anonymkode: 74e7a...dfa

Skrevet

komplett mobil?

Anonymkode: 2d7b0...aca

Skrevet
På 13.8.2018 den 16.53, AnonymBruker skrev:

Veldig fornøyd. God dekning her jeg bor. Hadde bedre dekning i Hellas enn reisefølget som hadde Telia

Anonymkode: 566fd...c88

Hvordan er det relevant? Meg bekjent har hverken Telia eller Talkmore eget nett i Hellas............ 

Skrevet

Kjøp chilimobil, Telenor er en overpriset mafia bedrift. 

Anonymkode: d9e15...a74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...