Gå til innhold

Er det forskjell på suketter?

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Lurer på om det er bare mine smakssanser som er bedøvet, eller om det er forskjell på merkene?

Har tidligere brukt runde Natreen, men nå kjøpte jeg Suketter. Synes ikke disse var like gode..

Kan det være forskjell på disse? (Håper ikke det, var 400 stykker i refilen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg har akkkurat samme inntrykk som du; Suketter smaker mindre søtt, mer metallisk, mens Natreen er mer naturlig i smaken. Jeg kjøper bare Natreen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Oh..så det ER forskjell. Hm. Får prøve med 5 suketter i teen neste gang. Bra man ikke er redd for e-stoffer ;)

Får kjøpe Natreen igjen. Har en fancy suketter-beholder, så var veldig praktisk med refil. Finnes det refill for Natreen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme smak som dere jenter!! :);)

Natreen er det som funker for meg også og de finnes i refill på 1000, tror jeg... :klø:

Jeg bruker heller vanlig sukker enn den hvite og røde sukett-boksen... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natreen, er det den blå og hvite esken det? Jeg har den røde og hvite nå, for den hadde forskjellige farver på, men tyr oftere til sukker istedet etter at jeg kjøpte den. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Natreen' date=' er det den blå og hvite esken det? Jeg har den røde og hvite nå, for den hadde forskjellige farver på, men tyr oftere til sukker istedet etter at jeg kjøpte den. :tunge1:[/quote']

Natreen er blå og hvit ja. Suketter har rød/hvit pakke og firkantete suketter.

Men nå er det avgjort, Natreen er best! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...