AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Hei Jeg begynner nå i vg3 og er nødt til å ta et fag som privatist da de ikke tilbyr dette ved min skole, og jeg trenger det for å få fordypning og godkjent vitnemål. Jeg planlegger å ta dette faget våren 2019 (har sjekket at det ikke krasjer med eksamendato for noen av de andre fagene jeg har). Faget jeg skal ta krever både skriftlig og muntlig eksamen. Man trekkes jo opp i 3 skriftlige (norsk hovedmål + 2 trekkfag) og 1 muntlig eksamen våren i vg3. Lurer på om noen vet om jeg feks slipper den ene skriftlige trekkfag eksamenen, og/eller muntlig trekk ved min videregåendeskole, i og med at jeg tar det ene faget som privatist og skal avlegge både muntlig og skriftlig eksamen her? Anonymkode: 31031...86a
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Nei, du slipper ikke noen trekkeksamener. Det skulle ha tatt seg ut. Anonymkode: fb9b0...341
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 37 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, du slipper ikke noen trekkeksamener. Det skulle ha tatt seg ut. Anonymkode: fb9b0...341 Er du sikker? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har en venninne som tok et ekstra fag i vg2 og hadde eksamen i dette. Hun hadde da et mindre programfag i vg3 og slapp dermed en av de skriftlige eksamenene. -TS Anonymkode: 31031...86a
Gjest Linaria Skrevet 13. august 2018 #4 Skrevet 13. august 2018 Nei, du slipper ikke. Jeg har gjort dette selv, og det var bare en ekstra eksamen i tilelgg til de tre andre jeg ble trukket opp i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå