Gå til innhold

Noen som er godt kjent i Trondheim her? Weidemanns vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal ta værnes-ekspressen til Rosenborg Studentby ikveld, adressen er Weidemanns vei 41. Men hvor bør jeg stoppe med bussen? http://vaernesekspressen.no/, denne jeg sikter til, men finnes jo utallige avstigningsteder.

Hadde vært evig takknemlig for hjelp :) 

Anonymkode: 92d71...8a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd google? Den sier Solsiden

Skrevet

Solsiden er nærmest ja. Tar 4-5 min å gå. 

Anonymkode: c144f...f8d

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Solsiden er nærmest ja. Tar 4-5 min å gå. 

Er ikke det veldig langt?

Skrevet

Google sier 750 meter - 10 minutter

Skrevet
Just now, Ti T Usen said:

Google sier 750 meter - 10 minutter

Men det er bare oppoverbakke hele veien

Anonymkode: efd2e...a01

Skrevet

aaah weidemanns vei. Der bodde jeg i mange år :) er ikke spesielt langt fra solsiden, men, den bakken opp til weidemanns vei er beintøff, selv uten bagasje :fnise: Men du har ikke noen annen mulighet med kollektiv trafikk.

Anonymkode: 12bbb...12a

Skrevet

Er det ikke avstigning også ved Rosendahl? (evt Lademoen Kirke/Rønningsbakken), herfra er det omtrent flat mark maks 1000 m.

Anonymkode: 0d550...586

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke det veldig langt?

Er ikke veldig langt nei, men det er bare oppoverbakke. Det er den nærmeste busstoppen, så alternativet er da å ta taxi fra flybussen om det blir for langt å gå, eller du har mye å drasse på. Men om du kan gå av på Lademoen kirke så kan det være bedre. Omtrent like langt å gå, men ikke like brutal oppoverbakke. Tror ikke jeg har tatt Værnesekspressen før, men Flybussen har i alle fall alltid stoppet på signal på Lademoen kirke.

Anonymkode: 2276d...555

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det ikke avstigning også ved Rosendahl? (evt Lademoen Kirke/Rønningsbakken), herfra er det omtrent flat mark maks 1000 m.

Det er nok bedre å gå av på Rosendal enn solsiden ja, men det er fortsatt oppoverbakke opp til "haugen".

Anonymkode: efd2e...a01

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Værnes Ekspressen stopper ikke på Rosendal. Men det gjør f.eks Nettbussen og Flybussen. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Værnes Ekspressen stopper ikke på Rosendal. Men det gjør f.eks Nettbussen og Flybussen. 

Jeg kan ta flybussen og. Noen bedre alternativer på den?

Skrevet

Du går av på Solsiden, bakken må du opp uansett om du kommer fra Rosendal eller Solsiden. Og det er kortere fra Solsiden. Alternativet er å feks stoppe på Rønningsbakken og ta rutebuss 63 opp på Rosenborg og så gå _ned_ til Weidemannsvei.

Anonymkode: ff9be...475

• Liker 1
Skrevet

Kommer du med mye bagasje, så er det ikke verre enn å ta en taxi fra solsiden? :) Burde ikke koste alt for mye, og regner med de har taxier i området der bussene stopper? 

Anonymkode: af4a9...d8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...