Gå til innhold

DESPERAT behov for HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vet ikke om jeg er inne på riktig kategori engang, men jeg prøver:

Håper noen kan hjelpe meg, for jeg føler at jeg er i ordentlig krise her! Har sårt behov for å dele det med noen, i håp at noen kan hjelpe meg. Det er ikke enkelt, men jeg trenger hjelp! Nå har jeg sittet her i nærmest en time uten å komme noe videre! Jeg klarer rett og slett ikke å se lyset i enden av tunellen.

For en time siden satt jeg meg ned og tenkte, ja no gjør jeg det! Jeg er sterk nok og skal komme meg gjennom dette. Etter ett kvartet innhentet angsten meg. Jeg blei virkelig redd. Nesten så jeg fikk panikk. Noen minutter senere begynte jeg å kaldsvette og trudde jeg skulle svime av! Ja, såpass gæli var det! Samtidig som kroppen begynte å svette, begynte beina mine å riste, samtidig som at jeg begynte å grine!. Jeg trudde seriøst jeg miste bevissheten! Men igjen presset jeg på og prøvde å finne indre styrke til å gjennomføre! Etter en brutal time, vart det endelig slutt! Gledestårene kom frem! Jeg hadde presset ut den største bæsjejævelen noen sinne!!! Etterfulgt av kraftig diare!  Jeg har hemoroider, og det er skitvondt! Har holdt igjen i toern pga smertene, og det bare bygde seg opp!!! Men no skulle dette altså ut!

Da er spørmålet til dere: Hvordan skal jeg vaske doskåla? Erfaringer? Hvilken vaskemiddel bruker dere? Må få gjort noe før samboeren kommer hjem og ser dette! For slik det ser ut no, så virker det som at det er avholdt NM i tarmtømming her i huset!

HJELP!

Anonymkode: 4cc91...9ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trollesesongen er tydeligvis ikke over ennå...

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...