Wonders Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 (endret) Som foreldre og omsorgspersoner er det mye vi får til hver dag. I denne tråden vil jeg at vi deler alle de tingene vi fikset. Alle tingene vi klarer hver dag. Eller som vi ser andre fikk til i dag. Hva fikk du/dere til? Hvordan gikk dere frem? I dag tidlig; 2 åringen stod opp når jeg vekket forsiktig. Hun hørte pappa på badet og vi snakket litt om det. Men 4 åringen ville ikke opp. Så fordi jeg er så fremtidsrettet og klarte å planlegge riktig i går kveld; så vekket jeg han litt, og latet som tulle-puta hans snakket til han. Emoji-pute med Bæsj 💩. Han lo litt og ville opp for å snakke med puta. Vipps var begge på vei ned til badet i 1. etg. Men ikke uten puten. Naild it. Det var dagens første hinder. Å gi en fin start på morgenen. Takk til denne tråden som gjorde denne trådens ankomst så naturlig; Endret 13. august 2018 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Jeg forsov meg, men fikk vekket to barn og lempet de inn i bilen, kjørt de til barnevakten (som hadde frokosten klar), og kjørt på jobb. På en halvtime. Uten krangling og mas. Tjohoo... Anonymkode: 99ac8...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 Kom oss gjennom handletur og tur på posten for å hente en pakke uten at noen grein eller at mor ville synke under jorda Hvordan? Ungene var mette før vi dro, uthvilte siden vi tok det på formiddagen, lite folk i butikken og de fikk hver sine varer å speide etter. De er to og fire, og hadde sikkert ikke gått like bra på ettermiddagen når de er mer slitne og klare for middag. Anonymkode: e30e4...b00 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå