Gå til innhold

Hva fikk du/dere til i dag? Hvordan klarte du/dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som foreldre og omsorgspersoner er det mye vi får til hver dag.

I denne tråden vil jeg at vi deler alle de tingene vi fikset. Alle tingene vi klarer hver dag. Eller som vi ser andre fikk til i dag. 

Hva fikk du/dere til? Hvordan gikk dere frem?

I dag tidlig; 2 åringen stod opp når jeg vekket forsiktig. Hun hørte pappa på badet og vi snakket litt om det. Men 4 åringen ville ikke opp.  fordi jeg er så fremtidsrettet og klarte å planlegge riktig i går kveld; så vekket jeg han litt, og latet som tulle-puta hans snakket til han. Emoji-pute med Bæsj 💩. Han lo litt og ville opp for å snakke med puta. Vipps var begge på vei ned til badet i 1. etg. Men ikke uten puten.

Naild it. Det var dagens første hinder. Å gi en fin start på morgenen.

41RUFwZoMLL._SX300_.jpg

Takk til denne tråden som gjorde denne trådens ankomst så naturlig; 

Endret av Wonders
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forsov meg, men fikk vekket to barn og lempet de inn i bilen, kjørt de til barnevakten (som hadde frokosten klar), og kjørt på jobb. På en halvtime. Uten krangling og mas. Tjohoo...

Anonymkode: 99ac8...5d3

• Liker 1
Skrevet

Kom oss gjennom handletur og tur på posten for å hente en pakke uten at noen grein eller at mor ville synke under jorda :skya:

Hvordan? Ungene var mette før vi dro, uthvilte siden vi tok det på formiddagen, lite folk i butikken og de fikk hver sine varer å speide etter. De er to og fire, og hadde sikkert ikke gått like bra på ettermiddagen når de er mer slitne og klare for middag.

Anonymkode: e30e4...b00

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...